Cookiesandcream Skrevet 11. mai 2023 #641 Del Skrevet 11. mai 2023 Alle dere som mente Alessandra sang surt, hva synes dere om Danmark? 😆 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 11. mai 2023 #642 Del Skrevet 11. mai 2023 Urias skrev (10 timer siden): Må si jeg er litt overrasket over at Norge i det hele tatt gikk videre. Synes fremføringen var veldig svak, og hun sang jo ganske mye falskt. Vinner vel på sjarm og mystikk, for sangmessig var det heller labert. Norge har selvsagt ingen sjanse til seier. Tror vi ender ganske nær bunnplassering. Sjarm og mystikk? Minst mulig klær, kanskje... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 11. mai 2023 #643 Del Skrevet 11. mai 2023 Danmark var han som var 25 going on 15? Liker sangen litt jeg, men virker som litt trøbbel a'la Alessandra på tirsdag på han også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2023 #644 Del Skrevet 11. mai 2023 Han trengte visst autotunen fra studioversjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. mai 2023 #645 Del Skrevet 11. mai 2023 (endret) Er det lyden som er dårlig eller synger han litt surt? Endret 11. mai 2023 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 11. mai 2023 #646 Del Skrevet 11. mai 2023 Triviella skrev (8 minutter siden): Skal dere se i kveld? Are you kidding me...Alle ting jeg skulle gjøre i kveld måtte utsettes til i morgen 😀 MGP er prioritet NUMMER UNO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. mai 2023 #647 Del Skrevet 11. mai 2023 Det var puslete greier fra Danmark.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementina123 Skrevet 11. mai 2023 #648 Del Skrevet 11. mai 2023 MissStiles skrev (Akkurat nå): Er det lyden som er dårlig eller synger han litt svakt? Han synger svakt og surt. Mangler karisma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 11. mai 2023 #649 Del Skrevet 11. mai 2023 1 minutt siden, MissStiles said: Er det lyden som er dårlig eller synger han litt surt? Jeg tenkte også at det var noe rart med lyden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 11. mai 2023 #650 Del Skrevet 11. mai 2023 Det var falskt, mye verre enn Alessandra, men lyden er fortsatt rar… Danske er ganske fin, men er redd dette ikke holder… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 11. mai 2023 #651 Del Skrevet 11. mai 2023 Tror stemmen bare var sur og ganske svak fra begynnelsen av. Tok seg litt opp, men ikke mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penelaphe Skrevet 11. mai 2023 #652 Del Skrevet 11. mai 2023 Leste i en eller annen nettavis at han hadde problemer med stemmen de siste dagene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 11. mai 2023 #653 Del Skrevet 11. mai 2023 elskermenn skrev (6 timer siden): Hun sang veldig bra spesielt sammenlignet med andre. Tror ikke du vet hvordan å synge falskt høres ut. Helt utrolig at dette er nok samme folka som var overbevist om at både Tix og bananfolkene kunne vinne i fjor og forleden lol. Jeg liker hvordan enkelte bidrag kan ha elendige låter og vokalister, men så lenge sceneshowet er kaotisk og visuelt pinlig så stemmer folk på det. Bananlåta var kul og morsom. Låta til Alessandra derimot....Det har man sett mange ganger før. Pen dame + lite klær = en seier (som de tror) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 11. mai 2023 #654 Del Skrevet 11. mai 2023 FreezeandFawn skrev (1 minutt siden): Danmark var han som var 25 going on 15? Liker sangen litt jeg, men virker som litt trøbbel a'la Alessandra på tirsdag på han også. Skjønner ikke hva som er rart med lyden! På tirsdag så jeg sendingen på nettbrett og hørte ikke det alle snakka om ang dårlig lyd. I dag har jeg på tv og hørte seriøst nesten ikke vokalen til Danmark. Skrudde på nettbrettet istedet og det var mye bedre der?! (har tidligere på nrk sendinger som feks Stjernekamp osv syntes det har vært helt håpløs vokal-lyd på synging?!) gir jo ikke mening 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 11. mai 2023 #655 Del Skrevet 11. mai 2023 Just now, Penelaphe said: Leste i en eller annen nettavis at han hadde problemer med stemmen de siste dagene. Det kan stemme, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 11. mai 2023 #656 Del Skrevet 11. mai 2023 MissStiles skrev (Akkurat nå): Er det lyden som er dårlig eller synger han litt svakt? LITT svakt? Måtte skru opp høreapparatene på max, jo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. mai 2023 #657 Del Skrevet 11. mai 2023 Jeg bytta til SVT1 igjen. Mye bedre lyd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 11. mai 2023 #658 Del Skrevet 11. mai 2023 Just now, rosemarin said: Skjønner ikke hva som er rart med lyden! På tirsdag så jeg sendingen på nettbrett og hørte ikke det alle snakka om ang dårlig lyd. I dag har jeg på tv og hørte seriøst nesten ikke vokalen til Danmark. Skrudde på nettbrettet istedet og det var mye bedre der?! (har tidligere på nrk sendinger som feks Stjernekamp osv syntes det har vært helt håpløs vokal-lyd på synging?!) gir jo ikke mening Jeg ser på BBC iPlayer på Mac-en og fikk like dårlig lyd på Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. mai 2023 #659 Del Skrevet 11. mai 2023 (endret) Danmark var utrolig svak og dårlig. Hørte jo knapt vokalen på starten. Armenia var også kjedelig. Endret 11. mai 2023 av jukkapalme 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 11. mai 2023 #660 Del Skrevet 11. mai 2023 Lyden tok seg opp nå. Var bare Danmark 😅 Armenia… kjedelig, går nok ikke videre og blir fort glemt. Med mindre hun får "pen dame med lite klær"-poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå