Gå til innhold

Snakke med kjæresten om mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler det er helt naturlig og snakke om ,og spørr henne gjerne også om hun har smerter osv i forhold til det.Da vet jeg at jeg kan gjøre noe ekstra for henne for at hun skal føle seg bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så det går greit for deg å ha vaginalsex med masse blod? Eller blør hun lite? Eller dere har ikke den slags sex ukentlig uansett? 

Anonymkode: 1ac59...5e8

Jeg har heldigvis ikke mensen ukentlig. De 2-3 dagene i måneden hvor det er "masse" blod dropper vi vanligvis sex. Er vanligvis ikke sånn at vi har sex hver dag uansett :) 

Anonymkode: 9db4b...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2023 den 21.03):

De 2-3 dagene i måneden hvor det er "masse" blod dropper vi vanligvis sex. Er vanligvis ikke sånn at vi har sex hver dag uansett :) 

Anonymkode: 9db4b...195

Hvordan vet han når disse dagene er, om dere ikke prater om mensen?

Anonymkode: 1ac59...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi følger med mens syklusen til fruen. Bruker en eggløsnings app til å følge med når det er mest risikofult å ha sex i forbindelse å bli gravide. Hun går ikke på noe p-piller eller andre typer av prevensjon. Vi har 2 barn og fornøyde med det.

Hilsen, voksen mann.

Anonymkode: cea11...c73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen er så ustabil at verken han eller jeg vet når den kommer. Men vi har ikke noe problem om å prate om det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren vet som oftest når jeg har mensen. Har slitt mye med blødninger etter covidvaksinene i tillegg så har blitt en del blødninger og ubehag. Syns da det er naturlig å fortelle om det. Han kjøper med bind til meg og, hvis han er på butikken en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...