JennieB Skrevet 1. april 2023 #701 Del Skrevet 1. april 2023 Bringebær skrev (1 time siden): Ser på instaen til Mila at hun går med noe som ligner en giftering, men den er på venstre hånd. Kan kanskje være en giftering allikevel 🤷🏽♀️ Hva er insta navnet hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 1. april 2023 #702 Del Skrevet 1. april 2023 JennieB skrev (1 minutt siden): Hva er insta navnet hennes? milatimaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JennieB Skrevet 1. april 2023 #703 Del Skrevet 1. april 2023 Christina82 skrev (2 minutter siden): milatimaa Takk. Kontoen er satt til privat, hvordan får dere sett bildene hun legger ut? jeg vurderer å slutte å se på sesongen. Liker ikke det nye formatet. Noen som vet hvor mange episoder som er igjen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 1. april 2023 #704 Del Skrevet 1. april 2023 JennieB skrev (8 minutter siden): Takk. Kontoen er satt til privat, hvordan får dere sett bildene hun legger ut? jeg vurderer å slutte å se på sesongen. Liker ikke det nye formatet. Noen som vet hvor mange episoder som er igjen? du må trykke føg og vente til hun godtar deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 1. april 2023 Forfatter #705 Del Skrevet 1. april 2023 ...Og sånn er det Mila oppnår akkurat det hun ville ved å delta i programmet 🙃 28 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1002 Skrevet 2. april 2023 #706 Del Skrevet 2. april 2023 Synd at de har ødelagt programmet. Bare dårlig matching nå for underholdningens skyld. Uansett - hva får folk til å lage en pyton på halsen? Er det attraktivt? Og tatovere hender! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 2. april 2023 #707 Del Skrevet 2. april 2023 JennieB skrev (14 timer siden): Takk. Kontoen er satt til privat, hvordan får dere sett bildene hun legger ut? jeg vurderer å slutte å se på sesongen. Liker ikke det nye formatet. Noen som vet hvor mange episoder som er igjen? Bare vent noen dager, hun skrur den som offentlig igjen da. Den veksler mellom privat og offentlig flere ganger i uka. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 2. april 2023 #708 Del Skrevet 2. april 2023 Ikke til joackims forsvar: men jeg hadde slitt med å være sammen med kaia….. hun er veldig mild og usikker, klassisk underdanig holdning. Jeg skjønner jo at hun blir påvirket av joackims kjipe væremåte, men det er noe veldig lite attraktivt med usikre mennesker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 2. april 2023 #709 Del Skrevet 2. april 2023 (endret) Djerv2020 skrev (57 minutter siden): Ikke til joackims forsvar: men jeg hadde slitt med å være sammen med kaia….. hun er veldig mild og usikker, klassisk underdanig holdning. Jeg skjønner jo at hun blir påvirket av joackims kjipe væremåte, men det er noe veldig lite attraktivt med usikre mennesker. Deler ikke din mening, syns Joakim sin oppførsel er immatur og frastøtende. Hun er så mye bedre enn han. Passer bedre sammen med en ordentlig og skikkelig mann, som kan å oppføre seg og innehar gode manerer. Endret 2. april 2023 av Motelvibes 22 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 2. april 2023 #710 Del Skrevet 2. april 2023 Motelvibes skrev (1 time siden): Deler ikke din mening, syns Joakim sin oppførsel er immatur og frastøtende. Hun er så mye bedre enn han. Passer bedre sammen med en ordentlig og skikkelig mann, som kan å oppføre seg og innehar gode manerer. Jeg er helt enig med det, har skrevet om joackim tidligere i tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 2. april 2023 #711 Del Skrevet 2. april 2023 Djerv2020 skrev (3 timer siden): Ikke til joackims forsvar: men jeg hadde slitt med å være sammen med kaia….. hun er veldig mild og usikker, klassisk underdanig holdning. Jeg skjønner jo at hun blir påvirket av joackims kjipe væremåte, men det er noe veldig lite attraktivt med usikre mennesker. Man passer jo ikke til alle personligheter. Jeg ser at hu er usikker fordi Joachim også er det. Hvem vil vel være i en slik situasjon og likevel være selvsikker? 🤔 Men jeg ser ikke at hu er klassisk underdanig. Og det å være mild er bra. Jeg oppfatter likevel at hu klarer å sette ned beinet når hu må. Så hu har mange fine egenskaper. Egenskaper som er et godt utgangspunkt når man ønsker et langvarig forhold 🌸 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneR Skrevet 2. april 2023 #712 Del Skrevet 2. april 2023 (endret) Spoiler Ser på ringen Mila har på seg (og viser frem) på storyen nå; er ikke den helt lik gifteringen i serien? Endret 2. april 2023 av JuneR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 2. april 2023 #713 Del Skrevet 2. april 2023 Smos1 skrev (På 31.3.2023 den 13.51): Jeg følger mila på Instagram og nå ser det ut som hun er på bryllupsreise i Maldivene 😱 Jonathan har ikke lagt ut noe på Instagram de siste dagene (men han er heller ikke veldig aktiv der) Hva gjør at du tenker det er en bryllupsreise fremfor en "vanlig" ferie? Jeg følger henne også, men har ikke selv sett noe som tyder på at det skulle ha noe med bryllupsreise å gjøre (kan være jeg har gått glipp av noe da)? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet 3. april 2023 #714 Del Skrevet 3. april 2023 dårligbrukernavn skrev (3 timer siden): Hva gjør at du tenker det er en bryllupsreise fremfor en "vanlig" ferie? Jeg følger henne også, men har ikke selv sett noe som tyder på at det skulle ha noe med bryllupsreise å gjøre (kan være jeg har gått glipp av noe da)? Sjeldent jeg hører om noen som drar på luksus hotell i Maldivene på vanlig ferie, det er typisk bryllupsreise destinasjon, i det minste kjærestedestinasjon. I tillegg er det bilder av hjerte skrevet i sanda, pose bilder av at noen holder rundt henne på stranda og at hun tilsynelatende kun holder seg på hotellområdet (vinsmaking, dykking, whiteparty etc på hotellet) på en «vanlig ferie» vil de fleste utforske mer enn bare hotellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 3. april 2023 #715 Del Skrevet 3. april 2023 JuneR skrev (16 timer siden): Skjul innhold Ser på ringen Mila har på seg (og viser frem) på storyen nå; er ikke den helt lik gifteringen i serien? Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Super-mamma Skrevet 3. april 2023 #716 Del Skrevet 3. april 2023 Smos1 skrev (8 timer siden): Sjeldent jeg hører om noen som drar på luksus hotell i Maldivene på vanlig ferie, det er typisk bryllupsreise destinasjon, i det minste kjærestedestinasjon. I tillegg er det bilder av hjerte skrevet i sanda, pose bilder av at noen holder rundt henne på stranda og at hun tilsynelatende kun holder seg på hotellområdet (vinsmaking, dykking, whiteparty etc på hotellet) på en «vanlig ferie» vil de fleste utforske mer enn bare hotellet I Maldivene er en øy et hotell/resort. Så så sant ikke man drar på utflukt til andre øyer med båt eller sjøfly, så er man kun på resorten når man der. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneR Skrevet 3. april 2023 #717 Del Skrevet 3. april 2023 Jolanda skrev (1 time siden): Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 3. april 2023 #718 Del Skrevet 3. april 2023 Tror vi kan si at matchingen av årets par i stor grad har skjedd etter prinsippet «opposites attract» 🙄. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 3. april 2023 #719 Del Skrevet 3. april 2023 JuneR skrev (4 minutter siden): Det kan jo hende hun bare synes det er en fin ring og derfor har fortsatt å bruke den, og ringen er jo på venstre hånd, mens skikken i Norge er å ha gifteringen på høyre hånd. Men aller helst tror jeg hun viser den fram på instagram for å gjøre folk nysgjerrige og seg selv interessant. Tviler på at hun fortsatt er sammen med Jonathan eller på at hun har giftet seg med noen andre. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet 3. april 2023 #720 Del Skrevet 3. april 2023 Super-mamma skrev (3 timer siden): I Maldivene er en øy et hotell/resort. Så så sant ikke man drar på utflukt til andre øyer med båt eller sjøfly, så er man kun på resorten når man der. Men fortsatt spesielt å dra til Maldivene på «venninnetur» hvis det ikke er kjærestetur/bryllupsreise. da drar man isåfall dit kun for PR og spekulasjoner, noe hun forsåvidt er i stand til.. jeg ser forøvrig at det er flere av de andre deltakerne som også er på ferie i disse tider. Det kan jo hende de fikk en bryllupsreise av Discovery hvis de stod løpet ut og valgte selv om de ville dra sammen eller om bare en skulle få billettene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå