Gå til innhold

Pamela Anderson på Netflix


Eplepai1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Digger henne. Jeg blir så forbanna på hennes vegne,  slik media behandler henne og ikke minst retten. Ikke så ulikt slik Britney Spears har blitt behandlet.  I USA er det slik at hvis du har vist litt hud, ar du visst ingen rettigheter,  ser det ut til 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et helt annet og bedre inntrykk av henne enn gjennom ensidig media tidligere. Så tøff og sterk hun er!! 💪🏻  Og alt hun har opplevd i livet 💔

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk et så mye bedre inntrykk av henne etter den dokumentaren, nydelig dame, smart og med gode holdninger til livet=) at hun har vært sammen med så mange "bad guys" har nok gjort at hun selv blir sett på som like vild og gal som dem. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott dokumentar. Enestående hvordan hun hadde null tåleranse for vold i samliv.

Jeg tror pga hvordan hun så ut og kledde seg og kanskje oppførte seg, tiltrakk seg bad guys som også trodde hun var dum. Men dum er hun ikke. 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
densatt skrev (På 27.3.2023 den 21.06):

Flott dokumentar. Enestående hvordan hun hadde null tåleranse for vold i samliv.

Jeg tror pga hvordan hun så ut og kledde seg og kanskje oppførte seg, tiltrakk seg bad guys som også trodde hun var dum. Men dum er hun ikke. 

Enig!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...