Klementina123 Skrevet 11. mai 2023 #821 Del Skrevet 11. mai 2023 hadet skrev (7 minutter siden): Jævla Polen... Det får bli dopausen da. Orker ikke den låta en gang til. BEJBA! It's kinda Krejza!! 😝 Men fra lek til alvor... Albania?? Over Georgia!? Nå kjente jeg ble lei meg på Iru's vegne 😔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 11. mai 2023 #822 Del Skrevet 11. mai 2023 Syns Frankrike er best i år.. men hvorfor stemme på de landene som automatisk får vær med hvert år?? Nei, skulle vært lik konkurranse for alle landene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadet Skrevet 11. mai 2023 #823 Del Skrevet 11. mai 2023 Klementina123 skrev (7 minutter siden): BEJBA! It's kinda Krejza!! 😝 Men fra lek til alvor... Albania?? Over Georgia!? Nå kjente jeg ble lei meg på Iru's vegne 😔 Det er som om Norge skulle sendt Sophie Elise til Eurovision. Albania var en av låtene jeg likte minst i forkant, men syns opptredenen var såpass bra at de fortjente å gå videre. Synd med Georgia ja. Trodde dette var året de endelig skulle kvalifisere seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 11. mai 2023 #824 Del Skrevet 11. mai 2023 Vel, to av mine favoritter i kveld gikk videre: Østerrike og Slovenia også glad for Estland og Belgia! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. mai 2023 #825 Del Skrevet 11. mai 2023 FreezeandFawn skrev (43 minutter siden): Like så! Me sjåast laurdag! Gleeeeder meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elidaa Skrevet 11. mai 2023 #826 Del Skrevet 11. mai 2023 Jeg synes Albania var utrolig gode, de beste i kveld. Ekte etnisk bidrag, og unikt med mye innlevelse😌 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadet Skrevet 12. mai 2023 #827 Del Skrevet 12. mai 2023 (endret) Rekkefølgen på låtene i finalen er klar: https://eurovision.tv/story/eurovision-2023-grand-final-running-order Personlig er jeg storfornøyd! Endret 12. mai 2023 av hadet 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå lenestol Skrevet 12. mai 2023 #828 Del Skrevet 12. mai 2023 hadet skrev (4 timer siden): Rekkefølgen på låtene i finalen er klar: https://eurovision.tv/story/eurovision-2023-grand-final-running-order Personlig er jeg storfornøyd! Ja dette var meget bra!! 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 12. mai 2023 #829 Del Skrevet 12. mai 2023 Dk var helt krise! han kan jo ikke synge? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Triviella Skrevet 12. mai 2023 #830 Del Skrevet 12. mai 2023 Kjenner at jeg heier mer på Finland enn på Norge 🙈 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 12. mai 2023 #831 Del Skrevet 12. mai 2023 1 minutt siden, Triviella said: Kjenner at jeg heier mer på Finland enn på Norge 🙈 Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 12. mai 2023 #832 Del Skrevet 12. mai 2023 Triviella skrev (3 minutter siden): Kjenner at jeg heier mer på Finland enn på Norge 🙈 Jeg også. Irriterende meg sånn Norge ikke laget bedre staging til sangen. Queen of the kings er jo en bra og fengende låt. Finland sin staging er jo helt rå. Masse karisma har Kaarja på scenen . Driter i at han synger litt surt på slutten fordi man blir jo så revet med. Cha cha cha 🇫🇮🍹😎 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheAliass Skrevet 12. mai 2023 #833 Del Skrevet 12. mai 2023 Oi, som jeg håper at oddsene er riv ruskende feil.. Sveriges sang er for meg noe av det mest irriterende jeg noen gang har hørt. 🙈😅 Jeg kjenner jeg får småpanikk av all ta-too-hoho og you-hoho'en hennes. 😅 Vi kan gjerne ta Finland øverst i år, altså! 🥰🤩👏👏 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 12. mai 2023 #834 Del Skrevet 12. mai 2023 TheAliass skrev (Akkurat nå): Oi, som jeg håper at oddsene er riv ruskende feil.. Sveriges sang er for meg noe av det mest irriterende jeg noen gang har hørt. 🙈😅 Jeg kjenner jeg får småpanikk av all ta-too-hoho og you-hoho'en hennes. 😅 Vi kan gjerne ta Finland øverst i år, altså! 🥰🤩👏👏 Enig. Langt ifra den beste låta og veldig irriterende å høre på ta-too-hoho. Heseblesende. Jeg vil helst ha Norge øverst, Finland kan få 2.plassen 😅 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheAliass Skrevet 12. mai 2023 #835 Del Skrevet 12. mai 2023 K_mb skrev (33 minutter siden): Enig. Langt ifra den beste låta og veldig irriterende å høre på ta-too-hoho. Heseblesende. Jeg vil helst ha Norge øverst, Finland kan få 2.plassen 😅 Joda, tar gjerne Norge øverst, meeeen jeg synes ikke hun har gjort det så bra foreløpig at jeg tror det blir til å skje.. 😜 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 12. mai 2023 #836 Del Skrevet 12. mai 2023 hadet skrev (11 timer siden): Rekkefølgen på låtene i finalen er klar: https://eurovision.tv/story/eurovision-2023-grand-final-running-order Personlig er jeg storfornøyd! 20 er et fint startnr, hvis hun får mer glød og trøkk tror jeg det kan bli veldig bra/topp 5. Jeg tenker at denne rekkefølgen sier at Finland vant semifinale 1 og at Norge, Israel og Sverige også gjorde det bra (topp 4?). Frankrike og Spania har vanskelige startnr ifht at vi ikke har hørt de før, tror ikke Frankrike vinner nå, det krever i alle fall en vanvittig bra vokal. Ifht folket tror jeg det står mellom Finland og Sverige. Hva juryen kommer til å stemme vet vi jo ikke. Jeg tror dessverre de kommer til å stemme på Sverige, men antagelig også Frankrike og forhåpentligvis på Finland og Norge, men tror feks Israel kommer til å slite der. Det blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 12. mai 2023 #837 Del Skrevet 12. mai 2023 TheAliass skrev (2 timer siden): Oi, som jeg håper at oddsene er riv ruskende feil.. Sveriges sang er for meg noe av det mest irriterende jeg noen gang har hørt. 🙈😅 Jeg kjenner jeg får småpanikk av all ta-too-hoho og you-hoho'en hennes. 😅 Vi kan gjerne ta Finland øverst i år, altså! 🥰🤩👏👏 Enig. Jeg får i tillegg fnatt av Israel, minst 5 sanger i samme sang. Dansen hennes minner meg om når ungene skal vise deg hva de kan. «Mamma, se på meg, se på meg!!!» Så ruller og hopper de rundt på gulvet som gærninger og så sier jeg «Woooow»👏🏻👏🏻😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 12. mai 2023 #838 Del Skrevet 12. mai 2023 TheAliass skrev (7 timer siden): Oi, som jeg håper at oddsene er riv ruskende feil.. Sveriges sang er for meg noe av det mest irriterende jeg noen gang har hørt. 🙈😅 Jeg kjenner jeg får småpanikk av all ta-too-hoho og you-hoho'en hennes. 😅 Vi kan gjerne ta Finland øverst i år, altså! 🥰🤩👏👏 Haha enig! Den delen er grusom. Jeg syns den begynner bra sånn de første sekundene. Men så kommer refrenget å ødelegger hele sangen. Jeg sitter liksom å venter på at den skal løfte seg og at det skal ta av. Men istedenfor så bygges sangen ned med et slitsomt refreng. Veldig antiklimaks. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 13. mai 2023 #839 Del Skrevet 13. mai 2023 12 hours ago, Ludovica- said: Haha enig! Den delen er grusom. Jeg syns den begynner bra sånn de første sekundene. Men så kommer refrenget å ødelegger hele sangen. Jeg sitter liksom å venter på at den skal løfte seg og at det skal ta av. Men istedenfor så bygges sangen ned med et slitsomt refreng. Veldig antiklimaks. Så enig! Jeg kan høre at det er noe bra som ligger bak den, men den gir meg liksom ingenting. Jeg blir ikke i godt humør, føler bare jeg venter på mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariannah Skrevet 13. mai 2023 #840 Del Skrevet 13. mai 2023 Er det ingen som heier på UK i år? I wrote a song er jo helt fantastisk 😍 Mae Muller er kanskje ikke den beste artisten sånn vokalmessig, men for et fyrverkeri av en låt! Det er min favoritt, deretter Frankrike og Sverige. Husk å laste ned Eurovision-appen og stem! Gleder meg SÅ til i kveld altså, blir en bra fest. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå