Gå til innhold

Beste neglelakk, trenger noen tips.

tøydokka

Anbefalte innlegg

Har fått tips om en god Top coat, seche vite Top coat dry fast. Den tenker jeg å bestille. Men trenger tips til noen gode neglelakker til å a under, gjerne noen som også pleier og styrker neglene, som legger seg jevnt og ikke skaller av. Har bitt negler i alle år og gjør nå et forsøk på å slutte. Har brukt billige neglelakker til nå. Synes de tørker fort inn sånn at de blir klissete og klumpete under påføring. Ikke fint. Prøvde med litt neglelakkfjerner i flasken, men da ble resultatet matt og litt kornete, så det va sikkert ikke så lurt. Er helt fersk på dette, men jeg vil gjerne få fine negler fort, for da vil jeg ha motivasjon til å unngå å gnage de ned.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes de i veldig små flasker som selges bla på Cubus er helt greie. Da kan du prøve flere farger. Prøv å legg neglelakken ganske raskt og ikke ha for mye lakk på kosten (heller tre tynne lag enn et tykt) er tips. Og husk at øvelse gjør mester. Jeg har - etter mange års praktisering - blitt ganske god til å lakke negler.

Anonymkode: 3e34e...2e4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (3 timer siden):

Har fått tips om en god Top coat, seche vite Top coat dry fast. Den tenker jeg å bestille. Men trenger tips til noen gode neglelakker til å a under, gjerne noen som også pleier og styrker neglene, som legger seg jevnt og ikke skaller av. Har bitt negler i alle år og gjør nå et forsøk på å slutte. Har brukt billige neglelakker til nå. Synes de tørker fort inn sånn at de blir klissete og klumpete under påføring. Ikke fint. Prøvde med litt neglelakkfjerner i flasken, men da ble resultatet matt og litt kornete, så det va sikkert ikke så lurt. Er helt fersk på dette, men jeg vil gjerne få fine negler fort, for da vil jeg ha motivasjon til å unngå å gnage de ned.

Du kan ikke bomme med Essie eller OPI. Bruker aldri noen annet, bortsett fra Chanel innimellom, men det er bare hvis de har en farge jeg bare MÅ ha.

Anonymkode: 13775...f29

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker Essie, eller Depend 7 days hybridlakk.

Anonymkode: ffee2...caf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker

Husker ikke navnet på neglelakken men dette ble tatt sent på natta etter en fest :P bommet litt på visse steder altså sølte litt men med øl innabords og trøtt som juling så vil jeg si at dette var et bra resultat :P aner ikke hvorfor jeg plutselig fikk lyst til og lakkere dem der og da 

P1011023.jpg.a560d0365adf000b21ec33ffa6ca33a6.thumb.jpg.cb27a502ae36771cc1691fd88b269d17.jpg1027246658_P1011023(2).jpg.ed4640423e823c3da6791705cd90ac7c.jpg.7e873b99a758e6907a73d1d2b376d0a3.thumb.jpg.a1ff2d57168ceb14e3b53e6d81a2a90f.jpg

Anonymkode: 00183...97e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

Husker ikke navnet på neglelakken men dette ble tatt sent på natta etter en fest :P bommet litt på visse steder altså sølte litt men med øl innabords og trøtt som juling så vil jeg si at dette var et bra resultat :P aner ikke hvorfor jeg plutselig fikk lyst til og lakkere dem der og da 

P1011023.jpg.a560d0365adf000b21ec33ffa6ca33a6.thumb.jpg.cb27a502ae36771cc1691fd88b269d17.jpg1027246658_P1011023(2).jpg.ed4640423e823c3da6791705cd90ac7c.jpg.7e873b99a758e6907a73d1d2b376d0a3.thumb.jpg.a1ff2d57168ceb14e3b53e6d81a2a90f.jpg

Anonymkode: 00183...97e

Det holdt liksom ikke å poste dette innlegget i én tråd?!? 
Og historien om lakkering i fylla var ikke morsom første gang, og den blir ikke noe morsommere bare fordi du poster samme innlegg i minst tre ulike tråder. 

Anonymkode: a81b8...7f8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg allerede har svart i denne tråden, og jeg bruker mest w7.

De har et uendelig antall farger, og syns de er utrolig gode.

Bruker alltid dey fast top coat over, seche vite eller annet merke. Syns seche vite er aller best,den gjør ALL slags neglelakk ekstremt holdbar, lakken tørker dritfort,og gir en gel lakk overflate.

Liker også godt hm sitt eget merke godt. Men syns faktisk w7 er bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker best opi, synes selve penselen på den er god for å legge lakken. Den hjelper liksom til føler jeg.

Anonymkode: ac9d7...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.4.2023 den 21.05):

Det holdt liksom ikke å poste dette innlegget i én tråd?!? 
Og historien om lakkering i fylla var ikke morsom første gang, og den blir ikke noe morsommere bare fordi du poster samme innlegg i minst tre ulike tråder. 

hvorfor bryr du deg om hva en person gjør? hvis en person vil laste opp noe i flere tråder so what?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, Nailpolish4life said:

hvorfor bryr du deg om hva en person gjør? hvis en person vil laste opp noe i flere tråder so what?.

Du kunne da i det minste vært ærlig nok og postet disse innleggene under brukernavnet ditt. For det er vel deg som er avbildet, er det ikke? Du har jo lagt ut bilder av deg selv (eller mer sannsynlig stjålne bilder av denne unge jenta) rett som det er under brukernavnet ditt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det ofte er stor forskjell fra farge til farge innad i samme merke. 

Jeg har noen hm-neglelakker som varer ekstremt lenge. Så har jeg andre som skaller av etter en dag. Uten at jeg har gjort noe annerledes, verken med påføring av lakk eller med andre ting som sliter på lakken, som hårvask og bassengbesøk og slikt. 

Jeg har billig-lakker til tyve kroner som er bedre enn de jeg har kjøpt til 150 kr på parfymeri. Og omvendt. 

Anonymkode: d4f28...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...