Gå til innhold

Facebook-gruppe trakasserer syke og uføre


Carrot

Anbefalte innlegg

Sånn egentlig burde alle de tullingene i denne gruppen og her på KG navngies tenker nå jeg.... Litt sånn "outet" for sine synder faktisk, fordi det er fortjent å måtte stå tilrette for sine handlinger når man er så innmari dum rett og slett at man poster slik dritt som dette.. 

Men de vet kanskje ikke bedre stakkar?? Det er kanskje synd på dem?? 



Facebook-gruppe trakasserer syke og uføre - AAP-aksjonen
Hetses grovt i Facebook-gruppe: - Lysår unna humor (tv2.no)

image.png.c7234b407ad7e8d27fba345ee9e0a5ae.png

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke overrasket over at det fins ei gruppe på Facebook som det der. Nå trenger man jo ikke lengre å stå frem med fullt navn på innlegg og kommentarer på FB, så det å lage anonyme innlegg der blir litt som anonymbruker her inne på KG. Fritt frem med kvalme og oppgulp.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da får de luftet sine meninger da hvertfall, må man ta dem seriøst? For min del gidder jeg ikke å la meg krenkes av andres idioti, det sier alt om dem og ikke verdt min energi. 

Endret av klarinetta
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrot skrev (50 minutter siden):

Sånn egentlig burde alle de tullingene i denne gruppen og her på KG navngies tenker nå jeg.... Litt sånn "outet" for sine synder faktisk, fordi det er fortjent å måtte stå tilrette for sine handlinger når man er så innmari dum rett og slett at man poster slik dritt som dette.. 

Men de vet kanskje ikke bedre stakkar?? Det er kanskje synd på dem?? 



Facebook-gruppe trakasserer syke og uføre - AAP-aksjonen
Hetses grovt i Facebook-gruppe: - Lysår unna humor (tv2.no)

image.png.c7234b407ad7e8d27fba345ee9e0a5ae.png

Er denne gruppen rapportert til Facebook. Ikke at det nytter noe siden det er ingenting som strider med FB sitt regelverk. Håper noen går ut i avisene med dette.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumt å gi dem oppmerksomhet. Hvis de vil sitte i en gruppe å få ut sånt så er det deres problem. Mimir bør ikke gi de makt til å påvirke. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (10 minutter siden):

Er denne gruppen rapportert til Facebook. Ikke at det nytter noe siden det er ingenting som strider med FB sitt regelverk. Håper noen går ut i avisene med dette.

Hvorfor skal det ut i avisene? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrot skrev (1 time siden):

Sånn egentlig burde alle de tullingene i denne gruppen og her på KG navngies tenker nå jeg.... Litt sånn "outet" for sine synder faktisk, fordi det er fortjent å måtte stå tilrette for sine handlinger når man er så innmari dum rett og slett at man poster slik dritt som dette.. 

Men de vet kanskje ikke bedre stakkar?? Det er kanskje synd på dem?? 



Facebook-gruppe trakasserer syke og uføre - AAP-aksjonen
Hetses grovt i Facebook-gruppe: - Lysår unna humor (tv2.no)

image.png.c7234b407ad7e8d27fba345ee9e0a5ae.png

Stakkars mennesker, sier jeg bare. Disse menneskene må ha det grusomt med seg selv når de bruker fritiden sin på å rakke ned på uføre. Jeg blir ikke sint engang. Tenker bare "stakkars, stakkars, deg, du må ha et vondt liv"..

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er med dette som med alle ekstremister... For jævlig at de får rom til å høres, og spres.

Samtidig like greit at det kommer opp i dagen. Hva som bor av jævelskap i ett enkelt individ, er ingenting i mot folk som operer i flokk. Det har historien altfor stygge eksempler på :spy:

Man skulle måttet benytte seg av bankid for å ytre seg, enkelte ganger 🙈

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (1 minutt siden):

Stakkars mennesker, sier jeg bare. Disse menneskene må ha det grusomt med seg selv når de bruker fritiden sin på å rakke ned på uføre. Jeg blir ikke sint engang. Tenker bare "stakkars, stakkars, deg, du må ha et vondt liv"..

Tror de har det helt fint med seg selv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Falkor_

Det som skremmer meg mest, er at dette er voksne mennesker. 

Ikke rart mange har det tungt, når mobbing nesten er blitt vanlig i dagens samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

parmanoia skrev (4 minutter siden):

Tror de har det helt fint med seg selv. 

Det tviler jeg på. Mennesker som ikke har bedre å gjøre enn å slenge dritt om uføre på internett kan umulig ha en spennende og meningsfull hverdag. Tapere er de

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (3 minutter siden):

Det er med dette som med alle ekstremister... For jævlig at de får rom til å høres, og spres.

Samtidig like greit at det kommer opp i dagen. Hva som bor av jævelskap i ett enkelt individ, er ingenting i mot folk som operer i flokk. Det har historien altfor stygge eksempler på :spy:

Man skulle måttet benytte seg av bankid for å ytre seg, enkelte ganger 🙈

Nei, det er ikke bra at det kommer opp i dagen. Det har absolutt ingen god nytte. De som sitter og skriver slike ting vil ikke stoppe, og resultatet ved at gruppa blir kjent er 1. At flere blir med og 2. Flere vil få selvbildet sitt til å rakne enda mer. Ingenting godt kommer ut av å promotere dem. Det burde Mimir vite. Dette er ikke noe å score politisk poeng på. Dette skal være en gjeng som ble fullstendig ignorert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (40 minutter siden):

Er denne gruppen rapportert til Facebook. Ikke at det nytter noe siden det er ingenting som strider med FB sitt regelverk. Håper noen går ut i avisene med dette.

Jeg antar at siden de har hatt kontakt med administratorerne i følge artikkelen så ligger ansvaret hos disse? 
Men nei, det står ikke noe om dette i artikkelen så langt jeg kunne se.. 

Tvillingsjel skrev (29 minutter siden):

Stakkars mennesker, sier jeg bare. Disse menneskene må ha det grusomt med seg selv når de bruker fritiden sin på å rakke ned på uføre. Jeg blir ikke sint engang. Tenker bare "stakkars, stakkars, deg, du må ha et vondt liv"..

parmanoia skrev (27 minutter siden):

Tror de har det helt fint med seg selv. 

Jeg tror også dette er mennesker som selv mener de har det helt fint og som ikke ser på seg selv slik for eksempel jeg gjør med forferdelse, avsmak, og en stakkars deg tankegang siden de ikke vet bedre, har det bedre osv.. Det vondeste de bærer på er hat mot en gruppe de ikke vet noenting om fordi de selv føler de mangler noe tror jeg.. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Blueberrysmoothie said:

All respekt til Rødt's Mimir som tar det opp!

 

Så enig! :klappe: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrot skrev (2 timer siden):

Sånn egentlig burde alle de tullingene i denne gruppen og her på KG navngies tenker nå jeg.... Litt sånn "outet" for sine synder faktisk, fordi det er fortjent å måtte stå tilrette for sine handlinger når man er så innmari dum rett og slett at man poster slik dritt som dette.. 

Men de vet kanskje ikke bedre stakkar?? Det er kanskje synd på dem?? 



Facebook-gruppe trakasserer syke og uføre - AAP-aksjonen
Hetses grovt i Facebook-gruppe: - Lysår unna humor (tv2.no)

image.png.c7234b407ad7e8d27fba345ee9e0a5ae.png

Det er mange som irriterer seg på uføre som egentlig er helt i stand til å jobbe, men velger å ikke gjøre det. 

Unge mennesker, friske mennesker, kanskje litt deprimerte, men helt friske når de skal til Syden eller kose seg på harry-tur til Sverige. Fungerer fint i hverdagen ellers, klarer fint å jobbe deltid. Men velger å ikke gjøre det.

Denne gruppen fortjener absolutt kritikk. 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ingen er overrasket over at det norske samfunn som legger opp til polarisering og ekstreme meninger har dette som resultat. Folk blir hjernevasket til å ha ekstreme meninger om alt, inkludert uføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (1 time siden):

Det er mange som irriterer seg på uføre som egentlig er helt i stand til å jobbe, men velger å ikke gjøre det. 

Unge mennesker, friske mennesker, kanskje litt deprimerte, men helt friske når de skal til Syden eller kose seg på harry-tur til Sverige. Fungerer fint i hverdagen ellers, klarer fint å jobbe deltid. Men velger å ikke gjøre det.

Denne gruppen fortjener absolutt kritikk. 

Men slike holdninger - hva får noen til å tro at din vurdering av hvorvidt de er "i stand til å jobbe" og at de "velger ikke å gjøre det" er riktige? 
Spesielt siden man VET at det er en lang prosess å bli ufør og det slett ikke er slik at man kan "lure til seg" eller "tjenes gode penger" på å være ufør - spesielt siden det betaler seg ekstremt dårlig..
Mennesker som tror på slike påstander er rett og slett uopplyst tror jeg, og det er synd på dem. 

  • Liker 6
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...