CrazyCatLady2500 Skrevet 12. april 2023 #801 Del Skrevet 12. april 2023 GhostHug skrev (22 timer siden): Mente ikke å sitere deg, men får ikke vekk teksten 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 12. april 2023 #802 Del Skrevet 12. april 2023 Jeg har sett nyeste på Discovery + men har rett og slett ikke noe å si som jeg ikke har sagt før 😳 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalaB Skrevet 12. april 2023 #803 Del Skrevet 12. april 2023 kaleidoskop skrev (45 minutter siden): Det hadde vært så kjekt om Jonathan ga slipp på mila og lot henne og Ørjan date. Da lunne det jo kanskje vært gøy å se på. Selv om jeg ikke tror de to hadde fungert i lengden. Neste sesong. Sett 8 single mennesker i samme hus, se hva som skjer. Dette er kjedelig, må se ferdig nå. Men kommer ikke til å se neste sesong om det er like langdryg Det programmet heter Paradise hotell. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrysmoothie Skrevet 12. april 2023 #804 Del Skrevet 12. april 2023 (endret) CrazyCatLady2500 skrev (13 minutter siden): Jeg har sett nyeste på Discovery + men har rett og slett ikke noe å si som jeg ikke har sagt før 😳 Legger kommentaren min i spoiler tag tilfelle andre ser på tv og ikke på nett Spoiler Leit og litt provoserende at de såkalte ekspertene setter Kaja i en presset situasjon under valget og spiller på usikkerheten og sårbarheten hennes, når hun endelig står opp for seg selv så får de hun til å legge seg flat igjen! Disse ekspertene er mer opptatt av TV enn av deltakernes læring og mentale helse. Kaja brøt mønsteret sitt men ble dyttet tilbake til å være den uten ryggrad.. Med alle de avvisende og kryptiske tingene Joakim sier så hadde de fleste damer fått nok av nedbrytingen hans for lengst! Ørjan burde også stått på sitt i valget, Cecilie er ikke interessert og det er ikke Ørjan sin oppgave å endre henne. De har det bra sammen som venner så ingen tar skade av en uke til sammen, men virker litt som at Ørjan ønsker å "fikse" henne. Han snakket om det for noen uker siden også, uten å bruke akuratt det ordet. Mila.. Åpenbart bare med for å få en kjendisstatus. Hun er hvertfall helt åpen med at hun ønsker å leve av instagrammen sin som ble sagt i forrige episode (er vel den som ble sendt på tv denne uka?) på besøk hos familien til Jonathan. Jeg støtter at damer har selvtillit, men når hun i nyeste episoden på nett svarer at "Nei DET var hvertfall ikke noe problem" når faren til Jonathan spør om hun ikke får mye oppmerksomhet og henvendelser fra menn/ikke har problem med å finne seg mann, så virker hun altfor selvgod i måten hun sier det på til en svigerfar. Er ikke sånn at alle menn som skriver "Hello" i DM akuratt er ute etter å gifte seg.. Endret 12. april 2023 av Blueberrysmoothie 15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 12. april 2023 #805 Del Skrevet 12. april 2023 Blueberrysmoothie skrev (2 timer siden): Legger kommentaren min i spoiler tag tilfelle andre ser på tv og ikke på nett Skjul innhold Leit og litt provoserende at de såkalte ekspertene setter Kaja i en presset situasjon under valget og spiller på usikkerheten og sårbarheten hennes, når hun endelig står opp for seg selv så får de hun til å legge seg flat igjen! Disse ekspertene er mer opptatt av TV enn av deltakernes læring og mentale helse. Kaja brøt mønsteret sitt men ble dyttet tilbake til å være den uten ryggrad.. Med alle de avvisende og kryptiske tingene Joakim sier så hadde de fleste damer fått nok av nedbrytingen hans for lengst! Ørjan burde også stått på sitt i valget, Cecilie er ikke interessert og det er ikke Ørjan sin oppgave å endre henne. De har det bra sammen som venner så ingen tar skade av en uke til sammen, men virker litt som at Ørjan ønsker å "fikse" henne. Han snakket om det for noen uker siden også, uten å bruke akuratt det ordet. Mila.. Åpenbart bare med for å få en kjendisstatus. Hun er hvertfall helt åpen med at hun ønsker å leve av instagrammen sin som ble sagt i forrige episode (er vel den som ble sendt på tv denne uka?) på besøk hos familien til Jonathan. Jeg støtter at damer har selvtillit, men når hun i nyeste episoden på nett svarer at "Nei DET var hvertfall ikke noe problem" når faren til Jonathan spør om hun ikke får mye oppmerksomhet og henvendelser fra menn/ikke har problem med å finne seg mann, så virker hun altfor selvgod i måten hun sier det på til en svigerfar. Er ikke sånn at alle menn som skriver "Hello" i DM akuratt er ute etter å gifte seg.. Spoiler Enig angående Kaja! Ikke lett for henne å si nei og stå på sitt når de presser henne sånn. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 12. april 2023 #806 Del Skrevet 12. april 2023 Skriver i spoiler om den nyeste episoden på nett.. Spoiler Hm hvor skal jeg begynne! Det første jeg tenkte etter parsermoni var om det kan være noe kompensasjon som venter for deltakerne hvis de står løpet ut?? Hvorfor i alle dager gidder de å bruke tiden sin på dette hvis ikke, feks Kaja og Joachim som ikke akkurat nølte da de ble «overtalt» til å bli istedenfor å dra? At Kaja, som har vært så usikker på Joachim orker skjønner jeg bare ikke. Og heller ikke Joachim som åpenbart har bestemt seg for lengst at Kaja ikke er for han. Og hvorfor gidder Ørjan å bli med den forklaringen til Cecilie? Hun blir fordi det er bra for henne og kun henne. Ikke et ord om Ørjan eller relasjonen ( eller hun sa vel at hun trivdes med Ørjan da men oppfattet valget om å bli for hennes egen selvutvikling og sinnemestring?!😅). Husker ikke om det var denne eller forrige episode men faren til Jonathan stilte gode spørsmål til Mila. Hun var nok allerede drillet i svarene, det er nok akkurat det samme hun har sagt til produsentene. Det ekte svaret er vel å få eksponering, bli kjent, få følgere.. Kan ikke forstå hvordan møtet med familien / den uken har endret Mila så mye til å sitte småfnisende på seremoni og si at hun liker det hun ser.. Kan hun virkelig ha oversett Jonathans positive sider og vesen i alle disse ukene og først nå legge merke til han? Nei, jeg tror som noen andre kommenterte ovenfor her at det er omdømmereparasjon og at hun ser lyset i enden av tunellen så «guarden» er nede. Ekspertene tilfører null verdi. Det er pinlig å se på. Vi får ikke dypdykk i relasjonen og følelsene som oppstår, ingen forklaringer til hvorfor de er satt sammen som matcher . Har de tatt lett på det siden det ikke er juridisk bindende denne gangen mon tro. Lurer på hva deltakerne gjør dagen lang? (Under innspilling altså?). Sitter i leiligheten, evt stikker ut en kjapp tur for å kjøpe blomster eller kaffe? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 12. april 2023 #807 Del Skrevet 12. april 2023 1 hour ago, Mperle said: Skriver i spoiler om den nyeste episoden på nett.. Hide contents Og hvorfor gidder Ørjan å bli med den forklaringen til Cecilie? Hun blir fordi det er bra for henne og kun henne. Ikke et ord om Ørjan eller relasjonen ( eller hun sa vel at hun trivdes med Ørjan da men oppfattet valget om å bli for hennes egen selvutvikling og sinnemestring?!😅). Spoiler Dette reagerte jeg også på. Hun er med videre som et eget personlig utviklingsprosjekt med Ørjan som coach. Hyggelig. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyyoda Skrevet 12. april 2023 #808 Del Skrevet 12. april 2023 Cecilie er jo helt grusom. Brøleape.. Minner meg om InstaHeidi. Tror meningene hennes er viktigere enn alle andres, bare fordi hun roper dem.. I motsetning til andre voksne som klarer snakke saklig og rolig. Kaja har jeg mistet all respekt for.. At hun sa BLI når han impulsivt ombestemte seg? Da ønsker du fornedrelse da 🙄 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 12. april 2023 #809 Del Skrevet 12. april 2023 (endret) Dette programmet hadde vært avsluttet for et par uker siden hvis parene faktisk fikk lov til å avslutte forholdet. Men når programmet er såpass rigget som det er og lagt opp som det er, så "MÅ" de holde på parene. Etter at homsene fikk lov til å dra av produksjonen så må de gjenværende parene bli for å ha noe å lage TV av. Ekspertene burde se at det ikke er noe håp igjen for andre enn de to polske. Men det paret det går bra med vises knapt, for her er fokuset på det som liksom skal være drama, men som er like spennende som å se maling tørke. Det er veldig synd at de har ødelagt konseptet og drevet helt useriøs matching som bare er lagt opp til å lage drama-TV. Ekstra kjipt for produksjonen at Cecilie bare har det i kjeften, hun har ikke laget drama hun heller på tross av at hun er type castet. Håper det gamle konseptet kommer tilbake! Dette konseptet har drept programmet. Og ekspertene burde miste jobben sin asap. Deltakernes psykiske helse burde være prioriteten deres, ikke utnytte personlighetstrekk for å holde på deltakere som vil ut og håpe på drama. Endret 12. april 2023 av Blåttvann 26 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrysmoothie Skrevet 12. april 2023 #810 Del Skrevet 12. april 2023 (endret) Mperle skrev (2 timer siden): Skriver i spoiler om den nyeste episoden på nett.. Skjul innhold feks Kaja og Joachim som ikke akkurat nølte da de ble «overtalt» til å bli istedenfor å dra? At Kaja, som har vært så usikker på Joachim orker skjønner jeg bare ikke. Og heller ikke Joachim som åpenbart har bestemt seg for lengst at Kaja ikke er for han. Husker ikke om det var denne eller forrige episode men faren til Jonathan stilte gode spørsmål til Mila. Hun var nok allerede drillet i svarene, det er nok akkurat det samme hun har sagt til produsentene. Det ekte svaret er vel å få eksponering, bli kjent, få følgere.. Kan ikke forstå hvordan møtet med familien / den uken har endret Mila så mye til å sitte småfnisende på seremoni og si at hun liker det hun ser.. Kan hun virkelig ha oversett Jonathans positive sider og vesen i alle disse ukene og først nå legge merke til han? Nei, jeg tror som noen andre kommenterte ovenfor her at det er omdømmereparasjon og at hun ser lyset i enden av tunellen så «guarden» er nede. Babyyoda skrev (1 time siden): Spoiler Kaja har jeg mistet all respekt for.. At hun sa BLI når han impulsivt ombestemte seg? Da ønsker du fornedrelse da Spoiler Enig angående omdømmereparasjonen til Mila. Når det kommer til Kaja syns jeg ikke det er riktig å snakke om henne som at hun er dum og veik, miste respekt for henne osv. Hun har en bakgrunn med mobbing og har vært åpen om det. Det betyr at man ofte utvikler et tilknytningsmønster hvor man ubevisst blir mer opptatt av og streber mer etter å få bekreftelse på at man er bra nok, enn å fjerne seg fra personen som behandler en som at man ikke er bra nok. Og selvom man blir klar over mønsteret og vet at man fortjener bedre så kan det være vanskelig å bryte når det er sånn man har blitt formet siden man var barn. Jeg respekterer henne, hun prøver, og nå klarte hun faktisk å bryte mønsteret men ble pushet tilbake av parterapeutene. Hun ønsker ikke fornedrelse, hun ønsker kjærlighet og jeg reagerer fordi den holdningen blir samme som å si at kvinner i voldelige forhold ønsker å bli slått og behandlet dårlig. Det er kompleks psykologi bak det at det er vanskelig å sette grenser og gå. Er det noen jeg mistet respekt for så var det parterapeutene som pushet hun inn igjen i det selvutslettende mønsteret hennes som hun endelig tok et valg for å bryte. Mitt inntrykk når Joakim ble så positiv og la godviljen engasjert til med en gang parterapeutene foreslo å gi det et forsøk til, var at Joakim kun ville teste Kaja og få Kaja til å endre mening å si ja så han kunne få bekreftelse på at han fortsatt hadde makten over følelsene hennes og hun ikke "dro". Selvom han ville dra selv så sårer det et sånt type ego som hans at den andre vil avslutte og dra! Han der vil bli forgudet, ikke avvist og bli satt grenser for. *grøsser av hele karen* Det er veldig skadelig å sette disse to personlighetstypene sammen, men som jeg sa.. I år bryr produksjonen seg tydeligvis ingenting om deltakerne og hva som er best for dem, kun om TV-tid! Sukk... Elendig sesong og ødelagt konsept i år! Endret 12. april 2023 av Blueberrysmoothie 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 12. april 2023 #811 Del Skrevet 12. april 2023 Pappaen til Jonathan! 🤌 13 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 12. april 2023 #812 Del Skrevet 12. april 2023 7 hours ago, lalaB said: Det programmet heter Paradise hotell. Var det som var tanken med kommentsren ja 😉 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 12. april 2023 #813 Del Skrevet 12. april 2023 Maja er jo en parterapeut i seg selv 😻 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrysmoothie Skrevet 12. april 2023 #814 Del Skrevet 12. april 2023 CrazyCatLady2500 skrev (13 minutter siden): Maja er jo en parterapeut i seg selv 😻 Ja hun er flott, fra innsiden og ut! 😊 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 12. april 2023 Forfatter #815 Del Skrevet 12. april 2023 (endret) Blueberrysmoothie skrev (1 time siden): Spoiler Mitt inntrykk når Joakim ble så positiv og la godviljen engasjert til med en gang parterapeutene foreslo å gi det et forsøk til, var at Joakim kun ville teste Kaja og få Kaja til å endre mening å si ja så han kunne få bekreftelse på at han fortsatt hadde makten over følelsene hennes og hun ikke "dro". Selvom han ville dra selv så sårer det et sånt type ego som hans at den andre vil avslutte og dra! Han der vil bli forgudet, ikke avvist og bli satt grenser for. *grøsser av hele karen* Spoiler Mitt inntrykk var at han var for feig til å stå for at han likevel ville dra da det kom til stykket, når alle ventet på at han alene skulle ta avgjørelsen. Han var frekk nok til å påstå at han skrev «dra» mest for hennes del, og overhodet ikke tenkte på seg selv. Det var selvfølgelig bare for å prøve å fremstå litt mindre drittsekk. Da ville det bli for dumt å si «jeg vil dra uansett» når det plutselig ble opp til han å avgjøre det hele. Endret 12. april 2023 av Daisy_B Prøver å legge til spoiler på sitat 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 12. april 2023 #816 Del Skrevet 12. april 2023 Maja er så herlig. Sjelden jeg har sett noen gjøre en så god figur i et realityprogram. Blir rett og slett sjarmert av henne. Nesten så jeg vil være henne 😅 Søt, behagelig, sjarmerende, morsom, kul, smart. Wow. 20 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 12. april 2023 #817 Del Skrevet 12. april 2023 Blueberrysmoothie skrev (3 timer siden): Skjul innhold Enig angående omdømmereparasjonen til Mila. Når det kommer til Kaja syns jeg ikke det er riktig å snakke om henne som at hun er dum og veik, miste respekt for henne osv. Hun har en bakgrunn med mobbing og har vært åpen om det. Det betyr at man ofte utvikler et tilknytningsmønster hvor man ubevisst blir mer opptatt av og streber mer etter å få bekreftelse på at man er bra nok, enn å fjerne seg fra personen som behandler en som at man ikke er bra nok. Og selvom man blir klar over mønsteret og vet at man fortjener bedre så kan det være vanskelig å bryte når det er sånn man har blitt formet siden man var barn. Jeg respekterer henne, hun prøver, og nå klarte hun faktisk å bryte mønsteret men ble pushet tilbake av parterapeutene. Hun ønsker ikke fornedrelse, hun ønsker kjærlighet og jeg reagerer fordi den holdningen blir samme som å si at kvinner i voldelige forhold ønsker å bli slått og behandlet dårlig. Det er kompleks psykologi bak det at det er vanskelig å sette grenser og gå. Er det noen jeg mistet respekt for så var det parterapeutene som pushet hun inn igjen i det selvutslettende mønsteret hennes som hun endelig tok et valg for å bryte. Mitt inntrykk når Joakim ble så positiv og la godviljen engasjert til med en gang parterapeutene foreslo å gi det et forsøk til, var at Joakim kun ville teste Kaja og få Kaja til å endre mening å si ja så han kunne få bekreftelse på at han fortsatt hadde makten over følelsene hennes og hun ikke "dro". Selvom han ville dra selv så sårer det et sånt type ego som hans at den andre vil avslutte og dra! Han der vil bli forgudet, ikke avvist og bli satt grenser for. *grøsser av hele karen* Det er veldig skadelig å sette disse to personlighetstypene sammen, men som jeg sa.. I år bryr produksjonen seg tydeligvis ingenting om deltakerne og hva som er best for dem, kun om TV-tid! Sukk... Elendig sesong og ødelagt konsept i år! Helt enig! Du setter ord på hva jeg har tenkt lenge 👏🏼👏🏼💐💐 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 12. april 2023 #818 Del Skrevet 12. april 2023 Har vært inne å snoka litt på instagrammen til Mila. Hun har virkelig levd livet de siste 15-20 ukene. Reist mer enn jeg har gjort de siste årene til sammen 🙈😂 Men, kan se ut som hun har hatt manne-selskap på turene. Blitt skikkelig oppvartet. Tviler på at det er Jonathan. I så tilfellet, blir jeg veeeeldig overrasket. Hvis jeg skal tippe, har hun nok funnet seg en øst-europeer boende i Norge. En som kan behandle henne som den prinsessen hun er 😉👸🏻 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 12. april 2023 #819 Del Skrevet 12. april 2023 Jeg vet jo ikke, men tror Joakim egentlig er en ok fyr …. Men klart, er det ikke følelser så er det ikke det … Mulig jeg har mistet noen episoder, men han virket ok med Linni. Alle har jo svake sider i seg og det er jo litt synd om han ikke vil vise sine. Kan jo vise de av kameraet eventuelt …. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 12. april 2023 #820 Del Skrevet 12. april 2023 Blåttvann skrev (22 timer siden): Joakim, skjerp deg! "Du er jo fin å snakke med. Og du har jo humor, når du trår til... Har ikke lyst til å skyte fuglen direkte, må prøve å holde det litt tett til kroppen også." Han ville gjerne tilbake til hytta. Kaja spør om det er pga hytta eller henne. Han svarer totalpakka. 😬 Og den kommentaren til mor da, om å se om det er noe futt i'a (Kaja). Hæææææ!? Og mor synes han bare er sååå flott. Mamma liker badboys. Og spørsmålet han stilte Benjamin: når er nok nok, når setter vi strek? For så å si til Kaja at han ønsker at hun er mer tilstede her og nå... Snakk om å legge feller. Han legger så perfekt opp til usikkerhet. Lurer på om han er klar over at han har dette giftige personlighetstrekket. ........... Har fått skikkelig sansen for Ørjan. Cecilie synes selv hun kler seg classy og det virker som hun synes Ørjan er harry. Dette gir hun uttrykk for samtidig som hun selv ser ut som en parodikarakter fra Lene Kongsviks serie om Kongsvika der vi følger et knippe mennesker på campingferie. ............. Mila er med på GVFB for å få en modellkarriere, nå er jeg ikke lenger i tvil. Snakker så ufattelig tregt. Jonathan begynner å kjede meg ekstremt. Zzzz. ............ De to i arkitekthytta er søte sammen. ............ Dette programmet burde vært sendt 2 ganger i uken over halvparten så lang periode. Man faller jo helt av slik som det er nå. De kunne heller ha klippet litt mer og kuttet ned på antall episoder, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå