AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #21 Del Skrevet 3. februar 2023 Har samme problem. Jeg går over med blotting papir, legger nytt lag foundation og pudder. Etter noen timer er det på ann igjen . Har ikke funnet noe som fikser problemet 100 prosent. Anonymkode: f1e61...68e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #22 Del Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har samme problem. Jeg går over med blotting papir, legger nytt lag foundation og pudder. Etter noen timer er det på ann igjen . Har ikke funnet noe som fikser problemet 100 prosent. Anonymkode: f1e61...68e Trodde egentlig ikke det var mulig å sminke vekk porer. Ser ikke de minst ut om man kun bruker fuktighetskrem ? Anonymkode: 6e065...048 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. februar 2023 #23 Del Skrevet 3. februar 2023 Jeg har prøvd noen mattende kremer som la roche posay sin men syns det er styrete med to forskjellig kremer før sminke. Er kjempetørr i panne, under haka og i tinninger, normal i kinn og fet hud i t-sone. Bruker som oftest en litt fet en i hele ansiktet før sminke på vinter. Hvis ikke blir jeg så stiv i maska etter noen timer. Har tom blanda inn Aderma Exomega i dagkrem fordi jeg har vært så tørr. Pudrer heller i t-sonen i løpet av dagen, nesa blir som et speil hvis ikke. Funker greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå