Gå til innhold

Gift ved første blikk 2023

Daisy_B

Anbefalte innlegg

Røkla skrev (28 minutter siden):

Beklager😬 Jeg så at andre skrev om den nyeste episoden uten å sette i spoiler før jeg postet. Men skal gjøre det fra nå😊

Sikkert meg. Det er veldig fort gjort å glemme. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CrazyCatLady2500 skrev (Akkurat nå):

Sikkert meg. Det er veldig fort gjort å glemme. 

Ja, man blir jo så engasjert av dette opplegget😂

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, lalaB said:

Og det blir jo et enda større problem når hun ender opp med å dra hjem fordi det blir ukomfortabelt, og at han velger å bli værende for å feste lenger. Det sier jo alt om hans prioriteringer. 

Det har du helt rett i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et intervju med Ørjan hvor han sa han aldri hadde søkt på «Gift ved første blikk» men «farmen». Castingbyrået tok kontakt med ham for å spørre om han kunne tenke seg å være heller være med på GFVB. Siden Joachim som visstnok også er en god kamerat  privat skulle være med sa han ja. Kan jo være flere som er blitt castet uten å søke og da har de kanskje ikke rette motivasjonen heller. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mauken skrev (5 minutter siden):

Leste et intervju med Ørjan hvor han sa han aldri hadde søkt på «Gift ved første blikk» men «farmen». Castingbyrået tok kontakt med ham for å spørre om han kunne tenke seg å være heller være med på GFVB. Siden Joachim som visstnok også er en god kamerat  privat skulle være med sa han ja. Kan jo være flere som er blitt castet uten å søke og da har de kanskje ikke rette motivasjonen heller. 

Ja, hvis du blar noen sider tilbake så får du vite at det er flere som er castet. Blant annet Maja og Joachim. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet i hvertfall hvilken sexolog jeg ikke skal oppsøke ved problemer i samlivet.

Når de to homsene sitter med en tykk usynlig mur i mellom seg og så sier hun at de skal holde en personlig seksualundervisning for hverandre... De blikkene de da ga hverandre og henne.... totalt skivebom!!! 

Jeg tenkte som dem, atte HÆÆÆÆÆÆÆÆ!???? Hvor kom dét fra?????

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grüner skrev (8 timer siden):

Det er ikke de som har matchet dem, men et datingfirma som heter Venus og Mars, som har matchet dem basert på sine algoritmer.

Elendig reklame for dette datingfirmaet 😂😂 hadde jeg vært singel og sett på programmet, så hadde Venus&Mars vært det siste firmaet jeg hadde prøvd ut. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røkla skrev (4 timer siden):

Jeg lurer veldig på hva som skjedde den kvelden på byen. Vi får vite svært lite, men stemningen er rar morgenen etter, Kaja dro hjem alene, mens Joachim kom hjem i firetiden. Hvorfor drar ikke paret hjem sammen? I tillegg kommer det frem noe om at de hadde møtt datteren til Joachim på et utested. Noe så kleint, hva gjør far på samme utested som datter. Og jeg forstår at for Kaja er det rart å møte datteren når alt er så usikkert og Joachim ikke gir henne noenting, annet enn komplekser. Trist at hun måtte dra hjem alene mens fjotten Joachim fester videre. Han er så useriøs hun burde bare skrevet dra! Hun får LETT bedre. 

Mulig Kaja syns det er unaturlig å feste til langt på natt med sin egen datter. Sitte å drikke seg full med dattera si. Men igjen, han er jo umoden. Jeg ville aldri gjort det selv. Det bør være et skille mellom forelder og barn, og alkohol og festing sammen hører ikke hjemme noen plass, uansett om barnet er gammel nok. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (2 timer siden):

Husk å skjule kommentarer om episoder som ikke har vært sendt på lineær tv ennå. Dårlig gjort å spoile!

Det var nok min feil at jeg ikke presiserte at tråden var ment for streaming da jeg opprettet den.

Reglene sier: «I tittel (ikke i hovedinnlegget) må det skilles mellom lineær TV og streaming av serien. Uten presisering i tittel vil det ikke bli ryddet for spoiling.» 

Det er vel et fåtall som følger serien lineært? Jeg skal legge i spoiler når jeg husker det, men personlig synes jeg det er knotete å diskutere tv-program på den måten når de fleste streamer. Det er ikke alltid jeg heller ser episoden samme dag som den legges ut, men da venter jeg jo bare med å lese i tråden til jeg har sett den.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy_B skrev (9 minutter siden):

Det var nok min feil at jeg ikke presiserte at tråden var ment for streaming da jeg opprettet den.

Reglene sier: «I tittel (ikke i hovedinnlegget) må det skilles mellom lineær TV og streaming av serien. Uten presisering i tittel vil det ikke bli ryddet for spoiling.» 

Det er vel et fåtall som følger serien lineært? Jeg skal legge i spoiler når jeg husker det, men personlig synes jeg det er knotete å diskutere tv-program på den måten når de fleste streamer. Det er ikke alltid jeg heller ser episoden samme dag som den legges ut, men da venter jeg jo bare med å lese i tråden til jeg har sett den.

Du må ha Discovery+ - abonnement for å ligge ei uke foran, og det er det ikke alle som har, siden en må betale for det. Episodene blir lagt ut for gratis streaming kl 18.00 samme dag som episoden sendes på tv.

Endret av Grüner
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonaen skrev (29 minutter siden):

Elendig reklame for dette datingfirmaet 😂😂 hadde jeg vært singel og sett på programmet, så hadde Venus&Mars vært det siste firmaet jeg hadde prøvd ut. 

Ja 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg synes faktisk Mila skal ha for at hun innrømmer at hun kan ha tatt feil under parseremonien. 

Joakim, derimot, fremsto totalt idiot da han liksom skulle bygge opp spenningen med å si en masse negativt først, og så bare: «tadaaa! Jeg har skrevet ‘bli’🥳» Snakk om å mangle evnen til å lese en situasjon. Her sitter du med en flott dame som er lei seg for at hun ikke får bekreftelse, og så tenker du at det er innafor å gjøre henne enda mer usikker. Bare for å være morsom.

• Liker 31
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (1 minutt siden):

Du må ha Discovery+ - abonnement for å ligge ei uke foran, og det er det ikke alle som har.

Det vet jeg, men ser ut som de aller fleste her har det. Når jeg ikke har sett siste episode ennå, så venter jeg med å lese her. Tenkte kanskje de få som ligger ei uke bak kunne gjort det samme.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daisy_B skrev (1 minutt siden):

Det vet jeg, men ser ut som de aller fleste her har det. Når jeg ikke har sett siste episode ennå, så venter jeg med å lese her. Tenkte kanskje de få som ligger ei uke bak kunne gjort det samme.

Det tror jeg ikke. Jeg har ikke det i alle fall. 

Det hjelper jo ikke å vente med å lese her til en har sett siste episode for de som ikke har Discovery+-abonnement; vi vil jo alltid ligge ei uke på etterskudd i forhold til dere som har betalt abonnement og kan se episodene ei uke fram i tid.  

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (Akkurat nå):

Det tror jeg ikke. Jeg har ikke det i alle fall. 

Det hjelper jo ikke å vente med å lese her til en har sett siste episode for de som ikke har Discovery+-abonnement; vi vil jo alltid ligge ei uke på etterskudd i forhold til dere som har betalt abonnement og kan se episodene ei uke fram i tid.  

Ja, du må jo da i så fall gå ut av tråden når du har lest innleggene fram til dato for ny episode, ellers nytter det ikke å vente en uke som du sier. Men du klarer ikke å få alle til å bestandig bruke spoiler tag uansett, når nesten alle ligger foran. Så hvis det er veldig viktig for deg, er det tryggest å vente.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy_B skrev (3 minutter siden):

Ja, du må jo da i så fall gå ut av tråden når du har lest innleggene fram til dato for ny episode, ellers nytter det ikke å vente en uke som du sier. Men du klarer ikke å få alle til å bestandig bruke spoiler tag uansett, når nesten alle ligger foran. Så hvis det er veldig viktig for deg, er det tryggest å vente.

Da må jeg jo vente til serien er over, for når ukas episode legges ut gratis, legges neste ukes episode ut for de som har betalt abonnement. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grüner skrev (Akkurat nå):

Da må jeg jo vente til serien er over, for når ukas episode legges ut gratis, legges neste ukes episode ut for de som har betalt abonnement. 

Jeg klarer tydeligvis ikke å forklare hva jeg mener, så da lar jeg det ligge ☺️

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (På 21.3.2023 den 15.45):

Skjul innhold

Det intervjuet som ble gjort med Mila og Jonathan burde vært gjort før parene ble satt sammen. Her kommer det jo tydelig frem at Mila ikke har fått det hun har bedt om. Researchen før denne sesongen er vel knapt nok tilstede.

Beklager, jeg er ny her og aner ikke hvordan dere får til disse boksene med skjulte ting inni? Nå tenkte jeg å svare på flere av de, og ser for meg at også om jeg hadde visst hvordan jeg gjorde det ville det bli veldig komplisert med masse forskjellige bokser med mange bokser inni hver? Eller? Håper det går bra at jeg bare svarer, jeg tror ikke det skal være noen spoilere for episoden i går heller.

Ang matchingen i programmet (ettersom jeg ser mange nevner dette):

Nå er programmet "Gift ved første blikk" og ikke "bestill en perfekt partner som er akkurat slik partnere du har forsøkt med før er tross at dette ikke har fungert". For det første: Om de har en type de har gått etter hele livet, og likevel er single og melder seg på et slikt program har vel ikke denne typen fungert for de? Og for det andre blir det hverken sagt eller fremstilt som at "de skal få alt de peker på". I Norge er det vel også et vesentlig poeng at jeg tipper de har langt fra nok søkere til å kunne matche folk 100% etter hva de selv ønsker, men igjen - nå har jo det de selv ønsker vist seg å ikke fungere tidligere også, og nå har de meldt seg på et program for å få hjelp, prøve noe nytt og konseptet er jo også at det skal være en viss jobb knyttet til prosessen. I tillegg til det igjen kalles det jo et eksperiment, og det er jo ikke særlig spennende å se de gjenta forhold de har hatt før og vet utfallet av heller, for den del. I tillegg til dette lager de også tv av det, og hvis alle bare hadde matchet dritbra og det hadde vært null friksjon hadde det jo ikke vært noe å se på heller... 

Røkla skrev (6 timer siden):

Ja, de har visst dypere sjel, ifølge Mila. Men hvorfor melde seg på et norsk datingprogram da? Kunne hun ikke funnet en mann selv, uten programmet? Jeg tror hun bare leter etter unnskyldninger. Hun er ikke ute etter kjærlighet, men etter PR. Hun vil bli influencer.

Enig med deg, jeg tror også Mila er ute etter noe annet enn kjærlighet. For meg virker det som hun føler seg "hevet over" hele konseptet, og fremstår som hun mener hun er "for bra" for Jonathan. Jeg tenker dog tvert imot.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (4 timer siden):

Det står ikke spesifisert at denne tråden følger episodene fra lineær tv. Jeg prøver å legge i spoiler, men om du virkelig ikke vil risikere å lese noe om kommende episoder må du være forsiktig med hvor langt frem i tråden du leser. En person kan ikke diktere en hel tråd.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røkla skrev (12 timer siden):

Jeg lurer veldig på hva som skjedde den kvelden på byen. Vi får vite svært lite, men stemningen er rar morgenen etter, Kaja dro hjem alene, mens Joachim kom hjem i firetiden. Hvorfor drar ikke paret hjem sammen? I tillegg kommer det frem noe om at de hadde møtt datteren til Joachim på et utested. Noe så kleint, hva gjør far på samme utested som datter. Og jeg forstår at for Kaja er det rart å møte datteren når alt er så usikkert og Joachim ikke gir henne noenting, annet enn komplekser. Trist at hun måtte dra hjem alene mens fjotten Joachim fester videre. Han er så useriøs hun burde bare skrevet dra! Hun får LETT bedre. 

Spoiler

Etter stemningen å dømme dagen derpå, så virker det som om Joachim ga f... i Kaja på byen, og jeg tipper oppmerksomheten hans var alle andre plasser enn på henne. Sikkert ubehagelig og kleint for henne. Fy for en type, han er ikke i nærheten av hva hun fortjener. 

Endret av K_mb
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...