Djerv2020 Skrevet 1. mars 2023 #321 Del Skrevet 1. mars 2023 K_mb skrev (2 timer siden): Haha irriterer meg også over det 😆 Marius prater i vei, nesten så jeg lurer på om han må holde samtalene igang fordi Bjørn sier og gir så lite av seg selv... jeg skjønner marius godt, finnes ikke noe mer irriterende enn folk som ikke gir noe av seg selv når man prøver å bli kjent. Blir fort å overkompensere med preik og tull og fjas. Bjørn er et eneste langt gjesp. Og så må han få ut de forferdelige ringene av ørene!! 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 1. mars 2023 #322 Del Skrevet 1. mars 2023 Amossa skrev (1 time siden): Da er det over og ut med Sandra og Kasper. At private forhold gjorde at Kasper måtte trekke seg, synes jeg alle bør respektere. Derfor merkelig at Sandra sa at hun var sint på ham fordi han trakk seg. De hadde hadde det bra de siste dagene, sa hun. Mulig det, men da skjerpet hun seg kanskje. For Sandra har da virkelig ikke bidratt til at Kasper skulle føle seg ønsket. Bjørn og Marius valgte å bli. Det overrasket meg. Bjørn er altfor lukket og lite inkluderende for Marius. Å ha behov for egentid er greit, men da må han si det. Synes Marius er en skikkelig fin fyr, som fortjener å bli satt pris på. Maja og Sverre ser ut til å ha gnisten. Hyggelig par, som ser ut til å stelle pent med hverandre. Jeg krysser fingrene for dem! Kaja og Joakim valgte også å bli. Kaja er klok som forstår at Joakim er en type som lett lar blikket vandre videre. Mens hun er klar for et seriøst forhold, er nok ikke Joakim det samme. Han vil det, men får det ikke til. Heldigvis ser det ut til at Kaja forstår at dette er Joakims problem, og ikke hennes. Hun er som hun er, og god nok. Cecilia og Ørjan valgte å bli. De er et par som blir lagt merke til, og som har det morsomt sammen. Må innrømme at jeg liker dem godt, begge to. Synd at ikke Cecilia tør å gi mer av seg selv, for hun har alt å vinne. Ørjan prøver, men tror han snart vil gi opp. Mila og Jonathan blir også med videre. Jonathan er neppe så betatt av Mila som han gir uttrykk for. Han er typen mann som gir damer oppmerksom, gaver og komplimenter. Hvor lenge gidder han uten å få annen respons en et takk? Så lang er det meste på Milas premisser. Kanskje partnerbytte er løsningen? Tror Kaja og Jonathan passer godt sammen. Kaja er jordnær, varm og romantisk, og det er Jonathan også. Mila og Ørjan kan sikkert bli et par en tid, men tror ikke Mila er klar for seriøst forhold i det hele tatt. Hun har nok med å pleie utseendet sitt enda. «Private forhold»… rart han ikke forklarte mer da. Han sa også «helsa først». Ble han plutselig syk? Jeg kan strekke meg til at han var psykisk utkjørt av dette prosjektet. Men jeg står for at Sandra er hakket over ham. Joachim er ikke fornøyd, og det lyser lang vei. Han ville nok heller hatt en selvsikker babe som byr på seg selv. Isteden fikk han en søt, rolig og fin jente som fort kan oppfattes litt kjedelig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 1. mars 2023 #323 Del Skrevet 1. mars 2023 Djerv2020 skrev (8 minutter siden): jeg skjønner marius godt, finnes ikke noe mer irriterende enn folk som ikke gir noe av seg selv når man prøver å bli kjent. Blir fort å overkompensere med preik og tull og fjas. Bjørn er et eneste langt gjesp. Og så må han få ut de forferdelige ringene av ørene!! Jeg forstår også godt Marius, han skulle nok hatt en fyr som det var litt mer fart i. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 1. mars 2023 #324 Del Skrevet 1. mars 2023 Khloe P.T skrev (2 timer siden): Denne sesongen er de heldigvis ikke juridisk gift, så det ville ikke blitt noe krangel om ev arv. Oi, har det vært et problem tidligere? Jeg har ikke sett de tidligere sesongene. Har lurt på hvordan det juridiske har fungert i dette. Hvordan registrerer man ekteskapet, har de forlovere? Får de status som skilt i etterkant? Hadde ektefellen arverett om den andre skulle falle om iløpet av innspillingsperioden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkedyne Skrevet 1. mars 2023 #325 Del Skrevet 1. mars 2023 (endret) Million skrev (2 timer siden): Jeg tror de yngste folka har meldt seg på og vil være med fordi det får dem frem i rampelyset, på tv og i media, og så spinner de videre etterpå på kjendisstatusen som influensere og en Instagram konto og kanskje noe mer i SOME. Garantert bare brukt Gift Ved Første Blikk som et springbrett ut på tv og bli kjent. De håper vel å leve av influenserstatusen da, sikkert... 😛 Tror flere av deltakerne har fått spørsmål om å bli med, ikke meldt seg på. Alle de man har sett på Tv før. Ville vært ganske desp å melde seg selv på alle datingprogrammer som er 😅Eller Joachim er den eneste som ville slått meg av den typen. Han virker som den mannlige varianten av en golddigger. Han virka så selvgod på å få Linni når han var med i hennes program, oppfører seg som at han er kjekkere enn han er og tror han kan få de heiteste damene. Sitter å klager over å ha fått en vanlig pen dame nå og skisserer nesten en filmkarakter når han snakker om hva slags dame han vil ha og foran hun han er parret med! Håper vel å få kjendisstatus og damer kastende etter seg som følge av diverse tv deltakelser.. Det sagt så tror jeg ikke Ørjan og de to damene med langt mørkt hår er i mot noe kjendisstatus heller. Endret 1. mars 2023 av Silkedyne 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 1. mars 2023 #326 Del Skrevet 1. mars 2023 Amossa skrev (1 time siden): Da er det over og ut med Sandra og Kasper. At private forhold gjorde at Kasper måtte trekke seg, synes jeg alle bør respektere. Derfor merkelig at Sandra sa at hun var sint på ham fordi han trakk seg. De hadde hadde det bra de siste dagene, sa hun. Mulig det, men da skjerpet hun seg kanskje. For Sandra har da virkelig ikke bidratt til at Kasper skulle føle seg ønsket. Bjørn og Marius valgte å bli. Det overrasket meg. Bjørn er altfor lukket og lite inkluderende for Marius. Å ha behov for egentid er greit, men da må han si det. Synes Marius er en skikkelig fin fyr, som fortjener å bli satt pris på. Maja og Sverre ser ut til å ha gnisten. Hyggelig par, som ser ut til å stelle pent med hverandre. Jeg krysser fingrene for dem! Kaja og Joakim valgte også å bli. Kaja er klok som forstår at Joakim er en type som lett lar blikket vandre videre. Mens hun er klar for et seriøst forhold, er nok ikke Joakim det samme. Han vil det, men får det ikke til. Heldigvis ser det ut til at Kaja forstår at dette er Joakims problem, og ikke hennes. Hun er som hun er, og god nok. Cecilia og Ørjan valgte å bli. De er et par som blir lagt merke til, og som har det morsomt sammen. Må innrømme at jeg liker dem godt, begge to. Synd at ikke Cecilia tør å gi mer av seg selv, for hun har alt å vinne. Ørjan prøver, men tror han snart vil gi opp. Mila og Jonathan blir også med videre. Jonathan er neppe så betatt av Mila som han gir uttrykk for. Han er typen mann som gir damer oppmerksom, gaver og komplimenter. Hvor lenge gidder han uten å få annen respons en et takk? Så lang er det meste på Milas premisser. Kanskje partnerbytte er løsningen? Tror Kaja og Jonathan passer godt sammen. Kaja er jordnær, varm og romantisk, og det er Jonathan også. Mila og Ørjan kan sikkert bli et par en tid, men tror ikke Mila er klar for seriøst forhold i det hele tatt. Hun har nok med å pleie utseendet sitt enda. At Kasper ville holde årsaken til at han trakk seg privat for seerne, må respekteres, men jeg synes Sandra hadde fortjent en bedre forklaring fra han, og det hadde han fint kunnet gjort off camera. Kaja og Jonathan tror jeg faktisk hadde kunnet passe sammen! Så kan Ørjan og Joakim «krangle» om Mila slik de «kranglet» om Linni 😉. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 1. mars 2023 #327 Del Skrevet 1. mars 2023 Silkedyne skrev (13 minutter siden): Tror flere av deltakerne har fått spørsmål om å bli med, ikke meldt seg på. Alle de man har sett på Tv før. Ville vært ganske desp å melde seg selv på alle datingprogrammer som er 😅Eller Joachim er den eneste som ville slått meg av den typen. Han virker som den mannlige varianten av en golddigger. Han virka så selvgod på å få Linni når han var med i hennes program, oppfører seg som at han er kjekkere enn han er og tror han kan få de heiteste damene. Sitter å klager over å ha fått en vanlig pen dame nå og skisserer nesten en filmkarakter når han snakker om hva slags dame han vil ha og foran hun han er parret med! Håper vel å få kjendisstatus og damer kastende etter seg som følge av diverse tv deltakelser.. Det sagt så tror jeg ikke Ørjan og de to damene med langt mørkt hår er i mot noe kjendisstatus heller. Ørjan hadde visst ikke meldt seg på selv, men ble kontaktet. Da var han først negativ. Men da han fikk høre at Joakim, som han kjente fra «Linni søker drømmeprinsen» hadde meldt seg på, ombestemte han seg og ville gi det en sjanse, sa han. Tror både han og Cecilie er castet, men de andre tror jeg kan ha meldt seg på selv. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 1. mars 2023 #328 Del Skrevet 1. mars 2023 Grüner skrev (5 minutter siden): Ørjan hadde visst ikke meldt seg på selv, men ble kontaktet. Da var han først negativ. Men da han fikk høre at Joakim, som han kjente fra «Linni søker drømmeprinsen» hadde meldt seg på, ombestemte han seg og ville gi det en sjanse, sa han. Tror både han og Cecilie er castet, men de andre tror jeg kan ha meldt seg på selv. Å herregud, er det 2 stk fra Linni søker kjæreste med? Trodde det kun var en. Så utrolig teit. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 1. mars 2023 #329 Del Skrevet 1. mars 2023 Silkedyne skrev (24 minutter siden): Tror flere av deltakerne har fått spørsmål om å bli med, ikke meldt seg på. Alle de man har sett på Tv før. Ville vært ganske desp å melde seg selv på alle datingprogrammer som er 😅Eller Joachim er den eneste som ville slått meg av den typen. Han virker som den mannlige varianten av en golddigger. Han virka så selvgod på å få Linni når han var med i hennes program, oppfører seg som at han er kjekkere enn han er og tror han kan få de heiteste damene. Sitter å klager over å ha fått en vanlig pen dame nå og skisserer nesten en filmkarakter når han snakker om hva slags dame han vil ha og foran hun han er parret med! Håper vel å få kjendisstatus og damer kastende etter seg som følge av diverse tv deltakelser.. Det sagt så tror jeg ikke Ørjan og de to damene med langt mørkt hår er i mot noe kjendisstatus heller. Synes det var en space samtale rundt middagsbordet foran sverre og maja.. Joachim laaaa ut om hvordan dame han ville ha - og det var totalt motsatt av kaia. A time and a place, my friend! Kleint 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 1. mars 2023 #330 Del Skrevet 1. mars 2023 Djerv2020 skrev (52 minutter siden): Å herregud, er det 2 stk fra Linni søker kjæreste med? Trodde det kun var en. Så utrolig teit. Jepp, og Cecilie har også vært med i et par reality-serier før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 2. mars 2023 #331 Del Skrevet 2. mars 2023 Likte tidligere sesonger veldig godt. Det var så mye mer i dybden. Denne sesongen er bare akkurat så det pirker litt i overflaten, og summen av alt er at alle trenger "space"... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaha1112 Skrevet 3. mars 2023 #332 Del Skrevet 3. mars 2023 Jeg får litt vondt av å se på Kaja med Joakim. Forstår godt at hun ikke føler seg trygg på han, og synes han fremstår uempatisk. Hver gang de snakker med andre kommer han med små stikk. Han pakker det inn, men ser rett gjennom det. Ja, han forstår at hun har problemer med usikkerhet men tror ikke han klarer å sette seg inn i det, istedenfor irriterer han seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaha1112 Skrevet 3. mars 2023 #333 Del Skrevet 3. mars 2023 (endret) Djerv2020 skrev (På 3/1/2023 den 23.15): Synes det var en space samtale rundt middagsbordet foran sverre og maja.. Joachim laaaa ut om hvordan dame han ville ha - og det var totalt motsatt av kaia. A time and a place, my friend! Kleint Synes han var uspiselig og ufølsom, og alle rundt det bordet kjente på den. Hvis han vil ha noe annet kan han heller si det til henne på tomannshånd på en respektfull måte istedenfor å være så falsk Endret 3. mars 2023 av Jaha1112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bose Skrevet 3. mars 2023 #334 Del Skrevet 3. mars 2023 Merkelig av Casper å bare avslutte hele greia uten noen spesiell grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludden Skrevet 3. mars 2023 #335 Del Skrevet 3. mars 2023 Noen elsker jo å fremstå som idioter på tv, kanskje de blir med på farmen kjendis neste gang.....da står de som "tv-personlighet". Kommer folk med på 2 reality programmer og fremstår som dumme, så ser de på seg selv som tv kjendiser. Patetiske folk! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bose Skrevet 3. mars 2023 #336 Del Skrevet 3. mars 2023 (endret) Virker som noen av de er ute etter flere følgere på instagram enn å gifte seg Ser for meg at noen av de aldri blir fornøyde med en partner og alltid ser etter noe bedre, eller at ingen holder ut med dem Endret 3. mars 2023 av Bose 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 3. mars 2023 #337 Del Skrevet 3. mars 2023 Jeg har et helt annet (og mye dårligere) inntrykk av Joakim i dette programmet enn på Linni søker kjæreste. Kaja virker som en nydelig person og fortjener bedre. 30 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 3. mars 2023 #338 Del Skrevet 3. mars 2023 Kartoffel skrev (4 timer siden): Jeg har et helt annet (og mye dårligere) inntrykk av Joakim i dette programmet enn på Linni søker kjæreste. Kaja virker som en nydelig person og fortjener bedre. Samme inntrykket har jeg. Han virket mye mer ydmyk i Linni søker kjæreste. Starstruck kanskje? 🙈 Uansett enig i at Kaja fortjener bedre. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 6. mars 2023 #339 Del Skrevet 6. mars 2023 Kaja var åpen om at hun hadde opplevd mobbing, men til tross for dette sier Joakim at han vil ha en selvsikker dame. Fullstendig blottet for empati der altså 💔 Kaja virker helt nydelig og fortjener noen som ser det. 25 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 7. mars 2023 #340 Del Skrevet 7. mars 2023 Bose skrev (På 3.3.2023 den 11.18): Merkelig av Casper å bare avslutte hele greia uten noen spesiell grunn Han gav vel for så vidt en grunn....av helsemessige årsaker. Mer enn det, trenger han ikke å si. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå