AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #1 Del Skrevet 1. februar 2023 Har du tips om noen gode dokumentarer eller true crime serier ? Anonymkode: fe8e5...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Del Skrevet 12. mars 2023 Ingen?😊😊 Anonymkode: d72db...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #3 Del Skrevet 12. mars 2023 Hvilke strømmetjenester? Hva liker du? Er det det samme hvilket år seriene kom ut? Anonymkode: 78403...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 13. mars 2023 #4 Del Skrevet 13. mars 2023 Kan godt hende du har sett de fleste jeg nevner, har ikke hengt meg så veldig opp i om det er gamle eller nye jeg anbefaler deg, jeg bare vet at jeg har sett de og har tenkt de er sånn noenlunde bra.. Dicovery + -Most evil -People Magazine Investigates -prisoner of the prophet -crimes that shook the world -the murder of Gabby petito -Baneheia-kampen om sannheten -opprasjon lost boy -deadliest mums and dads Hbo -the vow -i'll be gone in the dark -paradise lost - mommy dead and dearest -Allen v Farrow -house of hammer Viaplay -deadly cults -The preppy murder -Children of the snow -minestry of evil: the twistet cults of Tony Alamo -Natascha kampusch- a lifetime in prison -The west Memphis three (kan også sees på tv 2 play) Nrk -den usannsynlige overgriperen -Gåten orderud -Therese jenta som forsvant -Skrekkens hus på Jersey Tv 2 play -seriemorderen i orkdal -Hvem drepte Birgitte? -dying to belong Netflix -snille piker hendelsene på YFZ ranch -Åstedet: mysteriet på Cecil hotel -Amanda knox -monique oliver: medskyldig i ondskap -sophie: mordet i West cork -Jimmy Savile en britisk skrekkhistorie -the yorkshire ripper -ikke kødd med katter-på jakt etter en internet morder -the family 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå