AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #1 Del Skrevet 2. februar 2023 Dere med pcos. Jeg har sykluser på 30-38 dager. Tester positivt på eggløsningstest i to dager hver syklus. Mensen kommer 14 dager etter negativ test. Begynte med Clearblue advanced denne syklusen, den viser høy østrogen i dag, cd9. Tenker dere jeg faktisk har eggløsning, eller kan kroppen fortsatt lure meg? Anonymkode: 3a9b9...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2 Del Skrevet 2. februar 2023 Cd9 er såpass tidlig i syklus så hadde det vært meg hadde nok det vært lureri fra kroppen.. har også pcos. Anonymkode: ce271...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #3 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Cd9 er såpass tidlig i syklus så hadde det vært meg hadde nok det vært lureri fra kroppen.. har også pcos. Anonymkode: ce271...72b Men den viser ikke lh-øking, kun østrogen. Og østrogenet øker før selve lh. Anonymkode: 3a9b9...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #4 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men den viser ikke lh-øking, kun østrogen. Og østrogenet øker før selve lh. Anonymkode: 3a9b9...1ab Bare tiden vil vise😊 evt må du tempe for å være mer sikker Anonymkode: ce271...72b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #5 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Bare tiden vil vise😊 evt må du tempe for å være mer sikker Anonymkode: ce271...72b Vurderer å tempe! Kanskje jeg bare må begynne😅 Anonymkode: 3a9b9...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #6 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Men den viser ikke lh-øking, kun østrogen. Og østrogenet øker før selve lh. Anonymkode: 3a9b9...1ab Hvis den ikke viser lh-økning, så er ikke eggløsningen ennå. Østrogenet øker først. Etterhvert som det øker, så vil det gjøre så lh-nivået øker. Så eggløsningen er nok om noen dager. Testen vil vise når lh stigningen er. Det er vel den lilla testen? Anonymkode: f3c4d...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #7 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvis den ikke viser lh-økning, så er ikke eggløsningen ennå. Østrogenet øker først. Etterhvert som det øker, så vil det gjøre så lh-nivået øker. Så eggløsningen er nok om noen dager. Testen vil vise når lh stigningen er. Det er vel den lilla testen? Anonymkode: f3c4d...74e Ja! Stemmer. Lurer på om, når alle forutsetningen før eggløsning ser ut til å stemme, kan jeg da stole på at jeg får eggløsning? Selv om jeg har pcos, og den kan lure kroppen. Anonymkode: 3a9b9...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #8 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja! Stemmer. Lurer på om, når alle forutsetningen før eggløsning ser ut til å stemme, kan jeg da stole på at jeg får eggløsning? Selv om jeg har pcos, og den kan lure kroppen. Anonymkode: 3a9b9...1ab Jeg brukte den, og den stemte på meg. Har å pcos. Men det er kjent at eggløsningstester for oss med det kan vise feil. Hos meg så ble det bekreftet med blodprøver, at testen viste riktig. Hadde blinkende smiley alt fra 4-9 dager før den ble fast og fant økning av lh. En av syklusene hvor den blinket i 9 dager, var den jeg ble gravid. Jeg hadde tenkt at eggløsningen var i rute, og ville ha fortsatt å teste. Anonymkode: f3c4d...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå