Popc0rn Skrevet 9. april 2023 #41 Del Skrevet 9. april 2023 Min favorittserie: Superman & Lois (20 år senere. De er gift og har to tenåringer. Drama/action) Last Week Tonight with John Oliver (humoristisk nyhetsprogram om uka som gikk) Young Sheldon (komedie om en ung Sheldon fra Big Bang Theory) The Flight Attendant (thriller) Eldre serier/miniserier: Chernobyl (miniserie om Tsjernobyl - dritbra!) The Vow (dokumentarserie om sex-kulten Allison Mack fra Smallville var med i) The Middle Friends Big Bang Theory 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 10. april 2023 #42 Del Skrevet 10. april 2023 Keikolina skrev (På 4.4.2023 den 19.08): Er jo på HBO, har ikke showtime. HBO har vel en del materiale som stammer fra f.eks Showtime, som sikkert i dette tilfellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 10. april 2023 #43 Del Skrevet 10. april 2023 Euphoria How to with John Wilson The Rehearsal The Shivering Truth White Lotus Scenes from a marriage Succession Chernobyl The Great Wellington Paranormal House of the Dragon What we do in the shadows Watchmen The Handmaid's Tale Big Little Lies Og mange fler! Dette er ikke bare ting jeg har likt selv, men serier som har god rangering på IMDB. Er mye "dårlig" jeg har likt men ville aldri anbefalt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #44 Del Skrevet 10. april 2023 On 4/9/2023 at 9:58 PM, AnonymBruker said: Jaaa ☺️ fremsnakker den alt jeg kan, synes den er ufortjent lite nevnt. Anonymkode: 8c1db...123 Synes også det er kult at det er J. K. Rowling som har skrevet bøkene😊 Anonymkode: 58109...839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #45 Del Skrevet 11. april 2023 outsider Anonymkode: 5bbae...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå