Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2005 #1 Del Skrevet 20. desember 2005 pynter du treet tradisjonelt med kuler i ulike farger, glitter og norske flagg, eller har du din egen pynting? Jeg har tenkt å kun ha blanke kuler i år og lys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2005 #2 Del Skrevet 20. desember 2005 Vi pynter i blått, hvitt og sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 20. desember 2005 #3 Del Skrevet 20. desember 2005 Treet vårt er en salig blanding av vanlige julekuler, flettede figurer, filthjerter, girlander i sølv og litt til. Må innrømme at et juletre som er pyntet med kun to farger eller med et tema er stilig, men kommer aldri så langt selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orestes Skrevet 20. desember 2005 #4 Del Skrevet 20. desember 2005 Slenger opp det av pynten som har overlevd tidligere år. Lett blanding med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2005 #5 Del Skrevet 20. desember 2005 Pynter med blått og sølv.. Når barnet mitt blir eldre og lager julepynt, så skal jeg pynte med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. desember 2005 #6 Del Skrevet 20. desember 2005 Her er det en salig blanding. Har aldri brukt flagg på juletreet da. Skjønner ikke hva som er så fint med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. desember 2005 #7 Del Skrevet 20. desember 2005 Vårt tre pyntes med en blanding av alle typer pynt, fra dyrt til hjemmelaget. Kuler og figurer, istapper, englehår, små fugler, hjerter osv. Norske flagg har vi aldri hatt. Det meste av pynten bringer gode minner, mye har vi hatt helt fra vi var små, og det er koselig. Jeg synes ikke noe om slike minimalistiske upersonlige trær, synes ikke det er stilig i det hele tatt, bare kjedelig, men hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SissiB Skrevet 20. desember 2005 #8 Del Skrevet 20. desember 2005 Vi har lys, røde kuler og ellers juletrepynt i gull, det meste fra Georg Jensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 20. desember 2005 #9 Del Skrevet 20. desember 2005 Vår juletrepynt er en salig blanding... Noen kjære minner fra mitt hjem og min barndom. Noen fra Uglemannens hjem. Noe har vi kjøpt sammen. Noe har Uglebarna fått, og noe har de laget... Det er kjære minner ved hver en ting som henges opp... Og den "simpleste", men i mine øyne den vakreste, den har jeg arvet etter bestefar. Fra jeg var lita jente, og opp gjennom årene, var det min "jobb" å pynte treet for ham. Gjett om jeg ble glad, da jeg etter hans død fikk hele esken med juletrepynt!! Da var jeg allerede voksen, og hadde fått mitt eget hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 21. desember 2005 #10 Del Skrevet 21. desember 2005 kun rødt og sølv her og perlekuler i steden for glitter. men hadde mamma ikke pyntet treet deres med den gamle julepynten hadde jeg nok blitt skuffet trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 21. desember 2005 #11 Del Skrevet 21. desember 2005 Rødt, hvitt og sølv og et par ting helt utenom som bare må være med. Bruker ikke glitter, men tynn sølvtråd - håper bare jeg har mer igjen i år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 21. desember 2005 #12 Del Skrevet 21. desember 2005 I år ble det bare lys, store røde kuler og halmting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #13 Del Skrevet 21. desember 2005 vi pynter i rødt,gull og sølv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetoline Skrevet 21. desember 2005 #14 Del Skrevet 21. desember 2005 Vi pynter også med det som har overlevd fra året før. Bruker ikke flagg og glitter men masse kule i alle alle julefargene og englehår. Gleder meg til barna blir så store at det ikke er fare for juletreet lenger. Jeg elsker glasskuler nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #15 Del Skrevet 21. desember 2005 Røde og gullfargede kuler, små lys (bare små lyspærer) og (dessverre, men samboer krever det) glitter. Har dessuten litt annen pynt i rødt og gull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 22. desember 2005 #16 Del Skrevet 22. desember 2005 I år tror jeg det blir rødt og gull. Har ikke bestemt meg helt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 22. desember 2005 #17 Del Skrevet 22. desember 2005 Vi liker best tradisjonell pynt, med norske flagg, glitter og stjerne i toppen. Hovedfargene er gull og rødt, men i år sniker det seg nok med litt pynt som eldstemann har laget.Bare koselig det. Jo, så har jeg et par kuler som jeg fikk da jeg var liten. De hang alltid på juletreet hjemme, og nå har jeg bragt dem videre til vårt eget tre. Tenker tradisjoner og gode minner når vi pynter juletreet. Trær med minimalistisk pynt som absolutt skal stå i stil med resten av husets innredning, har jeg lite til overs for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 22. desember 2005 #18 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg har ikke så mye juletrepynt enda, første gangen jeg hadde eget juletre var i fjor, så det blir lys, røde, gull og blå kuler og sånt tjukt glitter. Kommer etterhvert til å kjøpe sånt tynt glitter, flere kuler og annet dilldall og norske flagg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 22. desember 2005 #19 Del Skrevet 22. desember 2005 I år har jeg pynta med kuler i blått og sølv, og så har jeg sølvlenker, og 160 bittesmå lys. + et par ting ungene har laget på skole og sykehus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pauline Skrevet 22. desember 2005 #20 Del Skrevet 22. desember 2005 Vi har lys, røde kuler og gullkuler. Det er en "eksklusiv blanding" av Europris, Ikea og Georg Jensen. Men på avstand ser alle kulene pene ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå