Gå til innhold

Eggløsning tre dager etter positiv eggløsningstest vanlig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen her som vet når de har hatt eggløsning etter positiv eltest, kan svare på hvor lenge etter positiv test det skjedde?

Jeg har ikke tempet, men hadde positiv eggløsningstest i tre dager på rad. Dag 1 positiv digital test, negativ strimmeltest. Dag 2 positiv digitaltest og positiv strimmeltest. Dag 3 positiv strimmeltest (veldig sterk), ingen digitale tester igjen så kun strimmel. Dag 4 var strimmeltest negativt.

Når er det sannsynlig at jeg hadde eggløsning? Har ikke merkbare smerter egentlig, hverken ved eggløsning eller mens, så vanskelig å bruke dette "symptomet".

Håper noen kloke kvinner har peiling å dette. :)  🤞

Anonymkode: 40af4...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke mye erfaring, men har erfaring fra to måneder med temping og testing 😊

Slike jeg har forstått så skjer eggløsning 24/36 etter første positive test, men at det er forskjellig fra kvinne til kvinne hvor lang LH-topp man har. Noen får positiv test i bare noen timer, men andre dager. 

Etter at jeg nå har testet og temper i to sykluser ser jeg at jeg får positiv eggløsningstester i to dager. Ut fra tempøkningen min ser det derimot ut til at jeg har eggløsning den dagen første test er positiv, og at LH fortsatt er høy en dag etter at eggløsningen har skjedd. Så jeg tenker ut fra det at det kan være at eggløsning allerede har skjedd selv om du får flere positive tester. 

Jeg tenker at det er lurt å tenke at du er fruktbar flere dager etter en positiv test sånn at du øker sjangrene dine! Hvis du vil bli sikker på hvordan akkurat din kropp fungere så er det mulig å tempe, så vil du nok se når det skjer i forhold til de tre positive testene dine! Dette er ikke alle som ønsker å gjøre, så det blir hvis det passer inn i ditt liv 😊

Jeg tror ikke noen kan svare eksakt på når det skjer for deg (but correct me if im wrong)! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...