AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #1 Del Skrevet 2. februar 2023 Har en Noah fra før å han skal nå bli storebror, hva synes dere om Natali, med trykk på i’en? Jeg er halvt fransk å har ikke et typisk norsk etternavn typ «Hansen» Anonymkode: a775d...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #2 Del Skrevet 3. februar 2023 Dytt Anonymkode: a775d...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #3 Del Skrevet 3. februar 2023 Tja… helt greit. Passer fint med Noah. Får meg til å tenke på «Helene og gutta» 😄 Sikkert finest med et fransk etternavn. Anonymkode: 5223f...405 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #4 Del Skrevet 3. februar 2023 Ingen favoritt, men kan jo funke med et franskklingende etternavn. Da ville jeg vurdert å stave det på Natalíe. Har du vurdert Nadine, forresten? Anonymkode: 46e34...dcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #5 Del Skrevet 3. februar 2023 Likte ingen av navnene. Anonymkode: a1093...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 3. februar 2023 #6 Del Skrevet 3. februar 2023 Natalie er mye finere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sokrat Skrevet 3. februar 2023 #7 Del Skrevet 3. februar 2023 (endret) Jeg ville ikke risikere å kalle et av mine barn Noah i frykt for at Gud skal bli minnet på at han kan sende en ny syndeflod. Da ligger vi tynt ann, fordi vi nok er verre nå enn før floden. Endret 3. februar 2023 av sokrat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #8 Del Skrevet 3. februar 2023 Natali høres ut som en prinsesse og/eller hot heks i en Conan-fortelling. Men det er kult på sin måte 😎 Jeg vil si: gå for det!😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #9 Del Skrevet 3. februar 2023 sokrat skrev (Akkurat nå): Jeg ville ikke risikere å kalle et av mine barn Noah i frykt for at Gud skal bli minnet på at han kan sende en ny syndeflod. Da ligger vi tynt ann, fordi vi nok er verre nå enn før floden. No worries, Gud lovte Noah at han skulle ikke drukne menneskeheten flere ganger 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #10 Del Skrevet 3. februar 2023 Grusomme navn. Anonymkode: 9c7c0...22c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #11 Del Skrevet 3. februar 2023 sokrat skrev (1 minutt siden): Jeg ville ikke risikere å kalle et av mine barn Noah i frykt for at Gud skal bli minnet på at han kan sende en ny syndeflod. Da ligger vi tynt ann, fordi vi nok er verre nå enn før floden. Nå heter vel allerede storebroren Noah.... Anonymkode: 78cdf...898 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #12 Del Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har en Noah fra før å han skal nå bli storebror, hva synes dere om Natali, med trykk på i’en? Jeg er halvt fransk å har ikke et typisk norsk etternavn typ «Hansen» Anonymkode: a775d...cb5 Og hvordan vet du at vanlige folk skal skjønne at det er "trykk på i'en"? For meg ville det vært naturlig å uttale navnet som Natali, med trykk på a nr. 2. Anonymkode: 32924...891 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sokrat Skrevet 3. februar 2023 #13 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): No worries, Gud lovte Noah at han skulle ikke drukne menneskeheten flere ganger 😇 Flaks 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #14 Del Skrevet 3. februar 2023 sokrat skrev (Akkurat nå): Flaks 😅 Jepp 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #15 Del Skrevet 3. februar 2023 Forferdelige navn Anonymkode: c0405...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 3. februar 2023 #16 Del Skrevet 3. februar 2023 Athena Freyja skrev (10 minutter siden): Natalie er mye finere. Og Natalia er enda finere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #17 Del Skrevet 3. februar 2023 Personlig syntes jeg Natalie høres bedre ut, men Natali er ganske unikt, det syntes jo mange er fint. Syntes forøvrig at "Rosanna" er det fineste jentenavnet jeg har hørt. Absolutt ingenting med Natali å gjøre men syntes jeg kunne nevne det Anonymkode: f4e48...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #18 Del Skrevet 3. februar 2023 Adeline 🥰 Eller Marcheline! Elsker franske navn, med en halvt fransk mor så kjør på 😆 Noah derimot, er det jo tre gutter i hver eneste klasse som heter 😆 Anonymkode: 6848a...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #19 Del Skrevet 3. februar 2023 Natali er fint, gå for det Anonymkode: 0193d...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #20 Del Skrevet 5. februar 2023 Ville stavet det som Natalie for det ser ut som det mangler noe uten e. Mange navn med ie-ending uttales med i, spesielt i Sverige. Novalie, Ylvalie, Natalie, Emmelie osv Anonymkode: 4bad9...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå