Gå til innhold

Gud er psykopat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er ikke siste døgnet, det er lenge siden det ble bevist av vitenskapen.

Den frie viljen kan vi bruke til godt eller ondt, og det vi gjør må vi ta ansvar for. Lever vi gode liv etter Guds vilje og gjør godt får vi evig liv.

Anonymkode: 7c7db...5dd

Men du forstår jo ikke hva jeg skriver. Det er jo Gud som har bestemt hva fri vilje ER. 

Anonymkode: 4e4f9...f48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vitenskapen har fått det med seg, bare ikke ateistene som benekter den

Anonymkode: 7c7db...5dd

Hvis vitenskapen har fått dette med seg, så finnes det fagfellevurderte vitenskapelige publikasjoner i de mest kjente vitenskapelige tidsskriftene som viser de vitenskapelige bevisene for Gud.

Nå har du (minst) tre muligheter:

1. Lenke til disse vitenskapelige, fagfellevurderte artiklene

2. Innrømme at du tar feil

3. Fortsette å lyve ved å gjenta påstanden, helt uten begrunnelse eller bevis.

Jeg vedder en hundrelapp på at du velger 3….

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capitan Fracassa skrev (5 minutter siden):

Hvis vitenskapen har fått dette med seg, så finnes det fagfellevurderte vitenskapelige publikasjoner i de mest kjente vitenskapelige tidsskriftene som viser de vitenskapelige bevisene for Gud.

Lenker til disse har du fått. Skjønner du bare vil fortsette å benekte vitenskaplige fakta og troll som de fleste ateistene gjør, så gidder ikke å fortsette dette.

Anonymkode: 7c7db...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener du Gud er psykopat? Pga alt onde som skjer i verden? Det er jo pga Satan ikke Gud

Anonymkode: e9b00...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lenker til disse har du fått.

Lenker til fagfellevurderte artikler i vitenskapelige tidsskrift? Det er ren løgn fra deg.

Du har lenket til en kristen som påsto at Gud var vitenskapelig bevist, og som begrunnet dette med filosofiske argumenter uten bevis. Men det er jo tydelig at du ikke har leste det selv og ikke forstått hva som står der, så det er jo umulig for deg å vite.

Sitat

Skjønner du bare vil fortsette å benekte vitenskaplige fakta og troll som de fleste ateistene gjør, så gidder ikke å fortsette dette.

Anonymkode: 7c7db...5dd

Jeg tror ikke på deg - men det hadde vært fint om du sluttet å poste disse åpenbart feilaktige og udokumenterte påstandene om at Gud er vitenskapelig bevist. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nietsche erkærte at Gud er død. Så vi må ta ansvar for vårt eget liv og ikke skylde på en imaginær farsfigur.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Capitan Fracassa skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke på deg - men det hadde vært fint om du sluttet å poste disse åpenbart feilaktige og udokumenterte påstandene om at Gud er vitenskapelig bevist. 

Du tror meg ikke selv om jeg har postet lenkene som beviser mine påstander? Nei vel, deg om det, det sier vel litt om seriøsiteten og nivået på ateistene når vitenskaplige fakta benektes.

Anonymkode: 7c7db...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompetent skrev (1 minutt siden):

Nietsche erkærte at Gud er død. Så vi må ta ansvar for vårt eget liv og ikke skylde på en imaginær farsfigur.

Gud er ikke imaginær, Han er sann og vitenskaplig bevist. Selv om ateistene naturligvis vil benekte vitenskaplige fakta.

Anonymkode: 7c7db...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Gud er ikke imaginær, Han er sann og vitenskaplig bevist. Selv om ateistene naturligvis vil benekte vitenskaplige fakta.

Anonymkode: 7c7db...5dd

Hvordan fant vitenskapen ut hvilket kjønn denne personen hadde, fant de også ut at han svevde rundt i verdensrommet og hadde skjegg, samt at det viktigste for ham var at mennesker ikke var homoseksuelle?

Endret av Kompetent
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompetent skrev (11 minutter siden):

Hvordan fant vitenskapen ut hvilket kjønn denne personen hadde, fant de også ut at han svevde rundt i verdensrommet og hadde skjegg, samt at det viktigste for ham var at mennesker ikke var homoseksuelle?

Det står i Bibelen. Det viktigste for Gud er at vi følger hans bud og lever i tråd med hans vilje og ikke synder.

Anonymkode: 7c7db...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det står i Bibelen. Det viktigste for Gud er at vi følger hans bud og lever i tråd med hans vilje og ikke synder.

Anonymkode: 7c7db...5dd

Ser ikke noen grunn til at mennesker skal underkaste seg en imaginær, homofob gammel mann som ikke har klart å oppdatere læreboken sin, Bibelen i løpet av 2.000 år. Hele den boken minner mest om en eneste lang konspirasjonsteori.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompetent skrev (14 minutter siden):

Ser ikke noen grunn til at mennesker skal underkaste seg en imaginær, homofob gammel mann som ikke har klart å oppdatere læreboken sin, Bibelen i løpet av 2.000 år. Hele den boken minner mest om en eneste lang konspirasjonsteori.

Bibelen trenger ikke å oppdateres, reglene og budene er allerede gode. Gud er vitenskaplig bevist, så å kalle Han imaginær er vitenskapsfiendtlig , hatefullt vås, ikke at det er noe nytt fra dere ateister da.

Anonymkode: 7c7db...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du tror meg ikke selv om jeg har postet lenkene som beviser mine påstander? Nei vel, deg om det, det sier vel litt om seriøsiteten og nivået på ateistene når vitenskaplige fakta benektes.

Anonymkode: 7c7db...5dd

Så uttalelsen din om at du ikke gadd mer, gjaldt i 2 sekunder? 

Jeg har argumentert grundig hvorfor lenkene dine absolutt ikke viser det du påstår, og du har aldri, ikke en enste gang så mye som forsøkt å begrunne hvorfor disse lenkene liksom beviser gud. 

At du synes det sier noe om min seriøsitet synes jeg er artig, når det er jeg som diskuterer med argumenter, mens du bare gjentar papegøyepåstanden din uten noengang å forsøke å begrunne den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Capitan Fracassa skrev (2 minutter siden):

Jeg har argumentert grundig hvorfor lenkene dine absolutt ikke viser det du påstår, og du har aldri, ikke en enste gang så mye som forsøkt å begrunne hvorfor disse lenkene liksom beviser gud. 

Leser du lenkene kan du forstå at det er akkurat det de viser. Trollingen og kveruleringen din begynner å bli kjedelig og repeterende.

Anonymkode: 7c7db...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Leser du lenkene kan du forstå at det er akkurat det de viser.

Det er en tom, ubegrunnet og helt feil påstand, og du viser det tydelig vet at du ikke er i stand til å komme med en eneste begrunnelse selv, og ikke kan forklare hva lenkene dine sier.

Ingen av lenken dine var fra vitenskapsfolk, de var ikke fagfellevurderte og de var ikke fra vitenskapelige publikasjoner, så det er direkte løgn å si at disse lenkene viser vitenskapens syn.

Sitat

Trollingen og kveruleringen din begynner å bli kjedelig og repeterende.

Anonymkode: 7c7db...5dd

Jeg kan vel si takk det samme. Forskjellen på oss er at jeg faktisk begrunner og argumenterer

Endret av Capitan Fracassa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Capitan Fracassa skrev (9 timer siden):

Det er en tom, ubegrunnet og helt feil påstand, og du viser det tydelig vet at du ikke er i stand til å komme med en eneste begrunnelse selv, og ikke kan forklare hva lenkene dine sier.

Ingen av lenken dine var fra vitenskapsfolk, de var ikke fagfellevurderte og de var ikke fra vitenskapelige publikasjoner, så det er direkte løgn å si at disse lenkene viser vitenskapens syn.

Du gjentar bare de samme løgnene og benektelsene selv om alle som klarer å lese ser at du tar feil. Som ventet fra ateister da.

FrkMjau skrev (9 timer siden):

Gud eksisterer ikke, sett din lit til vitenskapen 👌

Gud er bevist av vitenskapen

Anonymkode: 7c7db...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Du gjentar bare de samme løgnene og benektelsene selv om alle som klarer å lese ser at du tar feil.

Hvordan vet du det? Du klarer jo ikke å gjenfortelle ett eneste argument fra sidene du lenket til, og du klarer ikke å svare på noen av mine begrunnelser for hvorfor dine påstander er tull. Det eneste du klarer er å gjenta som en papegøye at lenkene dine beviser det.

Hvis du klarte å gjenfortelle ett eneste argument for vitenskapelig bevis, kommer jeg til å falle av stolen.

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Som ventet fra ateister da.

I motsetning til deg er jeg ikke så fordomsfull at jeg forventer så dumme påstander fra alle som tror noe annet enn meg. Jeg er helt klar over at du skiller deg skikkelig ut fra kristne flest med denne påstanden.

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Gud er bevist av vitenskapen

Anonymkode: 7c7db...5dd

Noen få fundamentalistiske kristne hevder at Gud er bevist av vitenskapen, men du finner ikke dette i fagfellevurderte vitenskapsartikler. At du klynger deg til de tre lenkene dine, viser at du ikke aner hva vitenskapelige bevis er for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.2.2023 den 16.55):

Dette har jeg gitt kilder på i en rekke tråder, men som vanlig benektes det av vitenskapsfiendtlige ateister.

Anonymkode: 7c7db...5dd

Du kan vel legge det ut og bevise det på nytt, her, slik at en slipper å lete gjennom ørten tråder for å lete etter disse linkene dine, postet under en eller annen ab. 

Anonymkode: 699f6...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capitan Fracassa skrev (16 minutter siden):

Hvordan vet du det? Du klarer jo ikke å gjenfortelle ett eneste argument fra sidene du lenket til, og du klarer ikke å svare på noen av mine begrunnelser for hvorfor dine påstander er tull. Det eneste du klarer er å gjenta som en papegøye at lenkene dine beviser det.

Noe alle som klarer å lese forstår. Din kverulering og trolling endrer ikke på det.

Anonymkode: 7c7db...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...