AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Del Skrevet 3. februar 2023 Er det noen her som bor i Bergen, og som har gått opp Stoltzen i det siste? Jeg har lyst å gå opp i morgen, men er bare redd det er glatt. Var oppe på Løvstien i går, og der var det glatt. Har ikke så lyst å være midt i trappene også blir det veldig glatt og vanskelig å gå videre. Anonymkode: af583...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #2 Del Skrevet 3. februar 2023 Nå er det jo dritglatt ute, så ville kanskje ha droppet det allerede i morgen. Anonymkode: a44ec...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #3 Del Skrevet 3. februar 2023 Altså, er det is og snø i Løvstien er det garantert is og snø på Stoltzen. Ta med brodder så går det greit. Og ta for all del ikke trappene ned igjen 🙃 Anonymkode: 3dbae...5f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 3. februar 2023 #4 Del Skrevet 3. februar 2023 Bruk brodder. Det tok årevis før jeg begynte med det av en eller annen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #5 Del Skrevet 6. februar 2023 Jeg bor ikke i Bergen men var innlagt på Sandviken i fjor. Da snakket pleierne hele tiden om at de brukte brodder opp Stoltzen. De sa at mange glemmer at de skal ned når de går opp. Men hvis det er speilglatt - så ville jeg ha droppet det. Du trenger ikke på død og liv å gå opp Stoltzen midt på vinteren. Er det ikke andre turer du kan gå? Masse fine turstier i Bergen. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå