Jobbermedbarn Skrevet 13. mai 2023 #901 Del Skrevet 13. mai 2023 Fikk med meg noe fra et annet sted om oddsen for seerstemmene og der var det snakk om lekkasje for Finland lå langt foran Sverige der. Jeg tror jo det kan stemme, kanskje både Finland, Israel og Norge var foran Sverige på tirsdag? Men det er jo jurystemmene som kan hindre Finland, akkurat som oss i 2019. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 13. mai 2023 #902 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) NRK varmer opp ørene våre med sekkepipemusikk før ESC, slik at fallhøyden for ESC blir lavere. Verste jeg hører på er sekkepiper, så nå blir ESC øresmurning i forhold. Ellers håper jeg Norge beholder æra med en fin plassering, men ikke vinner! Endret 13. mai 2023 av Ctrl 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. mai 2023 #903 Del Skrevet 13. mai 2023 Jeg er også klar!, Åååå, det blir gøy! Skal kose meg med en 88an-is når Loreen synger 😂 Tipper Sverige vinner selv om jeg ikke håper på det. Selv om det hadde vært kult om det ble arrangert i Sverige neste år når det er 50 år siden ABBA vant med Waterloo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 13. mai 2023 #904 Del Skrevet 13. mai 2023 Jeg sitter hjemme med korona på bursdagen min. Vanligvis blir jeg litt irritert når det er Eurovision på bursdagen min, men i år er det bare koselig! Pizza er bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 13. mai 2023 #905 Del Skrevet 13. mai 2023 Just now, Ctrl said: NRK varmer opp ørene våre med sekkepipemusikk før ESC, slik at fallhøyden for ESC blir lavere. Verste jeg hører på er sekkepiper, så nå blir ESC øresmurning i forhold. Jeg skulle gjerne hørt på det! Bor i Edinburgh og har lært meg å bli glad i det, ellers hadde det vært et tungt liv 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rains of castamere Skrevet 13. mai 2023 #906 Del Skrevet 13. mai 2023 Jeg er klar!!! Åh, dette blir gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 13. mai 2023 #907 Del Skrevet 13. mai 2023 Honey Dew skrev (1 time siden): Vi er alltid verdensmestre på forhånd. Super-dårlig sang. Heier på Sverige. Jeg har mange ganger både skjemtes over og dømt norske bidrag nord og ned, så for min del er ikke Norge alltid verdensmester. Men i år liker jeg den norske låta. Jeg er bare redd for at hun ikke har hvilt stemmen sin nok og at det blir surere enn ønsket. Jeg synes både låta, koreografien og innlevelsen står til minst topp 5. Sverige er bra nok låt, og koreografien er kreativ men jeg ble skuffet da jeg hørte den. Etter at så mange hadde skrytt den opp i skyene, hadde jeg store forventninger, men den innfridde ikke. Sammenligner man med Euphoria blir den enda kjedeligere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 13. mai 2023 #908 Del Skrevet 13. mai 2023 Gleder meg! Håper Norge vinner, og Sverige og Finland havner langt nede på lista! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 13. mai 2023 #909 Del Skrevet 13. mai 2023 1 minutt siden, Ardwinna said: Jeg har mange ganger både skjemtes over og dømt norske bidrag nord og ned, så for min del er ikke Norge alltid verdensmester. Men i år liker jeg den norske låta. Jeg er bare redd for at hun ikke har hvilt stemmen sin nok og at det blir surere enn ønsket. Jeg synes både låta, koreografien og innlevelsen står til minst topp 5. Sverige er bra nok låt, og koreografien er kreativ men jeg ble skuffet da jeg hørte den. Etter at så mange hadde skrytt den opp i skyene, hadde jeg store forventninger, men den innfridde ikke. Sammenligner man med Euphoria blir den enda kjedeligere. Synes også Norge er ganske grei i år. Topp ti for min del. Absolutt ikke forferdelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 13. mai 2023 #910 Del Skrevet 13. mai 2023 Linny111 skrev (2 minutter siden): Jeg sitter hjemme med korona på bursdagen min. Vanligvis blir jeg litt irritert når det er Eurovision på bursdagen min, men i år er det bare koselig! Pizza er bestilt. Jeg har testet negativt, men mistenker at jeg likevel har det siden en på jobb nettopp har hatt det. Vi får satse på en sykt bra Eurovision! Gratulerer med dagen, forresten! 🎂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. mai 2023 #911 Del Skrevet 13. mai 2023 Linny111 skrev (4 minutter siden): Jeg sitter hjemme med korona på bursdagen min. Vanligvis blir jeg litt irritert når det er Eurovision på bursdagen min, men i år er det bare koselig! Pizza er bestilt. Ååååå, så kjedelig med korona på bursdagen din Gratulerer med dagen og riktig god bedring! ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 13. mai 2023 #912 Del Skrevet 13. mai 2023 Just now, Ardwinna said: Jeg har testet negativt, men mistenker at jeg likevel har det siden en på jobb nettopp har hatt det. Vi får satse på en sykt bra Eurovision! Gratulerer med dagen, forresten! 🎂 Aww, håper ikke du er så dårlig. Testen min var EKSTREMT positiv, så var ingen tvil 🤣 Og jeg hadde symptomer og hadde nettopp tatt en 14 timers flytur med folk som hosta. Uansett. Jeg er på bedringens vei og koser meg masse i kveld, så dette går helt fint. Heia Finland! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 13. mai 2023 #913 Del Skrevet 13. mai 2023 It is on. Graham Norton ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 13. mai 2023 #914 Del Skrevet 13. mai 2023 Eloise12345 skrev (5 timer siden): Har dere tanker om hvem dere skal stemme på? 🥳😊 Jeg skal stemme på NORGE!!! 🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴 Hadde jeg bodd i Norge hadde jeg stemt på Sverige! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. mai 2023 #915 Del Skrevet 13. mai 2023 Linny111 skrev (9 minutter siden): Jeg sitter hjemme med korona på bursdagen min. Vanligvis blir jeg litt irritert når det er Eurovision på bursdagen min, men i år er det bare koselig! Pizza er bestilt. Gratulerer med dagen og god bedring🥳🙌❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 13. mai 2023 #916 Del Skrevet 13. mai 2023 Linny111 skrev (Akkurat nå): Aww, håper ikke du er så dårlig. Testen min var EKSTREMT positiv, så var ingen tvil 🤣 Og jeg hadde symptomer og hadde nettopp tatt en 14 timers flytur med folk som hosta. Uansett. Jeg er på bedringens vei og koser meg masse i kveld, så dette går helt fint. Heia Finland! Neida, jeg føler meg egentlig veldig bra. Egentlig bare en liten irriterende forkjølelse, og sånn var det første runden i fjor også. Bra at du er på bedringens vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 13. mai 2023 #917 Del Skrevet 13. mai 2023 Årets høydepunkt er i gang! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 13. mai 2023 #918 Del Skrevet 13. mai 2023 Ukraina altså...De later som om alle elsker denne musikken deres. Nei, de skjønner ikke hvorfor de vant i fjor, nei... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 13. mai 2023 #919 Del Skrevet 13. mai 2023 2 minutter siden, Bringebærsyltetøy said: Ukraina altså...De later som om alle elsker denne musikken deres. Nei, de skjønner ikke hvorfor de vant i fjor, nei... Jeg tror du skjønner hvorfor de vant i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 13. mai 2023 #920 Del Skrevet 13. mai 2023 Go_A!!🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå