Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #41 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (23 minutter siden): 😀😀😀👍👍👍😆😆😆 Du holder deg godt. Du sier selv at damene i 20-årene sikler etter deg. 🤪 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #42 Del Skrevet 3. februar 2023 jukkapalme skrev (1 time siden): En gang 29, alltid 29! Jaaaaaa🥳🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2023 #43 Del Skrevet 3. februar 2023 Da jeg ble 29 og litt til...jeg hadde ikke noe problemer med å anerkjenne mine aldre. Helt naturlig å eldes. Faktisk en gave å få lov til det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #44 Del Skrevet 3. februar 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Da jeg ble 29 og litt til...jeg hadde ikke noe problemer med å anerkjenne mine aldre. Helt naturlig å eldes. Faktisk en gave å få lov til det. Hihi. Vil du enda ikke avsløre alderen din? Jeg vet at Cid er en jævel på å spørre deg om det. Endret 3. februar 2023 av Embla Othea 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2023 #45 Del Skrevet 3. februar 2023 Cid er god, men jeg er bedre. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #46 Del Skrevet 3. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Cid er god, men jeg er bedre. Du er en mystisk dame. Og jeg er ikke den eneste som sier det på sosioprat. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2023 #47 Del Skrevet 3. februar 2023 Sosiopatprat? Der sier de sikkert så mangt... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #48 Del Skrevet 3. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Sosiopatprat? Der sier de sikkert så mangt... Årgh du ass! Du er en jævel på å feilsitere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2023 #49 Del Skrevet 3. februar 2023 Nå skal jeg korrigere oss ut av denne tråden som kun er til bursdagsbarnets ære. Ikke for oss å tullekrangle i. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #50 Del Skrevet 3. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Nå skal jeg korrigere oss ut av denne tråden som kun er til bursdagsbarnets ære. Ikke for oss å tullekrangle i. Mottatt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #51 Del Skrevet 3. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Nå skal jeg korrigere oss ut av denne tråden som kun er til bursdagsbarnets ære. Ikke for oss å tullekrangle i. Men jeg eier tråden så. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2023 #52 Del Skrevet 3. februar 2023 (endret) Egentlig ikke. Det blir nok som på FB; når ting er lagt ut her, så er vårt blitt til "deres". ...eierne av denne plassen eier oss. Endret 3. februar 2023 av Hoppetaujenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #53 Del Skrevet 3. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Egentlig ikke. Det blir nok som på FB; når ting er lagt ut her, så er vårt blitt til "deres". ...eierne av denne plassen eier oss. Sant. Jeg tullet bare. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #54 Del Skrevet 3. februar 2023 Bare kos med tullekrangling @Embla Othea og @Hoppetaujenta😁😁😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 3. februar 2023 #55 Del Skrevet 3. februar 2023 Gratulerer med dagen fine mann 🎉 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #56 Del Skrevet 3. februar 2023 Vera skrev (Akkurat nå): Gratulerer med dagen fine mann 🎉 Tusen takk 😀😀😀😆😆😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #57 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (44 minutter siden): Bare kos med tullekrangling @Embla Othea og @Hoppetaujenta😁😁😁 Så bra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2023 #58 Del Skrevet 3. februar 2023 ...men er det kanskje slik at man kan legge inn etterdønningsgratulasjoner lenge etter den aktuelle dagen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #59 Del Skrevet 3. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): ...men er det kanskje slik at man kan legge inn etterdønningsgratulasjoner lenge etter den aktuelle dagen? Klart man kan det. 🙂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #60 Del Skrevet 3. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): ...men er det kanskje slik at man kan legge inn etterdønningsgratulasjoner lenge etter den aktuelle dagen? Embla Othea skrev (21 minutter siden): Klart man kan det. 🙂 Enig med Embla, så klart man kan 😊 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå