Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #61 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Enig med Embla, så klart man kan 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #62 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #63 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Har du en fin kveld? 🙂 Slapper av til death metal? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2023 #64 Del Skrevet 3. februar 2023 Man slapper jo av med forskjellige ting, så litt fin bråkemusikk kan jeg relatere til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #65 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (55 minutter siden): Har du en fin kveld? 🙂 Slapper av til death metal? Kjempefin kveld, har slappet av med black metal og speed/thrash/power metal og nå skal jeg slappe av med melodisk/symfonisk death metal/symfonisk metal 😀 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #66 Del Skrevet 3. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Man slapper jo av med forskjellige ting, så litt fin bråkemusikk kan jeg relatere til. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #67 Del Skrevet 3. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Man slapper jo av med forskjellige ting, så litt fin bråkemusikk kan jeg relatere til. Hm… Det ser jeg ikke for meg. Jeg ser for meg deg lytte til «Regnstorm» på Spåtifyen. 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #68 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Kjempefin kveld, har slappet av med black metal og speed/thrash/power metal og nå skal jeg slappe av med melodisk/symfonisk death metal/symfonisk metal 😀 Du og den syke musikksmaken din azz Ingen fornærmelse altså! Du vet jeg digger deg. 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #69 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Hm… Det ser jeg ikke for meg. Jeg ser for meg deg lytte til «Regnstorm» på Spåtifyen. 😁 @Hoppetaujenta har likt noen av sangene jeg har postet faktisk 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #70 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Du og den syke musikksmaken din azz Ingen fornærmelse altså! Du vet jeg digger deg. 😛 Takk 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #71 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): @Hoppetaujenta har likt noen av sangene jeg har postet faktisk Hadde jeg aldri trodd. Jeg ser for meg Hoppe som en slags alternativ dame, en mindfullness-dame. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2023 #72 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Hm… Det ser jeg ikke for meg. Jeg ser for meg deg lytte til «Regnstorm» på Spåtifyen. 😁 Jeg har en vid smak når det kommer til musikk. Liker det mørkeste, hardeste, raskeste, vræleste.... i tillegg til Alf Prøysen, Arne Nordheim og til og med korverk og orgelmusikk. Entern skrev (1 minutt siden): @Hoppetaujenta har likt noen av sangene jeg har postet faktisk Åjadda. Gøy å bli presentert for noe annet innimellom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #73 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Takk 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #74 Del Skrevet 3. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg har en vid smak når det kommer til musikk. Liker det mørkeste, hardeste, raskeste, vræleste.... i tillegg til Alf Prøysen, Arne Nordheim og til og med korverk og orgelmusikk. Åjadda. Gøy å bli presentert for noe annet innimellom. Jasså? Jeg lærer, Hoppe. Jeg lærer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #75 Del Skrevet 3. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg har en vid smak når det kommer til musikk. Liker det mørkeste, hardeste, raskeste, vræleste.... i tillegg til Alf Prøysen, Arne Nordheim og til og med korverk og orgelmusikk. Åjadda. Gøy å bli presentert for noe annet innimellom. Mye samme her, liker mye forskjellig 😁 liker også en god del klassisk og folkemusikk og jazz og blues og såklart Prøysen😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2023 #76 Del Skrevet 3. februar 2023 ...så da kan vi kanskje si at vi...vi to er ikke Romeo og Julie...men vi har en fin musikksmak som i likhet med poteten kan brukes til mange forskjellige humørtyper. (sangen og teksten til Inger Lise Rypdal liksom bare ramlet inn i hodet mens jeg skrev) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #77 Del Skrevet 3. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...så da kan vi kanskje si at vi...vi to er ikke Romeo og Julie...men vi har en fin musikksmak som i likhet med poteten kan brukes til mange forskjellige humørtyper. (sangen og teksten til Inger Lise Rypdal liksom bare ramlet inn i hodet mens jeg skrev) Jaaaaaa😀😀😀😀 Inger Lise Rypdal🥰Norges første og beste soulsanger 🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2023 #78 Del Skrevet 3. februar 2023 De gamle er eldst og vi vet liksom ikke helt bredden på alt de faktisk har levert i sitt musikalske liv. Burde komme presentasjonsprogram i en lang serie, mens folk ennå lever og kan fortelle litt fra hendelsene. Jeg er veldig glad i herr Rypdals musikk også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #79 Del Skrevet 3. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (44 minutter siden): ...så da kan vi kanskje si at vi...vi to er ikke Romeo og Julie...men vi har en fin musikksmak som i likhet med poteten kan brukes til mange forskjellige humørtyper. (sangen og teksten til Inger Lise Rypdal liksom bare ramlet inn i hodet mens jeg skrev) Du kunne blitt poet Hoppe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå