AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Del Skrevet 4. februar 2023 Så det på nyhetene nå. Måtte lese hvorfor. Det er visst et vidunetprodukt mot aldringstegn. Jeg måtte bare le litt. Så mange tåpelige folk som er redde for å bli gamle. «Jeg vil at det skal se ut som jeg er 20 når jeg er 50». Gjetter at minst 90% her er kvinner. Anonymkode: 430ff...4da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #2 Del Skrevet 4. februar 2023 Ja det er hovedsakelig kvinner som er utsatt for aldringsskam fra menn. Det er også menn som står bak disse produktene og skjønnhetspresset og tjener seg rik på å skape et samfunn med aldersdiskriminering mot kvinner Anonymkode: bfb59...559 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #3 Del Skrevet 4. februar 2023 Er passert 50 og har ikke engang hørt om produktet. Er kvinne og gidder ikke bry meg om utseendet lenger. Morsomt at menn forventer at kvinner skal holde seg unge og glatte mens de selv kan bli skrukkete og gamle. Anonymkode: a6a9d...dab 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #4 Del Skrevet 4. februar 2023 Jeg syns retinol er et godt produkt. Har ikke brukt det på noen år nå, men hadde en periode da jeg drev med koreansk kosmetikk. Kanskje jeg burde begynne med det igjen😊 Anonymkode: ec692...7a2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #5 Del Skrevet 4. februar 2023 Nå? Er ikke dette old News? Eller er det et spesielt merke? Det er vel den eneste ingrediensen som faktisk viser endring i huden. Nei, da man ser ikke ut som man er 20 når man er 50, men en kan ha fin hud til og være 50. Skjønner ikke hva det er og le av? Bedre og ikke stelle huden, og ha dårlig hud som 50? Anonymkode: 56447...c73 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #6 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nå? Er ikke dette old News? Eller er det et spesielt merke? Det er vel den eneste ingrediensen som faktisk viser endring i huden. Nei, da man ser ikke ut som man er 20 når man er 50, men en kan ha fin hud til og være 50. Skjønner ikke hva det er og le av? Bedre og ikke stelle huden, og ha dårlig hud som 50? Anonymkode: 56447...c73 Hva mener du med dårlig hud? Anonymkode: d6b66...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #7 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Så det på nyhetene nå. Måtte lese hvorfor. Det er visst et vidunetprodukt mot aldringstegn. Jeg måtte bare le litt. Så mange tåpelige folk som er redde for å bli gamle. «Jeg vil at det skal se ut som jeg er 20 når jeg er 50». Gjetter at minst 90% her er kvinner. Anonymkode: 430ff...4da Veldig merkelig å «plutselig» oppdage Retinol nå, det har vært på markedet i flere tiår. Anonymkode: c90d4...36a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #8 Del Skrevet 5. februar 2023 Jeg forstår ikke at det plutselig er en nyhet nå. Har brukt retinol i flere år, og trodde det var et ganske kjent produkt for oss som er 30-40+. Anonymkode: 37ee2...f14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #9 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er passert 50 og har ikke engang hørt om produktet. Er kvinne og gidder ikke bry meg om utseendet lenger. Morsomt at menn forventer at kvinner skal holde seg unge og glatte mens de selv kan bli skrukkete og gamle. Anonymkode: a6a9d...dab Noe gjør vel du og? Eller drar du barbermaskinen over håret jevnlig, og kjøper 5 grå joggedresser i slengen som brukes til de er utslitt? Anonymkode: 37ee2...f14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kompetent Skrevet 5. februar 2023 #10 Del Skrevet 5. februar 2023 (endret) Retinol er vel bare et annet navn for Vitamin A. Når man blir eldre tar kroppen opp mindre og mindre vitaminer og næringsstoffer, så det er ikke nødvendigvis dumt å tilføre mer når man har bikket 40. Det forskes mye hvordan man kan forsinke aldringsprosessen i disse dager, den mest kjente er Harvard professoren David Sinclair. Mosjon og styrketrening er noe av det mest effektive man gjøre. Endret 5. februar 2023 av Kompetent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #11 Del Skrevet 5. februar 2023 Om du har fulgt med litt her inne og i media, spesielt de siste par årene, så vil du har fått med deg i detalj hvordan kvinner omtales om de har passert 25. Det er shaming og latterliggjøring på høyt nivå. Samtidig som menn insisterer på at de selv er like sexy når de er 80 som når de er 20. Da kan du vel heller ikke synes det er rart at det er flere kvinner enn menn som prøver å bremse aldringen. Anonymkode: 0a07c...e4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #12 Del Skrevet 5. februar 2023 Skjønner ikke hvorfor vi kvinner skal dra hverandre ned hele tiden. Er jo helt sykt at kvinner ikke skal kunne bry seg om huden sin uten å bli anklaget for å være tåpelige og redde for å bli gamle… Anonymkode: 4cbcf...7e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #13 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noe gjør vel du og? Eller drar du barbermaskinen over håret jevnlig, og kjøper 5 grå joggedresser i slengen som brukes til de er utslitt? Anonymkode: 37ee2...f14 Jeg lar det grå håret flagre og rynkene få være som de er. Anonymkode: a6a9d...dab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #14 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg lar det grå håret flagre og rynkene få være som de er. Anonymkode: a6a9d...dab Så du er opptatt av å vise frem det løse og flagrende håret ditt? Hadde det ikke vært mer praktisk å bare klippe seg helt kort? Anonymkode: 37ee2...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 5. februar 2023 #15 Del Skrevet 5. februar 2023 Retinol er et flott produkt jeg bruker hver kveld. Ikke bare på ansikt men hender og hals 😊 jeg får ofte høre at jeg ser minst 10-15 år yngre enn det jeg er. Målet er ikke å se yngre ut, men ta vare på huden min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5. februar 2023 #16 Del Skrevet 5. februar 2023 Jeg orker ikke øse ut penger for å prøve desperat å bekjempe tiden. Tid har sin virkning på all hud, og jeg lar det gå som det går. Jeg drikker ikke nesten, røyker ikke, soler meg beskjedent og huden får sin fuktighetskrem. Men noe annet enn det gidder jeg ikke bruke penger på. Mange kvinner øser ut tusenvis av kroner i året på noe som bare er rent tull, produkter uten noen som helst virkning, men de kjøper reklamebudskapet blindt. Jeg ser ut som jeg gjør fordi jeg er så gammel som jeg er, helt naturlig, og den som ikke godtar det, kan ryke og reise. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå