Gå til innhold

Hvor mange prosjekter holder du på med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rydder i garnlageret og har klart meg uten å kjøpe garn i januar ( litt vanskelig, men klarte det :)) 

Jeg har altså 7 prosjekter på gang...lurer på hvorfor det skal være så vanskelig å fullføre desse? akkurat som jeg hele tiden ser noe finere, mer spennende garn, oppskrifter osv. Hvordan har du det?

Anonymkode: c2876...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri mer enn 1 på en gang. Holder hardt i blant, men går. Unntaket er om jeg holder på med noe stort eller noe med ekstremt mye telling etc og skal på besøk/ ha besøk. Da blir det gjerne en klut eller ett par strømper i tillegg til "hovedstrikketøyet". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri mer enn ett prosjekt om gangen, liker å bli ferdig med en ting før jeg starter på noe nytt. 

Anonymkode: ac4d0...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å bare ha et prosjekt om gangen, fordi jeg mister lysten om noe blir liggende. Dette er noe jeg er blitt flinkere på etterhvert.

Nå for tiden setter jeg gjerne krav om at jeg ikke får legge opp noe nytt og spennende før det gamle er montert. Unntak for småstrikk når jeg strikker noe stort, fordi jeg ikke kan drasse en halv voksengenser overalt. Jeg lager også unntak om barna trenger noe kjapt.

Når det er sagt har jeg noen forlatte prosjekter. Dette er gjerne prosjekter som krever opprekking, og da må de i skammekroken noen år før de blir tilgitt. Mitt nye og spennende prosjekt er andre forsøk på et slikt forlatt prosjekt. 

Anonymkode: 008ad...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå holder jeg på med 3 gensere.

To av de er snart ferdig,weee🤗

Klarer aldri holde meg til bare ett prosjekt av gangen🙈

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med tre prosjekter. Et stort som må være hjemme, ett som krever konsentrasjon og ett enkelt tv-strikk. 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 4 prosjekter gående akkurat nå. Et heklet sjal, som tok lenger tid enn forventet, en strikket lue, et strikket skjørt som jeg nettopp har begynt på, og et heklet temperaturteppe som jeg skal jobbe med hele året 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøker å holde meg strengt til ett prosjekt ad gangen. Men akkurat nå driver jeg med en genser med innviklet mønster og masse telling, så da har jeg et enkelt tv-prosjekt i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har altfor mange 🙈 5 prosjekter nå og noe småstrikk som er lett å ta med. Strikker 2 gensere, 1 pledd, 1 innviklet skjerf og 1 flerfarget bøff med mye telling. Prøver å bli ferdig med genserne før jeg kjøper mer garn. Det holder hardt. Det er lettere å bli ferdig når jeg strikker til andre.

Anonymkode: a7453...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her :) Jeg har nå fullført tre av prosjektene, en deilig følelse. Har igjen et pledd som begynner bli for stort til å ta det med, en løper i bomull som er halvferdig, strikke sokk nr 2 på noen julesokker...og et babypledd i oldemorruter. Det er virkelig kjedelig å ta igjen prosjekt som har ligget i skapet noen år, skikkelig tiltak... håper jeg blir bedre på dette etterhvert. Kan ikke la det bli liggende, det er jo dyrt garn i gode kvaliteter. Takker for svar alle sammen :) 

Anonymkode: c2876...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med pannebåndprosjektet, har fortsatt 2 av 8 stykker igjen.  Har også et pledd liggende som har vært en bortglemt UFO i flere år. Nå er det lagt frem og jeg har strikket en omgang om dagen de siste par ukene.  Skal kjøpe garn til et par votter i dag. Nå har jeg stemplet ut fra jobben og sitter og tegner diagrammet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0

Jeg prøver å bare ha et prosjekt gående om gangen, men nå er jeg akkurat ferdig med et pauseprosjekt som jeg har strikket på mellom andre prosjekt.

Jeg har garn til 4 prosjekter nå (holder på med det ene), men det dukker stadig opp oppskrifter jeg har lyst til å strikke 🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øyeblikket to, men det er et uhell. Holder meg normalt til en av gangen, men jeg begynte på en løshals av restegarn mens jeg ventet på garn til en genser jeg skulle strikke for en venninne. Det fristet mer å begynne på genseren da garnet kom før jeg hadde trodd så dermed strikkes det litt i "sikksakk" mellom de to tingene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vel 6 eller 7 nå. Tenker strikking er hobby, ikke tvang. Også passer det gjerne med noe enkelt uten mønster enkelte dager, andre dager vil jeg strikke noe mer avansert. Så da må jeg ha flere prosjekter å veksle mellom. Om ullskjerfet ikke rekker bli ferdig snart så kan det like gjerne vente til neste høst, så strikker jeg noe annet som jeg vil bruke nå først. Har i tillegg barn som vokser fort  og jeg vil da ofte prooritere å få ferdig plagg jeg ser kan brukes snart. Av og til får jeg lyst til å få ferdig flere prosjekter på en gang, da gjør jeg det. 

Anonymkode: da2be...49f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...