Fru Uperfekt Skrevet 22. februar 2023 #21 Skrevet 22. februar 2023 Taluno skrev (På 19.2.2023 den 13.46): *Liftgardiner eller ingen gardin * Ett praktisk kjøkken med mye lys *Grønne planter *Blanding av nytt og gammelt *Stor og solfylt uteplass *Katter 😻 1) ✅ 2) Jobber med det, skal bygges om i 2025 3) ✅ (De fleste er falske) 4) ✅ 5) ✅ 6) Skjer ikke skal ikke ha katt noensinne
Taluno Skrevet 22. februar 2023 #22 Skrevet 22. februar 2023 Fru Uperfekt skrev (6 timer siden): 1) ✅ 2) Jobber med det, skal bygges om i 2025 3) ✅ (De fleste er falske) 4) ✅ 5) ✅ 6) Skjer ikke skal ikke ha katt noensinne Falske planter skjer ikke her! Kan strekke meg til falske julestjerner i jula! Men har funnet meg flere svært lettstelte grønne planter, som overlever at jeg reiser bort to uker på sommerferie, uten vanning! 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #23 Skrevet 22. februar 2023 Gardiner fra tak til gulv er megagrelt, upraktiske støvsamlere rett og slett. Har kun plissegardiner i boligen og er kjempefornøyd med det, luftig, lyst og ikke på noen måte så overmøblert som det blir med tunge gardiner. Fat med lys er nips og kommer ikke inn her. Lys skal stå i staker og holdere som er ment for det, ikke ta opp halve stuebordet på et fat. Det som løfter er hjem er at det er rent og pent, at det lukter friskt og at de som bor der trives. Anonymkode: d92e2...437
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #24 Skrevet 22. februar 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Problemer med Fram er at fjernkontrollen er elendig Og ja jeg har ikke giddet å rydde i dag Anonymkode: df99a...a10 Samsung Serif har samme fjernkontroll, synes den er helt grei. Det som er negativt er at de har disse snareveiene til enkelte strømmetjenester som ikke går an å bytte. Så da er de sløst bort dersom man ikke har nøyaktig de strømmetjenestene. Anonymkode: d498a...cb7
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #26 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gardiner fra tak til gulv er megagrelt, upraktiske støvsamlere rett og slett. Har kun plissegardiner i boligen og er kjempefornøyd med det, luftig, lyst og ikke på noen måte så overmøblert som det blir med tunge gardiner. Fat med lys er nips og kommer ikke inn her. Lys skal stå i staker og holdere som er ment for det, ikke ta opp halve stuebordet på et fat. Det som løfter er hjem er at det er rent og pent, at det lukter friskt og at de som bor der trives. Anonymkode: d92e2...437 Er det ikke tungvindt når du skal vaske vinduene med plissegardiner ? Her hadde jeg persienner før vi skiftet vinduene,de kastet jeg og erstattet med vanlige gardiner. Da er det så mye enklere å vaske vindu. Anonymkode: 1bc77...ff3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #27 Skrevet 22. februar 2023 Taluno skrev (På 19.2.2023 den 13.46): *Liftgardiner eller ingen gardin * Ett praktisk kjøkken med mye lys *Grønne planter *Blanding av nytt og gammelt *Stor og solfylt uteplass *Katter 😻 Så enig! I tillegg er jeg glad i friske blomster, det bruker jeg mye penger på når jeg ikke kan gå ut i hagen og ta inn. Anonymkode: d8ff5...971
Taluno Skrevet 22. februar 2023 #28 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det ikke tungvindt når du skal vaske vinduene med plissegardiner ? Her hadde jeg persienner før vi skiftet vinduene,de kastet jeg og erstattet med vanlige gardiner. Da er det så mye enklere å vaske vindu. Anonymkode: 1bc77...ff3 Man drar de opp og vasker? Jeg synes ikke det er mye vanskeligere enn å dra vanlige gardiner til sides. Jeg har liftgardiner på noen vindu, og hadde plissegardiner i tidligere leilighet. Har aldri hatt noe vanskeligheter med å vaske vinduene, og vasker de 1-3 ganger i måneden.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #29 Skrevet 22. februar 2023 Tekstiler! Hus som ikke har gardiner, tepper på gulvet, tekstiler på møbler opplever jeg som kalde og upersonlige. Naturmaterialer - treverk, blomster, planter, ull, saueskinn. En helhetlig fargepalett. At alt er hvitt er kjedelig. Anonymkode: 8dbcd...680 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #30 Skrevet 22. februar 2023 Taluno skrev (1 time siden): Man drar de opp og vasker? Jeg synes ikke det er mye vanskeligere enn å dra vanlige gardiner til sides. Jeg har liftgardiner på noen vindu, og hadde plissegardiner i tidligere leilighet. Har aldri hatt noe vanskeligheter med å vaske vinduene, og vasker de 1-3 ganger i måneden. Imponerende👏 Her vasker vi ved flere års mellomrom vinduene😅 Anonymkode: d590a...c93
Taluno Skrevet 22. februar 2023 #31 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Imponerende👏 Her vasker vi ved flere års mellomrom vinduene😅 Anonymkode: d590a...c93 Du har ikke kjæledyr eller barn som er på vinduene altså? Her er det så mye merker etter snuter og skitne poter på vindu og verandadør at jeg blir flau Jeg vasker vindu langt oftere enn jeg vasker gulv!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #32 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Samsung Serif har samme fjernkontroll, synes den er helt grei. Det som er negativt er at de har disse snareveiene til enkelte strømmetjenester som ikke går an å bytte. Så da er de sløst bort dersom man ikke har nøyaktig de strømmetjenestene. Anonymkode: d498a...cb7 Har 3 the frame og har samme problemet med fjernkontrollene på alle 3. (Den henger for så å hoppe ukontrollert). Har alle strømmetjenester som er mulig omtrent. Til og med Disney (eneste vi ikke skulle ha men det følger med Sumo) Anonymkode: df99a...a10 1
Fru Uperfekt Skrevet 22. februar 2023 #33 Skrevet 22. februar 2023 Taluno skrev (11 timer siden): Falske planter skjer ikke her! Kan strekke meg til falske julestjerner i jula! Men har funnet meg flere svært lettstelte grønne planter, som overlever at jeg reiser bort to uker på sommerferie, uten vanning! Jeg er en plante dreper og har ikke ett grønt gen i kroppen når det kommer til inneplanter. Kjøper minst 1 bukett blomster i uken så det blir de friske blomstene her i huset.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #35 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 22.2.2023 den 17.26): Tekstiler! Hus som ikke har gardiner, tepper på gulvet, tekstiler på møbler opplever jeg som kalde og upersonlige. Naturmaterialer - treverk, blomster, planter, ull, saueskinn. En helhetlig fargepalett. At alt er hvitt er kjedelig. Anonymkode: 8dbcd...680 Jeg er helt enig i dette! Og for min del vil jeg også legge til at denne helhetlige fargepalletten kan bestå av rolige og harmonerende farger. Helst jordfarger. Jeg liker ikke knæsje og "spreke" farger. Anonymkode: db0b7...a1f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #36 Skrevet 26. februar 2023 Treningsrom/sone, store soverom, store og nye vinduer, vinkjøler, Anonymkode: d39cb...da2
Firefine Skrevet 26. februar 2023 #37 Skrevet 26. februar 2023 Eksklusivt kjøkken og bad. Kvänum gjerne. Plassbygde hyller og moderne peis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå