Eplepai1 Skrevet 5. februar 2023 #1 Del Skrevet 5. februar 2023 Hva synes dere? Jeg digger dama. Har forøvrig alltid gjort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 6. februar 2023 #2 Del Skrevet 6. februar 2023 Enig! Digger Pamela ❤️🙌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 6. februar 2023 #3 Del Skrevet 6. februar 2023 Bra dokumentar om ei bra dame! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollis Skrevet 6. februar 2023 #4 Del Skrevet 6. februar 2023 bra dame det der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 27. mars 2023 #5 Del Skrevet 27. mars 2023 Digger henne. Jeg blir så forbanna på hennes vegne, slik media behandler henne og ikke minst retten. Ikke så ulikt slik Britney Spears har blitt behandlet. I USA er det slik at hvis du har vist litt hud, ar du visst ingen rettigheter, ser det ut til 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eryn Skrevet 27. mars 2023 #6 Del Skrevet 27. mars 2023 Fikk et helt annet og bedre inntrykk av henne enn gjennom ensidig media tidligere. Så tøff og sterk hun er!! 💪🏻 Og alt hun har opplevd i livet 💔 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekstatisk Skrevet 27. mars 2023 #7 Del Skrevet 27. mars 2023 Fikk et så mye bedre inntrykk av henne etter den dokumentaren, nydelig dame, smart og med gode holdninger til livet=) at hun har vært sammen med så mange "bad guys" har nok gjort at hun selv blir sett på som like vild og gal som dem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
densatt Skrevet 27. mars 2023 #8 Del Skrevet 27. mars 2023 Flott dokumentar. Enestående hvordan hun hadde null tåleranse for vold i samliv. Jeg tror pga hvordan hun så ut og kledde seg og kanskje oppførte seg, tiltrakk seg bad guys som også trodde hun var dum. Men dum er hun ikke. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 3. august 2023 #9 Del Skrevet 3. august 2023 densatt skrev (På 27.3.2023 den 21.06): Flott dokumentar. Enestående hvordan hun hadde null tåleranse for vold i samliv. Jeg tror pga hvordan hun så ut og kledde seg og kanskje oppførte seg, tiltrakk seg bad guys som også trodde hun var dum. Men dum er hun ikke. Enig!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå