AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Del Skrevet 6. februar 2023 Kjøpte Versace parfyme på blivakker. Kjenner nesten ikke noe når jeg tar den på. Kjenner alltid godt når jeg tar på ny parfyme, men denne? nesten ingenting. Skjønner ikke noe, den har jeg brukt før, men mange år siden. Det er som om jeg ikke har parfyme på meg. Hva kan grunnen være? Anonymkode: 1ef51...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #2 Del Skrevet 6. februar 2023 Denne kjøpte jeg. https://www.blivakker.no/product/3104219?utm_campaign=pmax_group_b_high-margin&gclid=EAIaIQobChMI0Z2AvbOA_QIVMJBoCR1wBwXYEAQYBSABEgKvxvD_BwE Anonymkode: 1ef51...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #3 Del Skrevet 6. februar 2023 Kanskje fordi du ikke kjøpte eau de parfum, men eau de toilette? Det er ganske stor forskjell der. Anonymkode: 1f7ac...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #4 Del Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Kanskje fordi du ikke kjøpte eau de parfum, men eau de toilette? Det er ganske stor forskjell der. Anonymkode: 1f7ac...30f Vil det si at denne jeg kjøpte er mildere? Derfor jeg ikke kjenner noe? Anonymkode: 1ef51...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 6. februar 2023 #5 Del Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjøpte Versace parfyme på blivakker. Kjenner nesten ikke noe når jeg tar den på. Kjenner alltid godt når jeg tar på ny parfyme, men denne? nesten ingenting. Skjønner ikke noe, den har jeg brukt før, men mange år siden. Det er som om jeg ikke har parfyme på meg. Hva kan grunnen være? Anonymkode: 1ef51...f35 Da passer den perfekt til deg🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå