Mumsa Skrevet 3. februar 2023 #21 Del Skrevet 3. februar 2023 Ja, alle fire gangene. Mister den ene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #22 Del Skrevet 3. februar 2023 8 minutter siden, sicario said: 2 forsøk/samleier ble 2 barn. Tror nok ikke det er helt vanlig😅 Vi bestemte oss for å prøve å få barn. Dagen etter ble samboeren min gravid. Noen år etterpå bestemte vi oss for å prøve på nr 2. dagen etter var hun gravid. Hadde dere aldri sex ellers? Anonymkode: e637c...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 3. februar 2023 #23 Del Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde dere aldri sex ellers? Anonymkode: e637c...dbf Vi hadde sex med prevensjon. Bestemte oss for å forsøke på å få barn. Ble gravide samme kveld. 2 ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #24 Del Skrevet 3. februar 2023 Ble gravid første gangen jeg hadde sex uten prevensjon. Vi som sa «én gang går bra, hva er sjansen for dét liksom?» 🙈 Anonymkode: 78953...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IDGAF Skrevet 3. februar 2023 #25 Del Skrevet 3. februar 2023 sicario skrev (17 minutter siden): 2 forsøk/samleier ble 2 barn. Tror nok ikke det er helt vanlig😅 Vi bestemte oss for å prøve å få barn. Dagen etter ble samboeren min gravid. Noen år etterpå bestemte vi oss for å prøve på nr 2. dagen etter var hun gravid. Dagen etter? 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 3. februar 2023 #26 Del Skrevet 3. februar 2023 IDGAF skrev (1 minutt siden): Dagen etter? 😜 Teknisk sett samme kveld for å være presis 😊. Bestemte oss for å slutte å bruke prevensjon. Hadde sex 1 gang før positiv test. Samme gjentok seg med nr 2. etter det har vi ikke hatt sex uten prevensjon. Det er 14 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IDGAF Skrevet 3. februar 2023 #27 Del Skrevet 3. februar 2023 sicario skrev (5 minutter siden): Teknisk sett samme kveld for å være presis 😊. Bestemte oss for å slutte å bruke prevensjon. Hadde sex 1 gang før positiv test. Samme gjentok seg med nr 2. etter det har vi ikke hatt sex uten prevensjon. Det er 14 år siden. Såpass, da hadde dere veldig flask med timing på eggløsningen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 3. februar 2023 #28 Del Skrevet 3. februar 2023 IDGAF skrev (Akkurat nå): Såpass, da hadde dere veldig flask med timing på eggløsningen! Vi var forberedt på at ting kunne ta lang tid, så ble litt stresset når den satt på første forsøk 😅 Hvorvidt samboeren min hadde kontroll eller ikke på eggløsning husker jeg ikke. Men ja, må ha vært perfekt timing😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #29 Del Skrevet 4. februar 2023 Om man sjekker statistikken vil litt i overkant av en tredjedel bli gravide på første forsøk. https://www.medicalnewstoday.com/articles/how-long-does-it-take-to-get-pregnant#how-long-does-it-take https://uk.clearblue.com/how-to-get-pregnant/how-long-does-it-take Så uvanlig er det altså ikke. Anekdotisk satt det på første forsøk to ganger her, det har resultert i to barn. I den nære vennegjengen har tre andre også blitt gravide i første prøveperiode, mens to har prøvd lenger og én av dem har trengt litt hjelp. Anonymkode: ad698...008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #30 Del Skrevet 4. februar 2023 Ble gravid på første forsøk 2 ganger. Var 39 og 40. Mistet begge gangene. Går mot PP2 nå. Anonymkode: 089df...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #31 Del Skrevet 4. februar 2023 Ble gravid på første forsøk når jeg var 33 og 35 Anonymkode: f2f2b...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #32 Del Skrevet 4. februar 2023 Første barn brukte jeg 8 forsøk, andre, tredje og fjerde på første forsøk. Så 1 år med nr 5. fikk en MA i uke 11 med påfølgende rester i 2-3 mnd så det gikk noen mnd med å prøve bort der så derfor 1 år. Anonymkode: 0fed4...30f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 4. februar 2023 #33 Del Skrevet 4. februar 2023 Med første barnet ble jeg gravid på første forsøk. Var 26 år, hadde sluttet på p-pillen etpar mnd før og så brukte vi kondom i mellomtiden siden jeg hadde en fiks ide om at "pillehormonene skulle helt ut av kroppen før vi forsøkte å bli gravid". Andre gang var jeg 30 år og vi startet å forsøke med det samme jeg kuttet pille. Da tok det to forsøk. Føler meg heldig som ikke måtte streve for å bli gravid eller oppleve å miste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #34 Del Skrevet 6. februar 2023 Ja alle 7 gangene på første forsøk. Men hadde problemer med å beholde. Mistet 4 💔 Anonymkode: 17e06...81f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #35 Del Skrevet 7. februar 2023 Ble gravid i andre syklus med nr. 1 og i første syklus med nr. 2. Husker jeg ble lettere sjokkert, særlig da vi ble gravide med nr. 2, fordi mannen var bortreist den syklusen hadde vi bare samleie en gang og det var noen dager før antatt EL. Jeg var ikke akkurat ung heller, 30 begge graviditeter. Anonymkode: 126d9...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #36 Del Skrevet 7. februar 2023 Satt på første forsøk begge våre. Anonymkode: e9ce7...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #37 Del Skrevet 7. februar 2023 Første forsøk her også☺️ Anonymkode: 70b47...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #38 Del Skrevet 7. februar 2023 0. forsøk, 1. forsøk og 3. forsøk. Anonymkode: f2b06...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå