AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Del Skrevet 6. februar 2023 Noen som har erfaring med å betale for det på Beauty house, kicks, mac eller annet? Har alltid sminket meg minimalt og naturlig men føler meg så stygg når jeg ser bra sminkede kvinner og vil gjerne lære det. Prøver jeg hjemme etter youtube ser det bare ut som at jeg har møkk i ansiktet 😅 og jeg vil ha den looken som de med selvbruning og medium fake vipper har. Vet ikke hvilken farge jeg kler i rouge og hvor den skal legges, hvordan blande contur og hvilket produkt og sånn. Anonymkode: 9ba94...fd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #2 Del Skrevet 6. februar 2023 Dette er jeg interessert i også, men vil se frisk og usminket ut med litt sminke. Vil ikke ha oransje farge i ansiktet og knallsvarte strenge bryn. Anonymkode: 4e640...179 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #3 Del Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Dette er jeg interessert i også, men vil se frisk og usminket ut med litt sminke. Vil ikke ha oransje farge i ansiktet og knallsvarte strenge bryn. Anonymkode: 4e640...179 Nei det er best med en mellomting ja 😅 Anonymkode: 9ba94...fd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #4 Del Skrevet 12. februar 2023 Noen med tips? Anonymkode: 9ba94...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #5 Del Skrevet 22. februar 2023 Opp Anonymkode: 9ba94...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #6 Del Skrevet 23. februar 2023 Jeg har brukt youtube en del. Men søker opp videoer for mature skin, eller natural look. Da de største innen makeup egentlig holder på med noe helt annet enn sminke, det blir mer som en kunstform som egentlig bare ser fint ut i skarpt lys. For eksempel skal man være ganske forsiktig med concealer under øynene. Mens "alle" du ser på youtube tegner store trekanter, og lasser på. Anonymkode: e1371...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #7 Del Skrevet 23. februar 2023 Øvelse gjør mester... Du må gjøre det om, og om, og om, og om, og om igjen. Det nytter ikke å gjøre det 3 ganger i halvåret og irritere seg over at man ikke får det til. Du må sminke deg ofte, hver uke, helst hver dag! Det blir bedre og bedre for hver gang. Anonymkode: 20b50...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 23. februar 2023 #8 Del Skrevet 23. februar 2023 Jeg betaler ikke for sminke, men du kan jo gå inn på en slik butikk og spørre hva de tenker passer på deg. Alternativt om du har en venninne eller kompis som er god på sminke som kan gi deg tips og triks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #9 Del Skrevet 23. februar 2023 Glassmagasinet i Oslo pleier å ha flinke ansatte i sminke avdelingen. Anonymkode: 58bcf...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå