Amatariel Skrevet 9. august Forfatter #741 Del Skrevet 9. august Startvekt 2023: 104.2 kg 2024 1. jan: 94,9 kg 23. feb: 92,0 kg 8. mars: 91,5 kg 5. april: 92,5 kg 12. april: 93,2 kg 3. mai : 92,0 kg 17. mai : 91,5 kg 7. juni : 92,8 kg 28. juni : 92,0 kg 28. juli : 93,1 kg 2. aug : 92,8 kg 9. aug : 92,6 kg Sum: - 11,6 kg Veldig overrasket over at det ikke var oppgang i dag! Så logger dagens resultat ydmykt og glad for at kroppen gir meg en sjanse, selv om jeg ikke har tatt vare på den i det siste. Har vel spist kakerester hver dag denne uken 🫥 Og det er jo slike uvaner jeg må jobbe med for å få helt bort igjen. Det er altså helt utroolig hvor vanskelig det skulle være å finne tilbake til hverdagen når man kom hjem fra ferie! I teorien var jeg så klar for både trim og sunt kosthold igjen, men hverdagen har liksom ikke "landet" ordentlig. Andre folk har ferie, og kommer stadig på besøk til oss. Feiringer osv. over en lav sko. Nå i helga skal jeg i bryllup, så føler at det er så mye "unntak" nå Men ja, jeg SKAL tilbake i god flyt altså. Allerede meldt meg på høstens zumba, og vil virkelig bort fra sukkeret. Det motiverer jo også at jeg skal starte på wegovy. Jeg er absolutt ikke der at jeg tenker at den skal gjøre jobben for meg (da håper jeg ikke legen hadde anbefalt det, for det er viktig å ha det mentale med). Men at den rett og slett skal booste ekstra ift. et sunt kosthold og aktiv livsstil. Så da sier det seg selv at jeg må ut av modusen jeg er nå. Tusen takk for klemmen @123qwe, den var veldig fin å få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 9. august #742 Del Skrevet 9. august Amatariel skrev (12 timer siden): I dag hadde jeg en legetime igjen. Sist gang var i januar, så dette var en oppfølging etter den igjen. Kjenner at det føles trygt og godt å bli fulgt opp av legen min, selv om det var umåååtelig skummelt da jeg dro i november, bare gråt og slet med å få frem tanker Den biten går bedre nå. Jeg hadde flere ting å ta opp i dag, rene oppsamlingstimen. Litt små fysiske ting, men så litt to store andre ting. Det første jeg nevnte var min psykiske helse når det gjelder hormoner og følelser. Syns det er litt vanskelig å sette ord på det, men i april/mai hadde jeg det veldig tungt (skrev noe om det her), men tenkte at jeg skulle holde ut til august nå for å prate med legen om det. Jeg har rett og slett begynt å reagere veldig på PMS, hele uken før mensen, og så dagene med mensen. Ca. 10 blytunge dager i måneden Jeg har aldri vært plaget med dette før, så det har liksom slått meg i bakken. Føler ekstremt på nedstemthet, vil bare grave meg ned i dyna og ikke gjøre noe. Er negativ og glefser til alle rundt meg, misliker virkelig meg selv. Og sånn vil jeg jo ikke ha det Jeg syns det er rart at det bare plutselig er sånn, for har ikke vært noe nylig endring i syklusen min. Den har vært som en klokke i 2 år nå, kort, normal og stabil. Men legen sier at det er sånt som kan forandre seg med alderen (og uten at det betyr overgangsalder 😶). Som et tiltak mot dette så sier hun at jeg kan forsøke cerazette, som da er minipille. Jeg har jo absolutt ikke noe behov for å være i syklus, så er absolutt åpen for å ta slikt nå. Håper ikke jeg vil oppleve noen kjipe bivirkninger, men legen sa det var sjeldent. Så var det å prate om vektnedgang da. Temaet gled litt inn fra det forrige, da noe av nedstemtheten i vår også skyldtes at vekten stagnerte så veldig. Mange følelser omkring dette, for jeg vet jo at tålmodighet er viktig. Men følte jo ikke jeg kom noen vei med "to gode uker i måneden" og så "to dårlige". Da blir man jo i null da... og jeg er ikke akkurat der at jeg vil holde på med å stabilisere vekten nå selv om kroppen min tror det. Jeg vil NED, 15-20 kg til, og da til en slik livsstil at dette er en varig endring. Jeg var ganske fortvilt og oppgitt hos legen i dag... Hun roser meg da, og sier jeg har vært flink. Og det er jeg jo enig i. Jeg er på et helt annet sted nå enn for noen få år siden. Mitt gamle jeg ville garantert gravd meg ned og forblitt der i mange måneder med denne motgangen jeg føler jeg har hatt. Men hittil i år så har det "bare" vært de 10 dagene i månedene jeg har følt det sånn. Og så tilbake til en lystigere spirit, lyst til å trene, spise sunt osv. igjen. Så det er jo bra. Men helsen min - både fysisk og psykisk - er helt avhengig av at jeg fortsetter med å gå ned i vekt nå. Og da tok hun opp temaet wegovy igjen. Nevnt både i november og januar, men jeg har avslått temaet raskt. Denne gangen hørte jeg litt nærmere på henne, og ble enig om at det kan være verdt å prøve. Det føles ikke lett å ta avgjørelsen, og på mange måter som et nederlag... noe som er veldig dumt å føle på. Bør ikke være så skambelagt å be om hjelp. Men hvis medisin er det som skal til for at jeg klarer å nå målet mitt, så må jeg jo prøve. Jeg føler virkelig at jeg har forsøkt ALT nå. Og ja, det kan hende at dette er en dum avgjørelse. Kanskje jeg ikke har råd i lengden til å bruke det, kanskje jeg vil gå opp i vekt hvis/når jeg slutter osv. Men jeg tror rett og slett at jeg må erfare det da. For dette er faktisk en av få ting jeg ikke har forsøkt før, bare på grunn av det så føles det riktig å prøve. Ikke se på det som et nederlag, men som et nyttig verktøy. Jeg synes det er lurt av deg å gi det en sjanse. Det er jo for å bedre fysisk helse, som igjen henger sammen med psykisk helse!🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. august Forfatter #743 Del Skrevet 12. august Uke 32: skrittmål 3 av 7 dager Trening: 0 økter Mandag: 6912 Tirsdag: 8149 Onsdag: 7009 Torsdag: 8196 Fredag: 8215 Lørdag: 5315 Søndag: --- Er litt sånn annenhver god og dårlig uke her Jeg innser jo at slik kan det ikke fortsette. Men nå begynner jeg å se enden på sommerferiemodusen altså! Siste store begivenhet var nå i helga, og barna begynner på skolen igjen denne uken. Jeg håper og tror at hverdagsmodusen vil gjøre inntog da. Slik det har vært nå har i alle fall vært tungt. Jeg starter også på wegovy i dag (laveste dose da), men det er motiverende å holde seg til sunt kosthold slik at kostnaden for medisinen ikke er forgjeves. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet 12. august #744 Del Skrevet 12. august Det blir nok enklere å holde seg til en hverdagskosthold når det ikke er så mange ekstra ting som skjer, har trua på at det ordner seg 🙂 Blir spennende å høre hvordan effekt du får av wegovy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 13. august #745 Del Skrevet 13. august Jeg tror det blir bra å prøve wegovy jeg! Det er vel bedre å angre på noe man har prøvd, enn noe man ikke har prøvd. Hører mange si at det gir endring i hodet også, at all «støyen» og tankene på mat blir borte, og det høres jo veldig deilig ut da🙈 Sprøytene sammen med hverdag igjen kan nok gi deg gode resultater😁 Vet du hvor lang tid det tar før du kan forvente effekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. august Forfatter #746 Del Skrevet 13. august Noldi skrev (7 timer siden): Vet du hvor lang tid det tar før du kan forvente effekt? Legen sa det kan ta noen uker. Og når man ser dosetabellen, så gir det mening. Man skal sakte oppgradere seg, der full dose ikke er før uke 17. Men det er også vanlig å få effekt før full dose altså, der noen legger seg fast på 1,7 mg f.eks. Jeg er altså på uke 1 nå, så vi får se utover høsten hvordan jeg kjenner på dette. Jeg får allerede her god valuta for min mentale tankegang, da jeg forstår at dette ikke er noe som skjer på 1-2-3. Alt som har med vektnedgang og prosess der er en tålmodighetsprøve. Nå er jeg vant til at alt tar lang tid. Jeg skulle uansett jobbe for å være sunn denne høsten, komme meg på trening osv, så at det kanskje kan skje noe med sultfølelsen min i tillegg ser jeg som en bonus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 13. august #747 Del Skrevet 13. august Blir så spennende å følge deg fremover mtp Wegovy. Jeg klarte det ene jeg ikke skulle gjøre og det var å gå opp i vekt etter fødsel. Opp 12,5 kg siden fødsel for 6 måneder siden. Tatt tak igjen nå (etter sommeren) og gått ned 1,5 kg igjen. Men skjønt jeg trenger hjelp så har lyst til å prøve Wegovy selv (for å stilne tankekjør om mat). Men må vente til jeg slutter å amme Så skal gjøre det jeg kan for å gå ned i vekt og komme igang med treningen nå. Så får jeg se ann om 6 ++ måneder om jeg begynner på Wegovy da 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. august Forfatter #748 Del Skrevet 14. august Jeg vet veldig godt hvor vanskelig det er å fokusere på kropp og vekt etter fødsel ja @Dame1989 Alltid vært misunnelig på dem som var så spreke som var aktive fra dag èn omtrent med trilleturer, skogsturer med bæresele osv. (jeg satt stort sett i sofaen og ammet ) For å ikke snakke om kostholdet ja... alltid ulvehunger her og lyst på salt snacks. Mine svangerskapskilo sist ble borte nesten rett etter fødsel, men jeg la jo like mye på meg i permisjonsåret som i svangerskapet! Så om jeg skal ha noen råd til deg: ikke gå ekstremt hardt ut nå for livsstilsendring dersom du ikke er supermotivert for det. Det er bare 6 mnd siden du fødte, og det første året er spesielt. Utenfor rutiner, dårlig søvn osv. Men heller ikke begrave seg ned slik jeg gjorde. Spis næringsrike, sunne og faste måltider, og vær i litt normal aktivitet hver dag. Trilletur i frisk luft er supert! Så gjør du unna dette første året etter fødsel, og ser hvordan ståa er da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 14. august #749 Del Skrevet 14. august Jeg elsker sommer, men ja den sommerferiemodusen er godt å bli kvitt likevel Hos meg har det blitt altfor mye inn og altfor lite ut. Blir fint å kombinere både lavt inntak og mer bevegelse. Heier på oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. august Forfatter #750 Del Skrevet 16. august Kjære vene, jeg glemte å veie meg i morges! 🤯 Tydelig at jeg ikke helt er på plass mtp. rutinene etter sommeren. Det som er rart er at dette er så typisk å gjøre når jeg er ufokusert, men denne uken føler jeg ikke at jeg har vært det! Har jobbet med å bli sukkerfri etter feiringshelga igjen (og derav slitt med hodepine). Vært nøye på måltidene igjen, og syns også jeg har klart greit å spise mindre, selv om det bare er første uken med wegovy (vanskelig å vite om det er placebo eller hva). Men det var nok bare travelt i morges. Trøtt, måtte ordne meg raskt til jobb, og holder på med dotrening på minstemor. Så var det jeg tenkte på da jeg sto opp. Jeg er jo nysgjerrig på vekten, så tror jeg må prøve å huske det i morgen altså. Men litt kjedelig at det da blir etter et tacomåltid i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janeidet Skrevet 16. august #751 Del Skrevet 16. august Så spennende med sprøytestart og en slags ny giv! Det virker som du har et veldig sobert forhold til hva medisinen skal kunne hjelpe deg med, og at du har god forståelse for at jobben likevel må gjøres. Kjenner meg igjen i kaosmorgener! Jeg glemte det selv i dag, og logger derfor gårsdagens vekt God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. august Forfatter #752 Del Skrevet 17. august (endret) Startvekt 2023: 104.2 kg 2024 1. jan: 94,9 kg 23. feb: 92,0 kg 8. mars: 91,5 kg 5. april: 92,5 kg 12. april: 93,2 kg 3. mai : 92,0 kg 17. mai : 91,5 kg 7. juni : 92,8 kg 28. juni : 92,0 kg 28. juli : 93,1 kg 2. aug : 92,8 kg 9. aug : 92,6 kg Start wegovy 17. aug : 91,8 kg Sum: - 12,4 kg Nå begynner jeg å nærme meg denne prosessens laveste vekt som var i mars og mai tidligere dette året. Alltid kjedelig å gå ned "de samme kiloene". Satser på å ha klart dèt innen neste uke! 🤞Så kan jeg virkelig se fremover igjen mot nye mål. Endret 17. august av Amatariel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariatherese Skrevet 17. august #753 Del Skrevet 17. august Bra jobba! Du høres altså så reflektert og flott ut. Nikker og smiler når jeg leser dine innlegg her! Skjønner at du kan ha litt blandede følelser rundt å prøve wegovy, men (for hva det er verdt,) jeg heier på deg! Kanskje er det bare det siste lille puffet som skal til for at det løsner nå. Håper du behandler deg selv slik som jeg tipper du ville behandla en god venninne Lykke til videre med dette arbeidet - gleder meg til å titte innom å se hvordan det går🙌🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet 17. august #754 Del Skrevet 17. august Kjekt at det tikker nedover! Ut i fra det du skriver virker det som at du har fått en ny giv 🧡. Det er veldig fint ☺️ Merker du noe kroppslig enda med wegovy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 18. august #755 Del Skrevet 18. august Dette var jo en real nedgang på en uke🥰 Så deilig det er når man ser ordentlig nedgang😁 Det blir veldig spennende fremover med litt hjelpemidler på veien! Det unner jeg deg faktisk! Du har lagt ned masse god jobb, så litt hjelp på veien er bare godt nå tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. august Forfatter #756 Del Skrevet 19. august Uke 33: skrittmål 4 av 7 dager Trening: 1 økt (spinning) Mandag: 8294 Tirsdag: 5370 Onsdag: 5006 Torsdag: 9432 Fredag: 8094 Lørdag: 11 064 Søndag: 3690 Yes, jeg kom i gang med en gruppetrening forrige uke, veldig fornøyd med det. Tror det blir lettere å få til nå fremover. Er egentlig også fornøyd med skrittene mine, for føler at de dagene med lite skritt var god grunn (sykdom). 123qwe skrev (På 17.8.2024 den 9.10): Merker du noe kroppslig enda med wegovy? Her hadde jeg egentlig tenkt å bare svare nei, kjenner ikke noe spesielt. Men det endret seg. Jeg ble syk natt til onsdag, og jeg tenkte absolutt ikke at det hadde noe med wegovy å gjøre. Var jo bare to dager siden første lave dose ble satt, dessuten var det flere i familien som hanglet veldig. Hodepine på èn, feber på en annen osv. Generelt veldig laber form i heimen. Jeg fikk diarè og kastet litt opp. MEN så opplevde jeg akkurat det samme natt til søndag, så da kom virkelig tankene for fullt. Jeg hadde egentlig ikke lest så mye om bivirkninger på forhånd, tenkte at det uansett ikke var noe aktuelt før man kom opp til full dose eller noe. Men nå har jeg lest en god del i wegovy-tråden her på forumet, og det er så mye jeg allerede kjenner meg igjen i! 😮 For det første: ja, sult- og cravingfølelsen er så og si ikke-eksisterende. Det er utrolig fascinerende. At jeg f.eks kan komme hjem fra jobb, sulten og skal lage middag og ikke føler meg som et troll som har lyst på alt mulig i skapene. Men at jeg skulle få så mageproblemer kom virkelig kastende over meg. Var derfor jeg ikke skjønte at det var wegovy som var årsaken til det første runden her. Men ja, startet å føle meg uggen rundt leggetid. Full av luft med illeluktende raper (sorry tmi). Ble bare mer og mer kvalm utover natten før jeg til slutt endte på doskåla med bøtta i fanget Var derfor ganske slapp utover onsdagen, men torsdag var jeg helt fin igjen. Så skjedde nøyaktig det samme natt til lørdag. Så da var det å begynne å tenke. Jeg leste som sagt masse i wegovy-tråden og så at mange andre også opplevde akkurat sånn her magetrøbbel, og da ofte etter de hadde spist noe spesielt, f.eks mye søtt eller fett. Og for meg var det to måltider forrige uke som skilte seg ut fra resten, og det var at jeg var på en kakerestefest på tirsdagskvelden, og på lørdag hadde vi hjemmelagd pizza til middag og jeg spiste mye. En god stund etter at jeg var mett, fordi det var så godt (story of my life). Det var ikke veldig vanskelig å legge puslebitene sammen og forstå hvorfor jeg ble så dårlig. Men tenk at kroppen sier i fra så raskt på medisinen. Det er både fantastisk og skremmende på èn gang. Jeg har masse tanker nå, og undringer. En ting er i alle fall sikkert, og det er at jeg blir helt nødt til å være nøye på matmengden fremover, enten jeg vil eller ikke. For det frister sååå lite å få dette mageproblemet igjen. Jeg har jo ofte prøvd dèt da, men nå har jeg fysiske sterke reaksjoner friskt i minnet, så kanskje det er det som skal til for å klare det... Og på en måte er det jo litt trist at det er det som skal til. Fedme i seg selv er jo kjempefarlig, så skulle tro at man klarte å unngå det bare at man vet dèt. Men det er rart med det... når det fysiske bare sniiiiker seg på, gram for gram, år etter år, da kjenner man det ikke så veldig godt på kroppen, egentlig. Men når man får en sånn her "sitte-på-doskåla-hele-natten"-reaksjon så vil man virkelig jobbe for å unngå det. Det store spørsmålet for meg nå er hva grensen min er. Ja, jeg spiste mye kake på tirsdag. Men kan jeg spise kake overhodet?? Vet ikke. Reagerte jeg mest på fett på lørdag, eller mengden? Kan jeg aldri spise pizza eller snacks igjen? Vet ikke. Hvilke andre ting vil bli en trigger for meg? Kan jeg spise sunt fett som f.eks avocado og fisk? Jeg har virkelig en læringsprosess foran meg. Er redd jeg vil havne på doskåla flere ganger i løpet av høsten... men jeg må sikkert lære på den harde måten. En ting er i alle fall sikkert, og det er at dersom jeg faktisk tikker nedover i vekt på denne laveste dosen, så har jeg ikke noe ønske om å øke den. Da er dette mer enn nok for meg, for bare tanken på hva en høyere dose vil trigge... nei huff. Men det blir også en av mange ting jeg må finne ut av i høst. Det er vel ikke så vanlig å forbli på den laveste dosen da, så får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet 20. august #757 Del Skrevet 20. august 10 hours ago, Amatariel said: 😮 For det første: ja, sult- og cravingfølelsen er så og si ikke-eksisterende. Det er utrolig fascinerende. At jeg f.eks kan komme hjem fra jobb, sulten og skal lage middag og ikke føler meg som et troll som har lyst på alt mulig i skapene. Synes du det er befriende at mat står ikke i første rekke i instinktene dine? Jeg tenker for min egen del hadde det vært deilig hvis mat hadde betydd mindre. Det gjør det allerede etter livstilsendringen, men denne "matpraten" i hodet mitt er ikke helt borte. 10 hours ago, Amatariel said: Det store spørsmålet for meg nå er hva grensen min er. Ja, jeg spiste mye kake på tirsdag. Men kan jeg spise kake overhodet?? Vet ikke. Reagerte jeg mest på fett på lørdag, eller mengden? Kan jeg aldri spise pizza eller snacks igjen? Vet ikke. Hvilke andre ting vil bli en trigger for meg? Kan jeg spise sunt fett som f.eks avocado og fisk? Jeg har virkelig en læringsprosess foran meg. Er redd jeg vil havne på doskåla flere ganger i løpet av høsten... men jeg må sikkert lære på den harde måten. Det er veldig spennende det du rapporterer, har selv også lest at folk kan bli uggen på wegovy, og særlig etter store måltider med mye søt og fet mat. Kanskje det blir sånn at du kan spise en mindre porsjon av sånn type mat etter hvert uten å bli dårlig? Håper det! Det høres ikke kjekt ut å bli kvalm og kaste opp. Uten at jeg er noe ekspert på det så trur jeg at å spise en porsjon avokado (størrelse på en tommel) er mye mindre fett en flere stykker pizza og lettere å fordøye. Men nå snakker jeg om ting jeg overhode ikke har kompetanse på og synser bare... Mens jeg har vært på min egen "reise" for å normalisere forholdet mitt til mat så har jeg sett noen YouTube videoer fra en dietitian (vet ikke hva det er på norsk) som heter Abbey Sharp. Hun snakker mye om kosthold og slikt til et publikum som har slitt med anstrengt forhold til mat, og på henne YouTube kanal har hun også noen episoder med ei dama som begynte på ozempic og hennes erfaring med det https://www.youtube.com/watch?v=zwYB8OPacRY&list=PLVstyvOTT8A_CHdsbAtntk1mh8QJ16JBJ&index=6 den kan jo være interessant å se på. Hun har flere oppdatering langs veien over flere måneder. Håper du er i bedre form denne uka! Og så kjekt å høre at du har meldt deg på gruppetrening. Det kan være ganske gøy å trene sammen med andre 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. august Forfatter #758 Del Skrevet 20. august 123qwe skrev (10 timer siden): Synes du det er befriende at mat står ikke i første rekke i instinktene dine? Åh jaaa virkelig. Tror ikke man alltid vet hvor stor del av livet som går til "matstøy" når man står oppi det, egentlig. Jeg har jo tenkt på mat og alt rundt det egentlig hele mitt voksne liv. Planlegging f.eks har vært alfa omega. Alle de år på dietter var jo selvsagt et kapittel for seg selv, telle kalorier (eller karbohydrater) o.l. Men også når jeg la bort dette helt for halvannet år siden og begynte prosessen med livsstilsendring så har jo mat vært et ekstremt stort tema. For å ikke "gå på en smell" så var det jo helt nødvendig å planlegge. Må alltid vite til frokost hva som skal være lunsj senere, og så til lunsj hva som er middag. Alltid være klar, alltid tenke. Sier ikke at dette er en dum ting, det er jo bra å ha en plan. Men dette er ting jeg stort sett har tenkt på hele tiden. I tillegg til at cravings, servering på jobb o.l har florert rundt om samtidig. Har veldig ofte vært helt 🤯 Innser jeg nå. Skal være forsiktig med å si at jeg ikke tenker på mat så mye lenger, for jeg har jo bare holdt på i en drøy uke. Men jeg kjenner forskjellen, så håper bare det fortsetter slik. Takk for youtube-videoen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 20. august #759 Del Skrevet 20. august Det høres jo unektelig merkelig ut at en liten sprøyte kan gjøre at man føler både mindre sult og mindre cravings, men nå kjenner jeg flere som sier det samme. Det er jo selvfølgelig det som er hele poenget med legemiddelet, men rart å tenke på er det likevel. Å, det blir så spennende å følge deg videre! Må være ekkelt med de bivirkningene som du har opplevd, men håper du finner raskt ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukkis35 Skrevet 22. august #760 Del Skrevet 22. august Spennende å høre om reisen din med wegeoy. Er det fjerning av matlysten som er greia med sprøyten? At du da spiser mindre? For du sier samtidig at du spiste mye kake og pizza, så matlysten er vel der fortsatt? Håper du slipper disse oppkast-rundene 🫣 Ja, Off. Dette fokuset og matstøyen som du kalte det er altoppslukende. For min del oppleves det nesten verre når jeg nå skal ned i vekt… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå