Gå til innhold

Bli sammen med en kriminell


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde dere gjort det? Han er en utrolig fin person, han har gjort feil, men føler han ønsker endre på det. Han sier det at han bil leve et rolig, vanlig liv. Han har hatt en tøff oppvekst, og vært gjennom mye. 

Jeg liker han veldig godt, og vi har det veldig fint når vi er sammen. Han er veldig åpen med meg, og tar vare på meg når vi er sammen.

Hva ville dere her inne gjort? 

Anonymkode: bf0fd...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hadde dere gjort det? Han er en utrolig fin person, han har gjort feil, men føler han ønsker endre på det. Han sier det at han bil leve et rolig, vanlig liv. Han har hatt en tøff oppvekst, og vært gjennom mye. 

Jeg liker han veldig godt, og vi har det veldig fint når vi er sammen. Han er veldig åpen med meg, og tar vare på meg når vi er sammen.

Hva ville dere her inne gjort? 

Anonymkode: bf0fd...c5c

Hva har han gjort? Utøvd vold, mishandling av partner, voldtekt, overgrep mot barn, drap, narkotikaforbrytelse, ran? I så fall nei. Har mannen kjørt for fort og sonet i 30 dager, ja. Alt avhenger av hva han har gjort.

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg hadde nok ikke involvert meg, vi hadde nok vært for ulike. Hadde jeg derimot truffet en tidligere kriminell som nå levde A4 livet, kunne jeg nok vurdert det. 

Anonymkode: a4d40...e90

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva har han gjort da?

Anonymkode: 18f62...9ac

Salg av narkotika, og oppbevaring. I hovedsak det han ha gjort. Dømt for vold, men det er mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym-bruker skrev (8 minutter siden):

Salg av narkotika, og oppbevaring. I hovedsak det han ha gjort. Dømt for vold, men det er mange år siden.

Ville vært helt utelukket. Fin tanke å skulle gi noen en ny sjanse, men jeg utsetter ikke meg selv for den risikoen å kunne bli utsatt for vold. Man kan bli det uansett, men sjansen er betraktelig høyere når vedkommende allerede har krysset denne grensen og fått en voldsdom på seg.

  • Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bot for hasjrøyking da jeg var i 20-årene.

Da er vell jeg ferdig på datingmarkedet, da?

Anonymkode: 9ea10...3e6

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg fikk bot for hasjrøyking da jeg var i 20-årene.

Da er vell jeg ferdig på datingmarkedet, da?

Anonymkode: 9ea10...3e6

Det er vel noe litt annet enn å være skikkelig på kjøret og rane noen/bruke vold…..

Anonymkode: 3f492...a4e

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du må spørre anonyme folk på et forum gir vel egentlig svaret du trenger.

 

 

 

🚩🚩🚩🚩🚩

Anonymkode: a5abc...f11

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

Og hvor lenge siden var dette?

Volden? Det vet jeg ikke, ikke annet enn at det er flere år siden. Det andre er ikke så lenge siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym-bruker skrev (55 minutter siden):

Salg av narkotika, og oppbevaring. I hovedsak det han ha gjort. Dømt for vold, men det er mange år siden.

Hold deg LANGT unna han.

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym-bruker skrev (55 minutter siden):

Salg av narkotika, og oppbevaring. I hovedsak det han ha gjort. Dømt for vold, men det er mange år siden.

Helt utelukket.

Slike er gjerne ikke fullstendig fri fra gamle buddyer.

Anonymkode: fd4b9...5ea

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på alvorlighetsgraden. Du løper jo en risiko for at han til tross for å være åpen, holder mye tilbake òg.

Håper du finner ut av det du trenger. Ville nok styrt unna, men dèt er jo lett å si, når man ikke står i det selv og kjenner adrenalinet bruser.. 

Lykke til:hjerte: :klem:

Endret av Tradegy
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt avhengig av hva slags rusmidler, så er ikke det helt krise i mine øyne, er det snakk om små mengder hasj så ville jeg ikke brydd meg, store mengder og sterke rusmidler derimot.. men en voldelig person ville jeg aldri vært sammen med 

Anonymkode: b7c7d...01f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Litt avhengig av hva slags rusmidler, så er ikke det helt krise i mine øyne, er det snakk om små mengder hasj så ville jeg ikke brydd meg, store mengder og sterke rusmidler derimot.. men en voldelig person ville jeg aldri vært sammen med 

Anonymkode: b7c7d...01f

Nei, det er hasj. Ikke store mengder. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Helt utelukket.

Slike er gjerne ikke fullstendig fri fra gamle buddyer.

Anonymkode: fd4b9...5ea

Han har fortsatt kontakt med de gamle vennene. Men sier han ikke driver med det samme som de.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym-bruker skrev (Akkurat nå):

Han har fortsatt kontakt med de gamle vennene. Men sier han ikke driver med det samme som de.

Ikke troverdig. 

  • Liker 3
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...