Gå til innhold

Cerazette slutt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvor lang tid tok det før du fikk mensen tilbake etter slutt på cerazette? Her har det gått en mnd.. 

Anonymkode: 0d758...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei!

Hvor lang tid tok det før du fikk mensen tilbake etter slutt på cerazette? Her har det gått en mnd.. 

Anonymkode: 0d758...28b

Første gangen jeg sluttet på Cerazette hadde jeg gått på det i 12 år. Da kom mensen tilbake eller ca 1 mnd. Når jeg sluttet igjen i mars i fjor, etter å ha gått på det i litt over et år så tok det litt over 4 mnd før den kom tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom tilbake etter ca en måned. Ble gravid etter tre måneder. Var 40. 

Anonymkode: 9e1e9...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mensen 7 uker etter jeg sluttet, hadde da gått på cerazette i nesten 8 år. Nå er jeg på tredje syklus etter jeg sluttet, og det begynner å bli stabile sykluser på meg nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen ca 3 uker etter men hadde ingen eggløsning den syklusen. Heller ikke de påfølgende syklusene. Tok ca 4 sykluser før el kom i gang hos meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, Laura80 said:

Fikk mensen ca 3 uker etter men hadde ingen eggløsning den syklusen. Heller ikke de påfølgende syklusene. Tok ca 4 sykluser før el kom i gang hos meg :) 

Kan man ha mens men ikke egglosning?

Anonymkode: 28075...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kan man ha mens men ikke egglosning?

Ja. Stort sett vil man alltid begynne blø før eller siden uansett dersom eggløsning ikke kommer pga endring i hormonet. Men som regel da er syklusen utenfor normalen dvs man enten får en veldig kort eller veldig lang syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Laura80 said:

Ja. Stort sett vil man alltid begynne blø før eller siden uansett dersom eggløsning ikke kommer pga endring i hormonet. Men som regel da er syklusen utenfor normalen dvs man enten får en veldig kort eller veldig lang syklus.

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...