AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #1 Del Skrevet 1. februar 2023 Leser i en bok og kom over dette ordet. Googlet det, men det står kun at det handler om psykiatri. Slik jeg leser innholdet i boken, har dette ordet ingenting med psykiatri å gjøre. Noen som kan være behjelpelige her...? Anonymkode: cc2b9...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #2 Del Skrevet 1. februar 2023 Anonymkode: f3bf3...ce2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #3 Del Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Leser i en bok og kom over dette ordet. Googlet det, men det står kun at det handler om psykiatri. Slik jeg leser innholdet i boken, har dette ordet ingenting med psykiatri å gjøre. Noen som kan være behjelpelige her...? Anonymkode: cc2b9...e45 Du må bli bedre til å google. Anonymkode: 21df2...c9a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #4 Del Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Anonymkode: f3bf3...ce2 Tusen takk! Anonymkode: cc2b9...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #5 Del Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må bli bedre til å google. Anonymkode: 21df2...c9a Jeg veddet med meg selv at det 100 % sikkert ville dukke opp et svar av den typen der. Anonymkode: cc2b9...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #6 Del Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg veddet med meg selv at det 100 % sikkert ville dukke opp et svar av den typen der. Anonymkode: cc2b9...e45 Ja, jeg slo inn åpne dører. Men poenget står sterkt. Anonymkode: 21df2...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 1. februar 2023 #7 Del Skrevet 1. februar 2023 Du er ikke den første og garantert ikke den siste, som ikke fant svar, til tross for Google Her er det bare å spørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #8 Del Skrevet 1. februar 2023 Om du skriver "Definisjon [ordet du lurer på]" i Google, så får du de treffene du er ute etter. Fungerer også på engelsk "define [ordet du lurer på]" Anonymkode: 8c416...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå