Gå til innhold

Vi som kjeder oss på jobb…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber en plass der jeg blir ferdig med arbeidsoppgavene mine ila et par timer nesten hver dag, og resten av dagen må jeg prøve å finne på noe annet å gjøre…

Andre som har slik dødtid? Hva gjør dere?

Anonymkode: 13dce...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg jobber en plass der jeg blir ferdig med arbeidsoppgavene mine ila et par timer nesten hver dag, og resten av dagen må jeg prøve å finne på noe annet å gjøre…

Andre som har slik dødtid? Hva gjør dere?

Anonymkode: 13dce...6ed

Hvor jobber du? Bransje

Anonymkode: b78c9...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt jobb, hverdagen blir ikke trivelig med så mye dødtid, iallfall for meg 😃

Anonymkode: 5fe4b...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på kontor, i en bransje som i utgangspunktet er hektisk, og noen dager kan være slik, selv om det kanskje bare utgjør ca 10-15 dager i året.

Har ikke lyst til å bytte jobb for jeg får god lønn, og mye av dødtiden kan jeg bruke på å ordne private ting… 

Trenger gjerne tips til hva jeg kan finne på, for jeg er «låst» til kontoret, og det stikker folk innom her innimellom så det kan ikke ta helt av heller😅

ts

Anonymkode: 13dce...6ed

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jobber på kontor, i en bransje som i utgangspunktet er hektisk, og noen dager kan være slik, selv om det kanskje bare utgjør ca 10-15 dager i året.

Har ikke lyst til å bytte jobb for jeg får god lønn, og mye av dødtiden kan jeg bruke på å ordne private ting… 

Trenger gjerne tips til hva jeg kan finne på, for jeg er «låst» til kontoret, og det stikker folk innom her innimellom så det kan ikke ta helt av heller😅

ts

Anonymkode: 13dce...6ed

Du må få hyppig hjemmekontor så du kan gjøre fornuftige ting hjemme og samtidig være tilgjengelig.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, jobber én til én med klienter og mange dager blir det både én og to avlysninger, så på det meste sitter jeg 5-6 timer på jobb uten noe spesielt å gjøre. Lurer selv på hvordan jeg skal få tiden til å gå 😅

Anonymkode: 0a839...04a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må du være fysisk på arbeidsplassen? Har du kolleger eller kunder rett i nærheten, eller er du litt skjermet? 

Bok/lydbok, strikking, skaff en walking pad, ring en venn, gå en tur hvis du kan, tren bittelitt styrke (uten å bli svett), lær noe nytt, spill nettpoker/sjakk.

Anonymkode: 31aa1...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra hvor du jobber da, jeg vil også ha det sånn 😅 Hva med å ta nettkurs? Lydbok, bøker, strikke, oppdatere manualer, rydde, forbedre rutiner.. Listen er lang over hva jeg ville gjort om jeg hadde hatt tid! 

Anonymkode: 75c9d...9cc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok videreutdanning, og så skaffet jeg meg en jobb hvor det var noe å gjøre hele tiden. Gikk til slutt på psyken å sitte uvirksom på jobb.

Anonymkode: 272ae...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger i alle telle-trådene her på Kvinneguiden. 

:hjerter_rundt: 

Anonymkode: c43a7...507

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en drømmejobb! Jeg hadde lett surfet bort tid på nett (Youtube og Kvinneguiden). Eller bare fiklet på mobilen ("vindusshoppet" på nett), spilt Pokemon Go eller tegnet/drodlet litt. Kanskje bare hørt på musikk og stirret ut vinduet mens jeg dagdrømte bort arbeidsdagen. Jeg synes alltid tiden går alt for fort på jobb, og det skjer alltid noe som tar lengre tid enn planlagt.

Såvidt jeg kan se er det nok av jobber som lyses ut der de etterspør "deg som trives i et hektisk miljø", så kanskje bytte jobb? Så kan jeg overta jobben din! 😁
 

Anonymkode: 210f5...fc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det motsatt - stort sett beinflyr jeg på jobb hele dagen.

Men hadde jeg hatt dødtid å slå i hjel så hadde jeg hørt på lydbok. Lett å slå av hvis man plutselig må jobbe likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jobber du som? Trenger tips til sånn jobb som du har!

Anonymkode: c6db2...a36

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ta ansvar å få fler arbeidsoppgaver da, snakk med lederen din. Noe så tafatt..

og at folk vil ha en slik jobb er jo helt merkelig, har dere ikke ambisjoner? Det må jo være så kjedelig å ha mange timer dødtid hver dag :o hadde aldri orket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut!

Lære deg å spille et instrument kanskje? 🎺🪗

Anonymkode: 8ae17...a14

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik hadd jeg også det i min forrige jobb. Dagene var så lange. Jeg gav beskjed til lederen min om at jeg behøvde mer oppgaver, men det ble alltid bare «snakket bort» på et vis. Skulle føre timer mot kunder og det var alltid et mareritt. Satt på jobb å krysset ut etter hver time som var gått. Åpent landskap og folk som lett kunne se skjermen min. Ergo jeg kunne ikke gjøre så mye annet enn å late som om jeg faktisk jobbet. Helt jævlig. Hadde greit lønn da. 
 

Nå har jeg en jobb hvor timene og dagene flyr. Når kollegaer kommer å skal hente meg med til lunsj blir jeg helt overrasket over at klokken er så mye. Jeg sier fortsatt god morgen til folk liksom. 
 

Så TS, been there, done that. Ikke spesielt gøy. Dersom det ikke er hver uke så ville jeg tatt råd over her som lydbok, rydde opp/få orden i egen økonomi - sette opp budsjett, sjekke avtaler, forsikringer. 

Anonymkode: 09359...ce7

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hareena skrev (På 2.2.2023 den 12.51):

Henge på KG? 

Lese en bok? 

Høre på podcast?

Sørge for noen flere vekttall?

 

 

Vekttall☺️

Anonymkode: 1265a...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...