Gå til innhold

Fryd og gammen


Frøkenfryden

Anbefalte innlegg

Lurven skrev (22 minutter siden):

En trudelutt fra 90 tallet

Pleide høre mye på den😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lurven
Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Pleide høre mye på den😌

Sangen er helt unik. Bortsett fra riffet da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nei så.. man kan jo vaske bort dritt, eller man kan feie det under det største teppet man finner. 
 

 

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tenkjer eg kan slå fast no at ferieturen var fin. 💙

Den starta med ein vinbar på danskebåten, etterfulgt av at eg nokre timar seinare måtte danse til Ricky Martin i danskebåtens nattklubb. 🥳

Så bar det mot ferierekkjehus på ei bryggje ved kysten. Her starta me med forkjøling i tur og orden. Heldigvis kvikna me fort og var sjeleglade me hadde booka oss inn to veker. Då rakk me ei heil frisk veke! Bassenget måtte reparerast, men det vart friskt samstundes som oss😃 Eg elskar morgonsymjing! Det har me nærast kvar dag!

Eg står opp kvar dag 5.30 som eg plar. Bryggjar god kaffi som eg drikk ute med ulltøy på. Medan eg ser på himmelen og høyrer på glade spurvar. Der hundar og eigarar tuslar forbi og helser. Så er det på med bikini til morgonsymjetur 09.00 før me tek ein tur på lokal kaffibar eller les bok på verandaen. Og jamleg besøker me fiskebutikken og slaktaren for fine råvarer.

Eg har tid til å tenkje, og finne ro, og konsumere mykje krim. Eg drikk champagne når eg har lyst medan Mann mekkar deilege fiskerettar🧡


Har og vore på ei spanande utstilling om evolusjon, og på verdas nydelegaste gardscafe, som serverte surdeigsrundstykkje med hummus, med gjess som utsikt💙

Om eit par netter ventar København med eit hotell med fantastiske tilbakemeldingar, og middag på favorittrestauranten frå i fjor.

Kjakane er brune, håret er tufsete og sjela er i vater. 
Snart er eg klar for at danskebåten tøffar oss heim att, og kven veit, kanskje rundast alt av att med Ricky Martin og🥰

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (3 minutter siden):

Bra du hadde en fin ferietur! Velfortjent! 

 

Takk SVK! Det var denne eg dansa til!!

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Frøkenfryden skrev (33 minutter siden):

Eg tenkjer eg kan slå fast no at ferieturen var fin. 💙

Den starta med ein vinbar på danskebåten, etterfulgt av at eg nokre timar seinare måtte danse til Ricky Martin i danskebåtens nattklubb. 🥳

Så bar det mot ferierekkjehus på ei bryggje ved kysten. Her starta me med forkjøling i tur og orden. Heldigvis kvikna me fort og var sjeleglade me hadde booka oss inn to veker. Då rakk me ei heil frisk veke! Bassenget måtte reparerast, men det vart friskt samstundes som oss😃 Eg elskar morgonsymjing! Det har me nærast kvar dag!

Eg står opp kvar dag 5.30 som eg plar. Bryggjar god kaffi som eg drikk ute med ulltøy på. Medan eg ser på himmelen og høyrer på glade spurvar. Der hundar og eigarar tuslar forbi og helser. Så er det på med bikini til morgonsymjetur 09.00 før me tek ein tur på lokal kaffibar eller les bok på verandaen. Og jamleg besøker me fiskebutikken og slaktaren for fine råvarer.

Eg har tid til å tenkje, og finne ro, og konsumere mykje krim. Eg drikk champagne når eg har lyst medan Mann mekkar deilege fiskerettar🧡


Har og vore på ei spanande utstilling om evolusjon, og på verdas nydelegaste gardscafe, som serverte surdeigsrundstykkje med hummus, med gjess som utsikt💙

Om eit par netter ventar København med eit hotell med fantastiske tilbakemeldingar, og middag på favorittrestauranten frå i fjor.

Kjakane er brune, håret er tufsete og sjela er i vater. 
Snart er eg klar for at danskebåten tøffar oss heim att, og kven veit, kanskje rundast alt av att med Ricky Martin og🥰

🥰 Herlig! Blir sikkert bra i København også. Godt dere er ferdig med forkjølelse! Det er så kjipt å være syk. Spesielt i ferien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rabarbraostekake på verdens søteste cafe♥️ Presskanne under varmevotten♥️

F62D01B5-2AB6-4D33-B722-55755D722A5E.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rabarbra....?!? Det har jeg aldri sett i salg før og kos deg masse, for det ser godt ut. :hoppe: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Rabarbra....?!? Det har jeg aldri sett i salg før og kos deg masse, for det ser godt ut. :hoppe: 

Et par som driver en liten cafe og tror de baker etter sesong, så nå var det rabarbratid. Og da var det ostekake med det, og rabarbrasnurreboller😍 SÅ god kake😋

Så vakkert her med fugler og gjess og blomster🥰

84CE91EC-16B2-49CF-9855-F96809A369AA.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (6 timer siden):

Bandet?

Mente tilstanden, tror jeg☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredsliljen min har definitivt hatt det røffere enn meg disse feriedagene.. mon tro om den livner igjen. Tviler. Sukk.. nesten 10 år jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser LørDan fra 1991. 😂 Det er en del å le av, MEN det er også noe fint med at folk den gangen var på TV og ble intervjuet fordi de hadde noe å melde. Ikke bare var kjent for å være kjent.
PS: Og Jan P.Syse hadde klasse altså! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Vi ser LørDan fra 1991. 😂 Det er en del å le av, MEN det er også noe fint med at folk den gangen var på TV og ble intervjuet fordi de hadde noe å melde. Ikke bare var kjent for å være kjent.
PS: Og Jan P.Syse hadde klasse altså! 

Året jeg ble født :babygutt: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Året jeg ble født :babygutt: 

Haha ja!☺️👍♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Haha ja!☺️👍♥️

Jeg måtte Google Jan p syse nå siden jeg hadde glemt hvem det var, jeg synes han lignet litt på Kåre Willoch 😄 Så han døde av hjerneblødning i seint 60 åra, alt for tidlig :( 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil forandre deler av meg selv men vet ikke hvor jeg starter.

 

…. jeg begynner med å ta på meg pysj for kvelden.

 

:enrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...