Irja Skrevet 12. april 2023 #821 Del Skrevet 12. april 2023 Krutthøna skrev (42 minutter siden): Har vært inne å snoka litt på instagrammen til Mila. Hun har virkelig levd livet de siste 15-20 ukene. Reist mer enn jeg har gjort de siste årene til sammen 🙈😂 Men, kan se ut som hun har hatt manne-selskap på turene. Blitt skikkelig oppvartet. Tviler på at det er Jonathan. I så tilfellet, blir jeg veeeeldig overrasket. Hvis jeg skal tippe, har hun nok funnet seg en øst-europeer boende i Norge. En som kan behandle henne som den prinsessen hun er 😉👸🏻 Lurer på om barna med på alle disse turne hvor hun tripper rundt i bikini og har fotoshoots med sin nye flamme 🤔 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 12. april 2023 #822 Del Skrevet 12. april 2023 Grüner skrev (25 minutter siden): De kunne heller ha klippet litt mer og kuttet ned på antall episoder, synes jeg. Eller sende to episoder i uka og ha halvparten så lang sendeperiode. Når man får én episode i uka så må den være bra. Nå er det så kjedelig at man glemmer hva som skjer og man faller rett og slett av. Og det å ikke sende en spiode i påsken gjorde at jeg glemte at programmet eksisterer. Jeg så tilfeldigvis at dekoderen min hadde gjort opptak av GVFB og ble nesten overrasket. Lurer faktisk på om jeg skal melde av serieopptaket, det er jo ikke mer å se på. Kommer selvfølgelig til å se resten, men kommer ikke til å glede meg. Synes bare synd på Joakim, Kaja og Ørjan nå, og det å se på folk pines for å skape påtatt drama er ikke min greie. De presser virkelig vann ut av gråstein her. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalaB Skrevet 12. april 2023 #823 Del Skrevet 12. april 2023 Daisy_B skrev (4 timer siden): Skjul innhold Mitt inntrykk var at han var for feig til å stå for at han likevel ville dra da det kom til stykket, når alle ventet på at han alene skulle ta avgjørelsen. Han var frekk nok til å påstå at han skrev «dra» mest for hennes del, og overhodet ikke tenkte på seg selv. Det var selvfølgelig bare for å prøve å fremstå litt mindre drittsekk. Da ville det bli for dumt å si «jeg vil dra uansett» når det plutselig ble opp til han å avgjøre det hele. Spoiler Jeg tror faktisk på han når han sa at han skrev «dra» for la henne få muligheten til det hvis hun ville. Han er med på dette for å komme på tv, så her trur jeg faktisk han tenkte på henne framfor mer tv-tid for seg selv. Så når hun sa at hun skrev «dra» for å la det være opp til han å vise om han faktisk vil eller ikke, trur jeg faktisk at han la litt godvilje til når han ombestemte seg. Men, at det er helhjerta har jeg fortsatt ingen tru på. Fortsatt med holdningen «jammen kjør på, så ser vi hva som skjer». Jeg syns dog det er et unødvendig stressmoment i relasjonene og skulle gå igjennom en sånn seremoni der hva man velger skal være hemmelig fram til man sitter der. Det er kun for å lage drama, og ikke med på å gjøre noe som helst godt for relasjonene. De kunne også fått litt mer ekspert-hjelp av Benjamin og Bianca i forhold til utvikling av relasjonen. 1 time med Benjamin og ellers bare små setninger på seremoniene under hele prosessen, det er for lite når de er i en sånn prosess. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 12. april 2023 Forfatter #824 Del Skrevet 12. april 2023 (endret) lalaB skrev (1 time siden): Skjul innhold Jeg tror faktisk på han når han sa at han skrev «dra» for la henne få muligheten til det hvis hun ville. Han er med på dette for å komme på tv, så her trur jeg faktisk han tenkte på henne framfor mer tv-tid for seg selv. Så når hun sa at hun skrev «dra» for å la det være opp til han å vise om han faktisk vil eller ikke, trur jeg faktisk at han la litt godvilje til når han ombestemte seg. Men, at det er helhjerta har jeg fortsatt ingen tru på. Fortsatt med holdningen «jammen kjør på, så ser vi hva som skjer». Jeg syns dog det er et unødvendig stressmoment i relasjonene og skulle gå igjennom en sånn seremoni der hva man velger skal være hemmelig fram til man sitter der. Det er kun for å lage drama, og ikke med på å gjøre noe som helst godt for relasjonene. De kunne også fått litt mer ekspert-hjelp av Benjamin og Bianca i forhold til utvikling av relasjonen. 1 time med Benjamin og ellers bare små setninger på seremoniene under hele prosessen, det er for lite når de er i en sånn prosess. Spoiler Mulig det er som du sier. Men tror nok de andre parene snakker om hva de kommer til å skrive. Så det er neppe hemmelig for de involverte, bare for seerne. Kaja tok jo opp dette med hva de skulle skrive på seremonien, og Joakim mente det ville være «spennende» å holde kortene tett inntil brystet og la det være en overraskelse. Han kunne lett fortalt om planene der og da på en ordentlig måte, men var nok for feig/bedagelig til å ta det opp og håndtere det ubehaget som ville følge med. Hvis han bare kunne sagt ta-ta og hoppet i taxien rett etter seremonien i stedet, hadde det vært mye enklere for han. Jeg tror fortsatt at han var lei og ville hjem. Men når han ble satt i en skvis der han faktisk måtte sagt «okeida jeg ville egentlig hjem uansett, det var ikke for hennes del at jeg skrev dra», så ble det enklere å bare si ja til en uke til i stedet. Ikke at det har så mye å si i grunnen, men sesongen gir jo bare så lite å diskutere 😅 Endret 12. april 2023 av Daisy_B Klarer jo aldri å få den spoilertagen rett når jeg siterer 😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 13. april 2023 #825 Del Skrevet 13. april 2023 lalaB skrev (8 timer siden): Vis skjult innhold Jeg tror faktisk på han når han sa at han skrev «dra» for la henne få muligheten til det hvis hun ville. Han er med på dette for å komme på tv, så her trur jeg faktisk han tenkte på henne framfor mer tv-tid for seg selv. Så når hun sa at hun skrev «dra» for å la det være opp til han å vise om han faktisk vil eller ikke, trur jeg faktisk at han la litt godvilje til når han ombestemte seg. Men, at det er helhjerta har jeg fortsatt ingen tru på. Fortsatt med holdningen «jammen kjør på, så ser vi hva som skjer». Jeg syns dog det er et unødvendig stressmoment i relasjonene og skulle gå igjennom en sånn seremoni der hva man velger skal være hemmelig fram til man sitter der. Det er kun for å lage drama, og ikke med på å gjøre noe som helst godt for relasjonene. De kunne også fått litt mer ekspert-hjelp av Benjamin og Bianca i forhold til utvikling av relasjonen. 1 time med Benjamin og ellers bare små setninger på seremoniene under hele prosessen, det er for lite når de er i en sånn prosess. Spoiler Tror nok Joakim var 100% klar til å dra. Men, når Bianca drar frem pennen, så vil han tøffe seg litt å "ta en for laget". Hele forholdet er dødfødt. Så ikke ut så det ble så mye bedre i neste episode heller, når Kaja pakker å drar....trenger å være alene. Tror dessverre Joakim skal slite litt med å finne seg noe annet enn et ons. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 13. april 2023 #826 Del Skrevet 13. april 2023 dårligbrukernavn skrev (På 11.4.2023 den 9.50): Jeg syns generelt alle som har masse sånt i ansiktet mister all form for sjarm og utstråling osv Enig med deg. Kaja og Maja har en helt annen utstråling og det har mye med mimikken å gjøre. Botox og Restylane gir mangel på mimikk og man får et ganske uttrykksløst ansikt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 13. april 2023 #827 Del Skrevet 13. april 2023 shab skrev (På 10.4.2023 den 17.48): Når kommer flere episoder egentlig? Er det mandager? Har det kommet en i dag? Tirsdager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 13. april 2023 #828 Del Skrevet 13. april 2023 Advarsel- sutrekommentar: Jeg trenger noe bra å se på!!! Har fortsatt abstinenser etter Love IRL. Denne sesongen av GVFB er kjedelig og litt vond - så jeg begynte å se Grenseløst forelsket i stedet. Det gjør jo BARE vondt! Discovery + - PLEASE gi meg mer Love IRL!!!! 7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyyoda Skrevet 13. april 2023 #829 Del Skrevet 13. april 2023 Blueberrysmoothie skrev (19 timer siden): Skjul innhold Enig angående omdømmereparasjonen til Mila. Når det kommer til Kaja syns jeg ikke det er riktig å snakke om henne som at hun er dum og veik, miste respekt for henne osv. Hun har en bakgrunn med mobbing og har vært åpen om det. Det betyr at man ofte utvikler et tilknytningsmønster hvor man ubevisst blir mer opptatt av og streber mer etter å få bekreftelse på at man er bra nok, enn å fjerne seg fra personen som behandler en som at man ikke er bra nok. Og selvom man blir klar over mønsteret og vet at man fortjener bedre så kan det være vanskelig å bryte når det er sånn man har blitt formet siden man var barn. Jeg respekterer henne, hun prøver, og nå klarte hun faktisk å bryte mønsteret men ble pushet tilbake av parterapeutene. Hun ønsker ikke fornedrelse, hun ønsker kjærlighet og jeg reagerer fordi den holdningen blir samme som å si at kvinner i voldelige forhold ønsker å bli slått og behandlet dårlig. Det er kompleks psykologi bak det at det er vanskelig å sette grenser og gå. Er det noen jeg mistet respekt for så var det parterapeutene som pushet hun inn igjen i det selvutslettende mønsteret hennes som hun endelig tok et valg for å bryte. Mitt inntrykk når Joakim ble så positiv og la godviljen engasjert til med en gang parterapeutene foreslo å gi det et forsøk til, var at Joakim kun ville teste Kaja og få Kaja til å endre mening å si ja så han kunne få bekreftelse på at han fortsatt hadde makten over følelsene hennes og hun ikke "dro". Selvom han ville dra selv så sårer det et sånt type ego som hans at den andre vil avslutte og dra! Han der vil bli forgudet, ikke avvist og bli satt grenser for. *grøsser av hele karen* Det er veldig skadelig å sette disse to personlighetstypene sammen, men som jeg sa.. I år bryr produksjonen seg tydeligvis ingenting om deltakerne og hva som er best for dem, kun om TV-tid! Sukk... Elendig sesong og ødelagt konsept i år! Ehh. Nei. Tror ingen ønsker bli slått. Ingen fortjener bli slått. Men blir du sammen med en som er kjent for å være voldelig, som banker deg.. og du velger bli eller gå tilbake. Da vet du hva som venter deg? Kaja er en voksen dame. Alle har opplevd shit i livet sitt. Men så er det ditt, og kun ditt, ansvar for å ta tak. Er du i et destruktivt forhold eller mønster så kommer ingen å banker på døra di for å redde deg. Får menneskene rundt deg til å føle def dum, mindre verdt etc så er det ingen grunn til å ha de i livet ditt. Hun klarer seg godt, om ikke bedre, uten han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 13. april 2023 #830 Del Skrevet 13. april 2023 Babyyoda skrev (1 time siden): Ehh. Nei. Tror ingen ønsker bli slått. Ingen fortjener bli slått. Men blir du sammen med en som er kjent for å være voldelig, som banker deg.. og du velger bli eller gå tilbake. Da vet du hva som venter deg? Kaja er en voksen dame. Alle har opplevd shit i livet sitt. Men så er det ditt, og kun ditt, ansvar for å ta tak. Er du i et destruktivt forhold eller mønster så kommer ingen å banker på døra di for å redde deg. Får menneskene rundt deg til å føle def dum, mindre verdt etc så er det ingen grunn til å ha de i livet ditt. Hun klarer seg godt, om ikke bedre, uten han. Hun prøvde å gjøre noe med det, hun tok ti steg fremover, ENDELIG! Men så sitter det psykologer og utnytter akkurat denne dype sårbarheten ved å presse henne tyve steg tilbake. Det er kanskje noe av det groveste med hele sesongen, verre enn å utnytte mennesker som genuint ønsker å finne kjærligheten ved å tulle til hele konseptet og dramafisere det. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyyoda Skrevet 13. april 2023 #831 Del Skrevet 13. april 2023 Blåttvann skrev (8 minutter siden): Hun prøvde å gjøre noe med det, hun tok ti steg fremover, ENDELIG! Men så sitter det psykologer og utnytter akkurat denne dype sårbarheten ved å presse henne tyve steg tilbake. Det er kanskje noe av det groveste med hele sesongen, verre enn å utnytte mennesker som genuint ønsker å finne kjærligheten ved å tulle til hele konseptet og dramafisere det. 100% enig. Forbanner meg at de ikke genuint ønsker å hjelpe, men heller lage tv-underholdning. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 13. april 2023 #832 Del Skrevet 13. april 2023 Irja skrev (18 timer siden): Maja er så herlig. Sjelden jeg har sett noen gjøre en så god figur i et realityprogram. Blir rett og slett sjarmert av henne. Nesten så jeg vil være henne 😅 Søt, behagelig, sjarmerende, morsom, kul, smart. Wow. Ønsker henne alt godt ❤️ Skulle gjerne vært sammen med henne selv, men mener at Sverre er en god kandidat for henne. Tror Sverre er lojal, omgjengelig og empatisk. Han tuller mye, men det gjør jeg også såå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 13. april 2023 #833 Del Skrevet 13. april 2023 Kaja er så fin og god. Hun har alle de gode kvalitetene som er ettertraktet. Hun er rolig og omtenksom, reflektert, snill, og selvfølgelig veldig vakker. Hun burde få sin egen serie: Kaja søker kjæreste. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 13. april 2023 #834 Del Skrevet 13. april 2023 000VF000 skrev (11 minutter siden): Kaja er så fin og god. Hun har alle de gode kvalitetene som er ettertraktet. Hun er rolig og omtenksom, reflektert, snill, og selvfølgelig veldig vakker. Hun burde få sin egen serie: Kaja søker kjæreste. Ungkarskvinnen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 13. april 2023 #835 Del Skrevet 13. april 2023 12 minutter siden, CrazyCatLady2500 said: Ungkarskvinnen! Med skikkelige deltagere! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 13. april 2023 #836 Del Skrevet 13. april 2023 miss spjåk skrev (4 timer siden): Enig med deg. Kaja og Maja har en helt annen utstråling og det har mye med mimikken å gjøre. Botox og Restylane gir mangel på mimikk og man får et ganske uttrykksløst ansikt. Har ikke Kaja superbotoxet pannen sin, da? Det er o i pannen hun har glatt hud. Ikke antydning til rynke, ikke mellom øynene heller. Ser flatt og kjedelig ut, syns jeg. Men jeg liker mimikk og syns rynker er helt ok. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 13. april 2023 #837 Del Skrevet 13. april 2023 Uten at jeg skal kommentere det noe videre, så har Kaja fikset på flere ting ved utseende sitt, så hun er ikke så naturlig og lite overfladisk som flere her inne tror. Ellers hadde jeg veldig godt inntrykk av henne i starten, men syns etterhvert at hun ikke fremstår som noe voldsomt kupp. Hun virker litt for sutrete/usikker, og ikke minst, ganske kjedelig. Det finnes nok av kvinner som både er naturlig vakre, veldig snille og omtenksomme, er mer laidback og har masse humor. Ikke at jeg har noe bedre inntrykk av Joakim, men jeg skjønner faktisk at han har problemer med å falle for henne, for det å være snill er ikke nok, det er en kvalitet veldig mange innehar. Maja og Sverre er veldig feelgood. Håper virkelig de fortsatt holder sammen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 13. april 2023 #838 Del Skrevet 13. april 2023 000VF000 skrev (1 time siden): Med skikkelige deltagere! Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 13. april 2023 #839 Del Skrevet 13. april 2023 Variert skydekke skrev (2 timer siden): Uten at jeg skal kommentere det noe videre, så har Kaja fikset på flere ting ved utseende sitt, så hun er ikke så naturlig og lite overfladisk som flere her inne tror. Ellers hadde jeg veldig godt inntrykk av henne i starten, men syns etterhvert at hun ikke fremstår som noe voldsomt kupp. Hun virker litt for sutrete/usikker, og ikke minst, ganske kjedelig. Det finnes nok av kvinner som både er naturlig vakre, veldig snille og omtenksomme, er mer laidback og har masse humor. Ikke at jeg har noe bedre inntrykk av Joakim, men jeg skjønner faktisk at han har problemer med å falle for henne, for det å være snill er ikke nok, det er en kvalitet veldig mange innehar. Maja og Sverre er veldig feelgood. Håper virkelig de fortsatt holder sammen. Ikke for å være hun pirkete, og det er kanskje ikke så relevant for akkurat denne diskusjonen, men det er virkelig ikke min erfaring. Jeg kjenner faktisk ingen jeg syns er snille, utenom meg selv. Jeg har aldri opplevd å ha noen som er snille rundt meg. Mange fremstår nok snille i starten når man blir kjent, men på sikt er de fleste faktisk ikke genuint snille. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 13. april 2023 #840 Del Skrevet 13. april 2023 dårligbrukernavn skrev (2 timer siden): Ikke for å være hun pirkete, og det er kanskje ikke så relevant for akkurat denne diskusjonen, men det er virkelig ikke min erfaring. Jeg kjenner faktisk ingen jeg syns er snille, utenom meg selv. Jeg har aldri opplevd å ha noen som er snille rundt meg. Mange fremstår nok snille i starten når man blir kjent, men på sikt er de fleste faktisk ikke genuint snille. Syns ikke du er pirkete, men at du heller har en svært unormal omgangskrets. Alle mine nærmeste er rause og omsorgsfulle, som stiller opp for både venner og familie. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå