AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Del Skrevet 6. februar 2023 Hvor kjøper du treningstøy som du føler deg vel i? Jeg må ta et tak. Har meldt meg inn på et kurs på treningssenteret og får et opplegg nå med litt trening to dager i uken. Og en måltidsplan for kylling, egg, salat osv. Håper å gå ned ca 1 kg i uken. Opplegget varer i 3 mnd. Så er jeg på egenhånd. Jeg veier 110 kg i dag, er 165 høy, og bruker en plass mellom XL - 3XL i klær. Treningstøyet jeg har nå, gir meg ingen god følelse. Jeg ser andre på kurset som er også overvektig, men likevel klarer å ha tøy som passer dem. Noe som virkelig faktisk ser flott ut. Sko, tights, genser, singlett, topper. Jeg er ikke der at jeg føler for å spørre dem nå. Vennligst ikke foreslå det, selv om jeg selv innser at det er beste metoden. Men jeg er ikke helt der at jeg får det helt til nå.. Lagt merke til at hun ene har BARA tights. Er de gode? Ser de koster 799kr. Så vil spørre før jeg kjøper. Er de ok i str? Selv om jeg vil ned i vekt, og kanskje risikerer å ikke bruke tøy så mye hvis jeg klarer det, så kjenner jeg at jeg må ha noe på meg som jeg kan føle meg litt mer vel i. Jeg har to tights fra hm, en topp fra hm og en fra cubus. Har en ok tights fra rönisch. Og mye tart jeg har handlet fra tights og getinspired som bare blir liggende.. opplever at mye er ganske smått, litt for tettsittende eller så blir det søppelsekk.. Vil bare føle meg som litt mindre ballong med søppelsekk eller pølse når jeg vegger inn på senteret. Føler meg ekkel og fæl. Svetter endel og jeg sliter litt med å komme meg på trening. Vet det sitter psykisk men tror det hadde hjulpet å ha på meg noe jeg følte meg vel og komfortabel i. Ville hatt singlett, pga varme og svette. men opplever at jeg får så mye synlig hud rundt armhulen som ser så ekkelt ut. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.. Hvor kjøper du tøy? Vær så snill kan noen hjelpe meg med litt råd og veiledning? Jeg må ta grep nå.. Anonymkode: 212d7...bc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 6. februar 2023 #2 Del Skrevet 6. februar 2023 Ja, bara tights er gode. Jeg har brukt/bruker de i xl og l selv. Velg de som har 2/4 kompresjon i din vanlige størrelse. Velger du 3/4 eller 4/4 kan det være at du må opp en størrelse. De kjennes trange ut med en gang, men sitter som støpt gjennom alt av øvelser. De har ofte tilbud, så sjekk ut hva de har nå. Enten 3 for 2, 2 for 1 eller 30% har jeg sett i det siste. Hvis du har sport outlet i nærheten så har de gode topper i store størrelser. Treningstøy man føler seg vel i er viktig for meg, lettere å komme seg på trening og ha en god økt når jeg føler at treningstøyet sitter som det skal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #3 Del Skrevet 6. februar 2023 Zizzi har ok basic treningstøy synes jeg - tightse, T-shirts etc. Anonymkode: 0293b...5b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #4 Del Skrevet 6. februar 2023 Jeg bruker bukse og treningstopp fra Adidas. Anonymkode: 974e0...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
navnet Skrevet 6. februar 2023 #5 Del Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville hatt singlett, pga varme og svette. men opplever at jeg får så mye synlig hud rundt armhulen som ser så ekkelt ut. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.. Ville bare kaste meg på her, å si at når jeg trener, så ser jeg ALDRI på hva andre har på seg, å jeg tenker ikke stygt om andres kropper eller valg av tøy. Så prøv å rist av deg denne holdningen, finn klær som er komfortable og passer deg, å så er det bare å begynne ❤️ Når jeg trener så er jeg superkonsentrert på meg selv å teller repitisjoner i hodet etc, jeg har ikke energi til å være en mean-girl på andres klesvalg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #6 Del Skrevet 6. februar 2023 Jeg har brukt Kari Traa sine treningsklær. Overraskende store i str. Kan være hun har ulike modeller, men jeg fant iallfall en del som passet fint. Lykke til Anonymkode: 6f029...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #7 Del Skrevet 6. februar 2023 Jeg bruker treningstøy fra Gymshark. Jeg bruker riktig nok S/M men de har store størrelser også. Elsker kvaliteten men prisen er deretter. 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IneT Skrevet 6. februar 2023 #8 Del Skrevet 6. februar 2023 plussize.no har treningstøy. Ellos har også i plussize treningstøy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #9 Del Skrevet 6. februar 2023 Jeg veier 115 kg og fikk Bara sin treningstights i posten i dag. Har kun prøvd den på en treningsøkt, men jeg elsker den. Sitter som støpt på kroppen, selv i knebøy og er superkomfortabelt å gå med. Anonymkode: e1841...6b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #10 Del Skrevet 6. februar 2023 Eyda har masse bra treningstøy, både på passform og kvalitet. Jeg bruker ikke like store størrelser som deg, men ser at de både har større modeller på bildene og store størrelser. Anonymkode: dcb1d...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #11 Del Skrevet 6. februar 2023 Var 100 kg, 180 høy, E-cup, da jeg begynte å trene for 3 år siden. Kjøpte det meste av treningstøy på H&M, str. XL, som er største størrelse de har. (Var pandemi og nedlukning, så hadde ikke så mange andre muligheter hvis jeg ville prøve det på først). Ben: Svarte tights XL. Overkropp: Tettsittende, langermet, mørkgrå trøye innerst, XL. Løstsittende, svart, kortermet utenpå - for å "kamuflere" valkene litt. Sport-BH: Kjøpte en simpel modell med mest support, str. XL. (H&M har 'low, medium, high' support-kategorier). Brukte den sammen med to D-cup BH'er innledningsvis, men tapte meg ganske fort på brystet, så byttet til en 'high support' str. L etter en måned. Etter 4 måneder byttet jeg til en str. M. Anonymkode: f2953...2a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå