Djerv2020 Skrevet 11. mars 2023 #421 Del Skrevet 11. mars 2023 Sirisiri10 skrev (13 timer siden): Synes det er ufint å kommentere negativt utseende til Mila, litt janteloven. Hun er en flott og pen jente som de andre også er. Jeg tror Mila er ganske lukket av en grunn. Hun har en stor vegg rundt seg og det ser ut til at det er noe smertefult bak denne veggen. Det ser ut til at hun jobber hardt for å holde tilbake. Da er det lettere å forholde seg til det overfladiske, for det er ikke like smertefult. Jonathan er virkelig en fantastisk person. Han er voksen, reflektert, forståelsesfull og omsorgsfull. Men tror ikke Mila er helt klar for dette og faller tilbake til det overfladiske. Det er to verdener som kolliderer akkurat nå. Jeg tror Mila egentlig vil, men klarer ikke. Men hvorfor gifte seg på tv om man har så store vegger og ikke er villig til å jobbe. Jeg fremholder min teori om At hun kun er med for å bli influenser på heltid. 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soeuh Skrevet 11. mars 2023 #422 Del Skrevet 11. mars 2023 Har sett (og likt) alle sesongene, og gledet meg til ny sesong. Men etter jeg så promoen og klipp, så har jeg ikke giddet å prøve engang. Savner det gamle, ekte konseptet. Håper de går tilbake til det gamle konseptet, men er vel kanskje litt for optimistisk å håpe på det.. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 11. mars 2023 #423 Del Skrevet 11. mars 2023 Marpe skrev (På 10.3.2023 den 13.30): Orker ikke å se på nytt, så håper det er greit at jeg spør 😅 hvem var det som hadde hund igjen? Var det Sander? Kasper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 11. mars 2023 #424 Del Skrevet 11. mars 2023 Marpe skrev (På 10.3.2023 den 13.30): Orker ikke å se på nytt, så håper det er greit at jeg spør 😅 hvem var det som hadde hund igjen? Var det Sander? Kasper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 11. mars 2023 #425 Del Skrevet 11. mars 2023 Det ble visst ikke lagt veldig mye arbeid i parspleisingen: https://www.dagbladet.no/kjendis/kritiserer-produksjonen/78720603 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 11. mars 2023 #426 Del Skrevet 11. mars 2023 Bare at de setter en allergiker sammen med en som har hund sier jo litt om hvor nøye disse "ekspertene" er... 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkla Skrevet 11. mars 2023 #427 Del Skrevet 11. mars 2023 Sozzen skrev (1 time siden): Bare at de setter en allergiker sammen med en som har hund sier jo litt om hvor nøye disse "ekspertene" er... Ja, det virker for meg som om de vil lage mest mulig styr, ikke å gi parene best mulig sjans for å lykkes med forholdet. Skulle likt å visst hva Cathrin Sagen synes om årets sesong🤔 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 11. mars 2023 #428 Del Skrevet 11. mars 2023 Sozzen skrev (1 time siden): Bare at de setter en allergiker sammen med en som har hund sier jo litt om hvor nøye disse "ekspertene" er... Ja, hun hadde ikke de store ønskene, bare en mann som var eldre enn henne og helst uten skjegg. Og så gir de henne en yngre mann med skjegg og som eier et dyr hun er allergisk for. Det burde jo ikke være en helt umulig oppgave å finne en mann på 24+ uten skjegg og uten dyr… 32 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 11. mars 2023 #429 Del Skrevet 11. mars 2023 Grüner skrev (6 minutter siden): Ja, hun hadde ikke de store ønskene, bare en mann som var eldre enn henne og helst uten skjegg. Og så gir de henne en yngre mann med skjegg og som eier et dyr hun er allergisk for. Det burde jo ikke være en helt umulig oppgave å finne en mann på 24+ uten skjegg og uten dyr… På den annen side er kravet "uten skjegg" helt idiotisk når det du leter etter er en "sjelevenn" og du er med i et program som i stor grad gir deg det du trenger fremfor det du tror du vil ha. Da bør utseendemessige preferanser som "uten skjegg" og alderspreferanser som "eldre enn meg" kunne overses for en person med rett personlighet og personlig modenhet. Har dyr hun er allergisk mot, derimot, det er helt på jordet. Men jeg er enig i at det burde vært mulig å finne deltagere som passer bedre sammen enn det de gjør i denne sesongen. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 12. mars 2023 #430 Del Skrevet 12. mars 2023 Cecilie vokser på meg. Under alt av løsvipper, hår og negler tror jeg det egentlig er en ganske bra dame. Mila derimot, får jeg bare mer og mer avsmak for og spesielt etter dagens episode! 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 12. mars 2023 #431 Del Skrevet 12. mars 2023 (endret) Som flere andre nevner, Jonathan og Kaja kunne blitt et kjempefint par! Synes de begge to både de vakreste utseendemessig, og virker reflekterte og rause med andre. Det eneste som trekker ned med Jonathan er den usikkerheten han virker til å ha (ref: Mila er ‘’over hans league’’ osv.) Hadde han hatt en bedre selvfølelse, som han har absolutt burde hatt, og tenkt mer på egne behov, så ville han vært mer attraktiv for andre. Man vil jo gjerne ha litt motstand i et forhold og, for å kunne vokse og bli bedre selv. I den episoden jeg ser nå sier Mila at hun er mer sosial og tar mer initiativ til å snakke med andre enn Jonathan. Det virker jo helt feil? Hun er ganske lukket, mens han er åpen og nysgjerrig på både henne og andre. Litt merkelig å se hvordan folk ser på seg selv vs vi som ser utenifra. Endret 12. mars 2023 av anonymLala 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 12. mars 2023 #432 Del Skrevet 12. mars 2023 3 hours ago, anonymLala said: I den episoden jeg ser nå sier Mila at hun er mer sosial og tar mer initiativ til å snakke med andre enn Jonathan. Det virker jo helt feil? Hun er ganske lukket, mens han er åpen og nysgjerrig på både henne og andre. Litt merkelig å se hvordan folk ser på seg selv vs vi som ser utenifra. Jeg reagerte også på det, hun sa vel til Jonathan i en tidligere episode at hun var lukket og likte å ha folk på avstand. Hun likte ikke å klemme osv. Jonathan er jo kjempesosial, både i gruppe og en til en. Hun eier jo ikke antenner! Lurer veldig på hvordan hun er som mor! 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkla Skrevet 12. mars 2023 #433 Del Skrevet 12. mars 2023 anonymLala skrev (3 timer siden): Som flere andre nevner, Jonathan og Kaja kunne blitt et kjempefint par! Synes de begge to både de vakreste utseendemessig, og virker reflekterte og rause med andre. Det eneste som trekker ned med Jonathan er den usikkerheten han virker til å ha (ref: Mila er ‘’over hans league’’ osv.) Hadde han hatt en bedre selvfølelse, som han har absolutt burde hatt, og tenkt mer på egne behov, så ville han vært mer attraktiv for andre. Man vil jo gjerne ha litt motstand i et forhold og, for å kunne vokse og bli bedre selv. I den episoden jeg ser nå sier Mila at hun er mer sosial og tar mer initiativ til å snakke med andre enn Jonathan. Det virker jo helt feil? Hun er ganske lukket, mens han er åpen og nysgjerrig på både henne og andre. Litt merkelig å se hvordan folk ser på seg selv vs vi som ser utenifra. Ja, dette stusset jeg også veldig på. Hun er jo helt isdronning, selv når han åpner seg om hvordan han føler det mellom dem, hvorpå hun spør kamera hvordan hun skulle svart på det. Virker veldig avkoblet sosialt. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkla Skrevet 12. mars 2023 #434 Del Skrevet 12. mars 2023 Nutz skrev (3 minutter siden): Jeg reagerte også på det, hun sa vel til Jonathan i en tidligere episode at hun var lukket og likte å ha folk på avstand. Hun likte ikke å klemme osv. Jonathan er jo kjempesosial, både i gruppe og en til en. Hun eier jo ikke antenner! Lurer veldig på hvordan hun er som mor! Ja, det har jeg også tenkt på. Som skilt med barn selv har jeg jo vært på dater, og det jeg har vært aller mest opptatt av å finne ut har jo vært om vedkommende vil være bra for ungene mine. Jeg synes det er så unaturlig at ikke ungene har vært et tema dem imellom i noen episode enda. Det viktigste for henne er å få masse komplimenter og at hun må være dronning, sa hun. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 12. mars 2023 #435 Del Skrevet 12. mars 2023 3 minutter siden, Røkla said: Ja, det har jeg også tenkt på. Som skilt med barn selv har jeg jo vært på dater, og det jeg har vært aller mest opptatt av å finne ut har jo vært om vedkommende vil være bra for ungene mine. Jeg synes det er så unaturlig at ikke ungene har vært et tema dem imellom i noen episode enda. Det viktigste for henne er å få masse komplimenter og at hun må være dronning, sa hun. Ja om man skal tenke på hvem som hadde passet som stefar så vet jeg hvem jeg hadde valgt av Ørjan og Jonathan... 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkla Skrevet 12. mars 2023 #436 Del Skrevet 12. mars 2023 Nutz skrev (4 minutter siden): Ja om man skal tenke på hvem som hadde passet som stefar så vet jeg hvem jeg hadde valgt av Ørjan og Jonathan... Ja, jeg fatter ikke hvordan det går an å ikke se det🤯 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkla Skrevet 12. mars 2023 #437 Del Skrevet 12. mars 2023 Hvilken episode er den nyeste som har gått på lineær tv? Jeg er usikker på om det jeg skriver om bare ligger på nett, så muligens spoiler her. Spoiler Men nå skal jeg ikke sette Jonathan på en pidestall heller. Han virker som en mann med gode verdier, som er snill og gir av seg selv og er opptatt av at andre skal ha det bra. Men han er veldig selvutslettende. Sånn hadde det fungert å være sammen med en som Maja eller Kaja, for de er så genuint snille og respektfulle. Men sammen med Mila blir han bare tråkket på, og han sitter og sier at det er ingen problem at Mila trener sammen med en annen mann, mens du ser at han ikke mener det. Og så går han etter Mila og unnskylder til henne for at de andre (med rette!) tok ham i forsvar😩 Får lyst til å riste ham litt pedagogisk, og prente inn i ham at han er bedre enn han gir seg selv cred for. Han er jo hele pakka, om han bare får litt mer selvrespekt. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 12. mars 2023 #438 Del Skrevet 12. mars 2023 Daisy_B skrev (På 8.3.2023 den 0.42): Oh lord. Stakkars Jonathan, han har vært sykt uheldig med dama han fikk. «Eg er ikkje så verst, eg heller» 🤯 Der er det virkelig ingen hjemme. Mila — du er ikke påmeldt et sjekkeprogram, GVFB handler om å prøve å få til et forhold med den man er matchet med 🙃 I hvilken episode var dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkla Skrevet 12. mars 2023 #439 Del Skrevet 12. mars 2023 Blåttvann skrev (1 minutt siden): I hvilken episode var dette? Episode 8, "Farlig begjær". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 12. mars 2023 #440 Del Skrevet 12. mars 2023 Røkla skrev (Akkurat nå): Episode 8, "Farlig begjær". Takk! Da får jeg vente til tirsdag, ser på lineærTV. Grugleder meg. 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå