Gå til innhold

Dere som er rundt 50, favoritt festmusikk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg (kvinne) er 53 og hadde ikke satt pris på sånn type slagere fra ungdommen på fest. Altså jeg liker jo 80-talls musikk, men da blir det jo veldig  "80s fest" og det er vel ikke meningen? Jeg selv ville likt nu jazz, trip hop og Hotel Costes og litt kul filmmusikk fra 60-70 tallet.  Blandet med litt nyere musikk (så lenge det ikke er typisk "listepop"). 

Anonymkode: df7e8...390

Det blir selvsagt blandet :) Poenget er å finne noe som får alle i godt humør, både den som liker listepop, den som liker norsk allsang, og den som liker 70-talls rock. 

Anonymkode: ec961...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Musikken fra filmen Pulp Fiction var veldig populær når den kom ut. «Papa was a rolling stone» med George Michael er også en sang som alle elsket en stund. 

Anonymkode: 03664...884

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.2.2023 den 14.55):

Takk for masse gode, konkrete tips! ❤️ Det er ikke hva jubilanten liker jeg tenker på, men hva resten av gjestene liker :) Vil jo gjerne ha noe for folk flest, for best mulig stemning ☺️

Vi liker metall, og hører på veldig mye hardere enn AC/DC, blir ofte for hardt for de som ikke liker sånt 😅 

Anonymkode: ec961...09b

Ja nei, jeg er 50 selv og hører mye på death metal osv. så har kanskje ikke helt representativ smak. Bør kanskje ikke fylle spillelista med Lorna Shore hvis det skal være for den gemene hop. 

Litt Seigmen kanskje? Coverversjonen deres av Hjernen er Alene for eksempel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 50.For meg blir det å høre igjennom Nirvana, Guns n'Roses, Metallica, Pearl Jam, Soundgarden. Men utover 90 tallet tålte jeg mer av den typiske festmusikken som gikk på byens diskoteker. Men Cotton eye joe er et must på mimrefest 😃

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Litt overrasket over at ingen har nevnt CC Cowboys enda.

Anonymkode: 29d3d...a2e

Ikke så rart, ser ut som at de fleste her bare stikker innom tråden for å si at de ikke liker de få forslagene som har kommet ;)

Men jeg er enig, CC Cowboys ville jeg også hatt med :) 

Anonymkode: 1ff97...79a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...