Gå til innhold

To tabletter med primolut - kan det forskyve hele syklus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle egentlig på fjelltur denne helga, men mensen kommer i morgen. Tok derfor to tabletter med primolut i går, og tanken var å fortsette til lørdag. Men, i går kveld ble turen avlyst og da er det jo ikke noe poeng i å fortsette med primolut.

Så det ble med de to tablettene i går. Kan de to likevel påvirke og forskyve syklus, eller er det for lite til å utgjøre noen forskjell? Prøver å bli gravid, så tenkte at å utsette mens to-tre dager ikke ville ha så mye å si. 

Men nå når jeg ikke trengte det likevel, håper jeg at de to tablettene ikke påvirker ? Noen som vet?

Anonymkode: 9ba01...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du prøver å bli gravid, hvorfor forstyrrer du syklusen din? 

De kan ha påvirket, og de kan ikke ha hatt virkning. Det er veldig inviduelt men mest sannsynlig vil de hatt noe effekt.

Neste gang burde du bare dra uten å utsette mens. 

Anonymkode: 18ce3...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hvis du prøver å bli gravid, hvorfor forstyrrer du syklusen din? 

De kan ha påvirket, og de kan ikke ha hatt virkning. Det er veldig inviduelt men mest sannsynlig vil de hatt noe effekt.

Neste gang burde du bare dra uten å utsette mens. 

Anonymkode: 18ce3...3f8

Hmmm, litt ufint å komme med et så fordømmende svar på et innelgg som etterspør erfaringer og faktabasert informasjon.

Du kan ikke være herre over hva andre gjør og ikke. Det er sånne som deg sm gir KG et dårlig rykte. Utrolig synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hmmm, litt ufint å komme med et så fordømmende svar på et innelgg som etterspør erfaringer og faktabasert informasjon.

Du kan ikke være herre over hva andre gjør og ikke. Det er sånne som deg sm gir KG et dårlig rykte. Utrolig synd.

Hvor var det dømmende?

Anonymkode: 141e6...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor var det dømmende?

Altså, hæ? Se på du skrev da. Jeg hadde ikke fått meg til å være så uempatisk her inne, selv om det er anonymt. Det er fremdeles mennesker som skriver!

At du skal prøve å presse på meg en slags dårlig samvittighet eller prøve å shame meg fordi jeg ville utsette mensen pga en fjelltur, sier jo mye om deg, men lite om meg. Folk slutter ikke å leve selv om de er prøvere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså, hæ? Se på du skrev da. Jeg hadde ikke fått meg til å være så uempatisk her inne, selv om det er anonymt. Det er fremdeles mennesker som skriver!

At du skal prøve å presse på meg en slags dårlig samvittighet eller prøve å shame meg fordi jeg ville utsette mensen pga en fjelltur, sier jo mye om deg, men lite om meg. Folk slutter ikke å leve selv om de er prøvere.

Nå blander du. Ikke jeg som skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...