Adrenalina1 Skrevet 6. februar 2023 #1 Del Skrevet 6. februar 2023 Jeg trener styrke hjemme. Har bla en del håndvekter, en stang og kettlebells. Hvilke øvelser trener jeg bakside skulder med? Regner med at jeg kan bruke dummbells til det. Trener ellers militærpress, men den øvelsen tar vel ikke baksiden av skuldrene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 6. februar 2023 #2 Del Skrevet 6. februar 2023 Adrenalina1 skrev (19 minutter siden): Jeg trener styrke hjemme. Har bla en del håndvekter, en stang og kettlebells. Hvilke øvelser trener jeg bakside skulder med? Regner med at jeg kan bruke dummbells til det. Trener ellers militærpress, men den øvelsen tar vel ikke baksiden av skuldrene? Ta et kjapt søk, feks på YouTube på «rear delt exercise», så finner du mange gode øvelser👍🏻 Selv liker jeg facepulls, men da bruker jeg kabler. Men er flere gode øvelser du kan gjøre med håndvekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 6. februar 2023 #3 Del Skrevet 6. februar 2023 Fremoverlent omvendt flies for eksempel 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå