Gå til innhold

Bli sammen med en kriminell


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jo mange som har slått seg til ro da bare tenk på bankraner Martin som startet kafe og giftet seg i eldre alder det sies at når menn får en kvinne inn i livet så blir det som regel orden på dem 🙂 lykke til 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym-bruker skrev (1 time siden):

Salg av narkotika, og oppbevaring. I hovedsak det han ha gjort. Dømt for vold, men det er mange år siden.

Det er voldem som er det alvorlige her. Oppbevaring og salg av hasj er ikke verre enn å bruke det. umoralsk er det nok, og også forbudt naturlig nok, men det sier ikke så mye om personen annet enn at han ikke alltid  respekterer loven. Og akkurat det er det veldig mange som ikke gjør på forskjellige områder, uten at jeg vil forsvare det. Poenget er at han kan være en helt ok type på mange andre områder og ha gode verdier ellers.

Det spørs bare med voldsdommen. Hvis han er dømt er det alvorlig i seg selv, men som regel har den fomfelte utøvd vold ved flere anledninger også- uten å bli tatt for det.

Jeg ville vært skeptisk hvis jeg var deg . 

Endret av servitrise&suppe
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym-bruker skrev (1 time siden):

Salg av narkotika, og oppbevaring. I hovedsak det han ha gjort. Dømt for vold, men det er mange år siden.

Altså..   glem nå ikke at alle er greie i bli kjent fasen. Personligheten kommer sakte frem bak fasaden etterhvert. Han har nok brukt narkotika også. Naivt å tro at han hat solgt men ikke brukt. Og man stiger over en grense når man bruker vold. Det skal mye til for å få en voldsdom. Det er ikke en ørefik det er snakk om her. Rus = stor fare for tilbakefall. Hva slags inntektskilde er høy og fristende når man får dårlig råd tror du? Og den som får bank kan bli deg.

 

 

🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Anonymkode: db931...610

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv psykopater er greie til å begynne med. 

Anonymkode: db931...610

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg liker å reise. Hadde ikke orket en fyr som ikke kunne bli med til mange ulike land pga. rulleblad,

Anonymkode: 199fa...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mye bedre å tjene penger på andres narkobruk enn å bruke narko. Hvis det er lengre bak i tid, mulig det går. Men jeg ville nok sett det litt an uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym-bruker skrev (1 time siden):

Salg av narkotika, og oppbevaring. I hovedsak det han ha gjort. Dømt for vold, men det er mange år siden.

Jeg ville vært mer bekymret over volden enn oppbevaring av noe narkotika. Det er også forskjell på noen gram hasj, eller kilovis med heroin, eller metamfetamin. 

Anonymkode: 90f19...e8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen helt åpenbare problem jeg ser: 

1) Du vet aldri om han faller tilbake i sine gamle spor. Men ok, la oss si at det er god sjanse for at han har blitt et nytt menneske, og er i fast arbeid. 

2) Kanskje det som er verre - faren for å bli trakassert av politiet i all fremtid. Plutselig kommer de på razzia? Plutselig stopper de deg i trafikken? Spesielt utenfor storbyene, så er dessverre slik at har du vært en skikkelig kriminell i dine yngre dager, så blir du stemplet som en kriminell resten av livet - da spesielt av politiet. Hvordan går det når / om dere skal få barn? Plutselig får BV bekymringmeldinger, politiet virket litt mer interessert enn tidligere. 

3) Logistikk rundt reising, søknader, osv. Nå er det jo slik at straffedømte ikke kan nyte de frihetene alle andre kan.  

Anonymkode: ed05a...9ac

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du skal være forsiktig. Den her type menn er veldig gode på å si akkurat det du vil høre, får deg til å føle seg spesiell osv. Før du vet ordet av det er det nærmest umulig å komme seg unna.

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i livet. Har bedre selvrespekt enn å ende opp med en som ikke følger norsk lov.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym-bruker skrev (2 timer siden):

Salg av narkotika, og oppbevaring. I hovedsak det han ha gjort. Dømt for vold, men det er mange år siden.

Hvordan kan du være sikker på at han har sluttet å bruke vold? Han kan være voldelig uten å ha blitt tatt for det. 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ligger litt lenger bak i tid og han har en hederlig oppførsel i dag, ser ikke jeg problemet ved det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (1 time siden):

Det er ikke så mye bedre å tjene penger på andres narkobruk enn å bruke narko. Hvis det er lengre bak i tid, mulig det går. Men jeg ville nok sett det litt an uansett.

Det er faktisk verre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym-bruker skrev (3 timer siden):

Salg av narkotika, og oppbevaring. I hovedsak det han ha gjort. Dømt for vold, men det er mange år siden.

Nope.

Jeg ville ikke vært forsøkskanin og risikere å bli utsatt for vold eller at han begynner med narkotika igjen.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette temaet ble stilt for 2 uker siden også. Av samme person?

Vold & narkotika. Skulle tro det var advarsel nok. Du kan ikke forandre han. Finn deg en kjærste uten belastet/kriminell fortid. Det fortjener du.

Endret av Rødstrupa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rødstrupa skrev (1 minutt siden):

Dette temaet ble stilt for 2 uker siden også. Av samme person?

Nei, ikke samme person. Jeg, ts, har ikke stilt dette spørsmålet her inne før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym-bruker skrev (3 timer siden):

Salg av narkotika, og oppbevaring. I hovedsak det han ha gjort. Dømt for vold, men det er mange år siden.

Hvor lang dom har han fått pga narkotika? Og hvor lang for volden?

Anonymkode: 99bba...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym-bruker skrev (2 minutter siden):

Nei, ikke samme person. Jeg, ts, har ikke stilt dette spørsmålet her inne før.

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde jeg ikke i dette tilfellet😨 Hvor gamle er dere? Tenk om det etter hvert kommer små barn inn i bildet? Hadde aldri tatt sjangsen altså🥺

Anonymkode: c7039...62f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...