Eplepai1 Skrevet 5. februar 2023 #1 Skrevet 5. februar 2023 Hva synes dere? Jeg digger dama. Har forøvrig alltid gjort. 2
Krokenguri Skrevet 27. mars 2023 #5 Skrevet 27. mars 2023 Digger henne. Jeg blir så forbanna på hennes vegne, slik media behandler henne og ikke minst retten. Ikke så ulikt slik Britney Spears har blitt behandlet. I USA er det slik at hvis du har vist litt hud, ar du visst ingen rettigheter, ser det ut til 4 1
Eryn Skrevet 27. mars 2023 #6 Skrevet 27. mars 2023 Fikk et helt annet og bedre inntrykk av henne enn gjennom ensidig media tidligere. Så tøff og sterk hun er!! 💪🏻 Og alt hun har opplevd i livet 💔 4 1
Ekstatisk Skrevet 27. mars 2023 #7 Skrevet 27. mars 2023 Fikk et så mye bedre inntrykk av henne etter den dokumentaren, nydelig dame, smart og med gode holdninger til livet=) at hun har vært sammen med så mange "bad guys" har nok gjort at hun selv blir sett på som like vild og gal som dem. 4
densatt Skrevet 27. mars 2023 #8 Skrevet 27. mars 2023 Flott dokumentar. Enestående hvordan hun hadde null tåleranse for vold i samliv. Jeg tror pga hvordan hun så ut og kledde seg og kanskje oppførte seg, tiltrakk seg bad guys som også trodde hun var dum. Men dum er hun ikke. 6 1
Janina1 Skrevet 3. august 2023 #9 Skrevet 3. august 2023 densatt skrev (På 27.3.2023 den 21.06): Flott dokumentar. Enestående hvordan hun hadde null tåleranse for vold i samliv. Jeg tror pga hvordan hun så ut og kledde seg og kanskje oppførte seg, tiltrakk seg bad guys som også trodde hun var dum. Men dum er hun ikke. Enig!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå