Fru Uperfekt Skrevet 13. mai 2023 #1921 Del Skrevet 13. mai 2023 Eleaelea skrev (18 minutter siden): Grand prix koster mere enn det smaker. Helt greit at skit Sverige må punge ut for flere milloner for neste år.😅😅😅 Ser du på hele regnestykket går arrangørlandet i + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 13. mai 2023 #1922 Del Skrevet 13. mai 2023 finnes det noe sted man kan se hvor mange ganger juryen har gitt sverige seier siden den ble innført? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 13. mai 2023 #1923 Del Skrevet 13. mai 2023 MyMichelle skrev (1 minutt siden): Står på nyhetan «Suveren svensk siger» Ha! Bare suveren juryfavoritt! 👿 Det er vel et par-tre mediapersoner borti Sverige som kommer til å få multiorgasme nå. Sverige vant og Norge fikk få jury-stemmer, så da kan de riktig velte seg i selvgodhet. Blæh. Neste år kan vi bare sende noe sært og provoserende, som f.eks. en mix av blokkfløyte, mongolsk strupesang (trøndersk drøvelsang?) og trekkspill. Scenografien kan være en diger bløtkake som artistene ruller i, og kostymene kan bestå av gule paljettonepiecer og vrengte Oluf-luer. Kanskje juryene hadde satt rødvinen i vranghalsen og harket opp noen ekstra poeng. Nei, takk og god natt, nå skal jeg legge meg og drømme om at Sverige blir diskvalifisert fordi Loreen egentlig er en alien fra en annen planet og derfor ikke kan delta i ESC. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. mai 2023 #1924 Del Skrevet 13. mai 2023 Ardwinna skrev (Akkurat nå): Det er vel et par-tre mediapersoner borti Sverige som kommer til å få multiorgasme nå. Sverige vant og Norge fikk få jury-stemmer, så da kan de riktig velte seg i selvgodhet. Blæh. Neste år kan vi bare sende noe sært og provoserende, som f.eks. en mix av blokkfløyte, mongolsk strupesang (trøndersk drøvelsang?) og trekkspill. Scenografien kan være en diger bløtkake som artistene ruller i, og kostymene kan bestå av gule paljettonepiecer og vrengte Oluf-luer. Kanskje juryene hadde satt rødvinen i vranghalsen og harket opp noen ekstra poeng. Nei, takk og god natt, nå skal jeg legge meg og drømme om at Sverige blir diskvalifisert fordi Loreen egentlig er en alien fra en annen planet og derfor ikke kan delta i ESC. Ganske drøyt å få multiorgasme pga noe sånt, da erru sær ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 13. mai 2023 #1925 Del Skrevet 13. mai 2023 ntrane skrev (4 minutter siden): synes det ble en fin avslutning. Sverige som fortjent vinner, og Norge på en god 5 plass. Var det fortjent når folket helt klart ikke hadde den som sin nr 1? Håper de avskaffer juryene slik at de som ser på faktisk bestemmer. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dusten Skrevet 13. mai 2023 #1926 Del Skrevet 13. mai 2023 normaalille hiuksille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 13. mai 2023 #1927 Del Skrevet 13. mai 2023 caline skrev (21 minutter siden): Ikke helt fornøyd med at Sverige vinner, MEN en 5.plass på Norge syns jeg er kjempebra! Mange år siden vi har fått en så bra plassering og poeng Ja, faktisk 10 år siden vi fikk topp 5-plassering sist! (4.plass til Margaret Berger) Men vi hadde jo egentlig den beste låten i 2019, den ubrukelige juryen ødela bare. Syns vi har sendt veldig forskjellige bidrag de siste årene, så det er rart at vi alltid får lav score hos juryen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
900 Skrevet 13. mai 2023 #1928 Del Skrevet 13. mai 2023 Variert skydekke skrev (1 minutt siden): Ja, faktisk 10 år siden vi fikk topp 5-plassering sist! (4.plass til Margaret Berger) Men vi hadde jo egentlig den beste låten i 2019, den ubrukelige juryen ødela bare. Syns vi har sendt veldig forskjellige bidrag de siste årene, så det er rart at vi alltid får lav score hos juryen. Det er fordi internasjonalistene deler ut de samme poengene til de samme landene hvert år. Det er en vedtatt sannhet at Abba/LGBT/Liberale/Ikke-NATO_allierte Sverige står høyt i Eurovision. Det er ikke en musikkonkurranse som noen sier, men en politisk en. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 13. mai 2023 #1929 Del Skrevet 13. mai 2023 Takk for i kveld dere på KG 💖 Nå skal jeg gå og få meg frisk luft. Pleier å lufte hunden etter finalen, men han er død nå 😢 Natta 😴 1 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 13. mai 2023 #1930 Del Skrevet 13. mai 2023 hatt 2!! favoritter siden loreen og ryback i mgp. og begge ble snytt for seier pga den juryen. (eller i fjor så vant de jeg synes skulle vinne.) det er serr jævlig irriterende. får lite lyst til å se på mer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 13. mai 2023 #1931 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) 13 minutter siden, ntrane said: synes det ble en fin avslutning. Sverige som fortjent vinner, og Norge på en god 5 plass. Jeg mener at det ikke er fortjent. Det er Finland som har flertallet i Europa sine stemmer. Men pga en fagjury med liten gruppe mennesker vinner Sverige. Ikke pga folket! Endret 13. mai 2023 av Eloise12345 22 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 13. mai 2023 #1932 Del Skrevet 13. mai 2023 MyMichelle skrev (Akkurat nå): Takk for i kveld dere på KG 💖 Nå skal jeg gå og få meg frisk luft. Pleier å lufte hunden etter finalen, men han er død nå 😢 Natta 😴 Takk for laget. Vi er i samme båt 💔 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 13. mai 2023 #1933 Del Skrevet 13. mai 2023 MyMichelle skrev (1 minutt siden): Takk for i kveld dere på KG 💖 Nå skal jeg gå og få meg frisk luft. Pleier å lufte hunden etter finalen, men han er død nå 😢 Natta 😴 kondolerer 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 13. mai 2023 #1934 Del Skrevet 13. mai 2023 Eloise12345 skrev (1 minutt siden): Jeg mener at det ikke er fortjent. Det er Finland som har flertallet i Europa sine stemmer. Men pga en fagjury med liten gruppe mennesker vinner Sverige. Ikke pga folket! enig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 13. mai 2023 #1935 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) Skuffende regler. Hvorfor skal jury bestemme mer enn folket? De bestemmer mer når de har så høy rådighet med å få 50 prosent. De er jo en liten gruppe. Hvorfor får tidligere vinnere delta 2 ganger? Endret 13. mai 2023 av Eloise12345 17 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 13. mai 2023 #1936 Del Skrevet 13. mai 2023 Ænema skrev (2 minutter siden): kondolerer Takk ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. mai 2023 #1937 Del Skrevet 13. mai 2023 Jeg tror jo ikke det selv, men jeg forstår at mange stusser over alle 12 rene til Sverige, fra veldig ulike land…Det var det samme i 2015, de vant på forhånd selv om bla Italia (den var jo fantastisk) og feks Belgia var mye bedre. Vi kan i hvertfall konstantere at de ikke kommer til å få flere seerstemmer etter dette… Det jeg lurer på er om 50 års jubileet til Abba kan ha spilt en rolle her; satset de alt med Loreen etc for å ha det 50 år etter at Abba vant? Vel, uansett for meg er Finland vinneren… 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 13. mai 2023 #1938 Del Skrevet 13. mai 2023 Burde vært opp til folket ene og alene å avgjøre..😓 spesielt etter å ha hørt publikum rope høyt og tydelig «Cha Cha Cha»✨ 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 13. mai 2023 #1939 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) 4 minutter siden, Jobbermedbarn said: Jeg tror jo ikke det selv, men jeg forstår at mange stusser over alle 12 rene til Sverige, fra veldig ulike land…Det var det samme i 2015, de vant på forhånd selv om bla Italia (den var jo fantastisk) og feks Belgia var mye bedre. Vi kan i hvertfall konstantere at de ikke kommer til å få flere seerstemmer etter dette… Det jeg lurer på er om 50 års jubileet til Abba kan ha spilt en rolle her; satset de alt med Loreen etc for å ha det 50 år etter at Abba vant? Vel, uansett for meg er Finland vinneren… Hos meg er Finland vinneren! Sverige er for meg en tillaget vinner som Eurovision-organisasjonen ville ha til vinner. Endret 13. mai 2023 av Eloise12345 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 13. mai 2023 #1940 Del Skrevet 13. mai 2023 Eloise12345 skrev (4 minutter siden): Skuffende regler. Hvorfor skal jury bestemme mer enn folket? De bestemmer mer når de har så høy rådighet med å få 50 prosent. De er jo en liten gruppe. Hvorfor får tidligere vinnere delta 2 ganger? For så vidt enig, men det er ikkje SÅ lita gruppe som avgjer, når det er 15 land som gir 12 poeng til samme låt. Ok, kvar jury er relativt liten, men det er mange til sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå