blomstre Skrevet 5. februar 2023 #41 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Høres veldig fristende ut, lov å spørre hvilket land? Anonymkode: f6564...795 Hva mener du med fristende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #42 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 4.2.2023 den 0.32): Kan man stole på den da? Har prøvd og fikk til svar at jeg ikke har rett på bidrag. Men det høres rart ut…jeg tjener ikke veldig godt Anonymkode: 308aa...255 Ja man kan stole på den. Men man må legge inn riktige beløp 😉 Anonymkode: ae8b7...a06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #43 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kunne krevd 3000 ifølge kalkulator. Jeg velger å ikke gjøre det. Anonymkode: 6123f...628 Høres ikke spesielt smart ut at du ikke ønsker å gi barnet / barna dine det de har krav på. Anonymkode: ae8b7...a06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #44 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ikke spesielt smart ut at du ikke ønsker å gi barnet / barna dine det de har krav på. Anonymkode: ae8b7...a06 Jeg kunne også krevd mer, men far har økonomiske problemer så ønsker heller at han kommer seg på beina. Det var han som tok initiativet til å betale bidrag. Og når han får inn ekstra så gir han det til barnet sitt. Anonymkode: fb926...3ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #45 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg kunne også krevd mer, men far har økonomiske problemer så ønsker heller at han kommer seg på beina. Det var han som tok initiativet til å betale bidrag. Og når han får inn ekstra så gir han det til barnet sitt. Anonymkode: fb926...3ef Det blir litt annerledes enn disse som sier de er "tøffe og skal klare seg selv ", og glemmer at pengene skal komme barna til gode. Virker som dere har en god løsning utifra deres totale situasjon. Anonymkode: ae8b7...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #46 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 4.2.2023 den 11.41): Kan heller ikke skjønne riktigheten av denne kalkulatoren. Har privat avtale på 3500 kr, to barn på 5 og 7. I følge bidragskalkulatoren skulle jeg ikke hatt bidrag. Anonymkode: 82f25...f4b Jeg var ikke helt sikker på inntekten til far og la inn det jeg trodde, og kom da ut med bidrag på 6000, men da jeg valgte å ta det via NAV og da ble bidraget satt til 7000. (Siden de da hadde hans nøyaktige inntekter og ikke det jeg trodde først) Så for min del funket bidragskalkulatoren. Anonymkode: 121fa...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #47 Del Skrevet 5. februar 2023 Jeg får 2000kr for barnet mitt som er 14 år, far har barnet annen hver helg. Er nav som har regnet ut. Anonymkode: 56d9a...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå