Gå til innhold

Kvinner seksualitet forvirrer meg litt

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg tror det varierer blant kvinner, men vår seksualitet er nok mer kompleks enn mannfolk. Jeg kan fint bli tent av å se lekre mannfolk. For meg har det ofte med hvor jeg er i syklusen. Er jeg like ved, eller midt oppi, eggeløsning er alle mannfolk lekre. Nesten slitsomt. Ikke mye som skal til da. Så blant annet på Enola Holmes i går kveld, og måtte ta meg en pause fra hjemmekontor for å "slappe av" etter å fått Henry Cavill brent fast i minnet.

Er mensen rett rundt hjørnet derimot er sex veldig lite interessant. Er oppblåst, gretten og fysen på sjokolade.

Endret av Turtellure12
skrivefeil
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 15.32):

Kvinner her inne stadig vekk sier de ikke byr seg om utseende, at de ikke er så visuelle som hos menn. Hvorfor er det da slik at kvinner kan bli kåte av å se godt trente mannlige strippere og bli tente av det? Feks filmen "Magic Mike" er jo veldig populær blant kvinner.

Kan dere kvinner forklare meg dette? Er det slik at dere bare er visuelle i visse settinger eller bare hvis mannen ser mer en normalt bra ut? Eller er det syklusen deres som avgjør dette? (feks ved eggløsning når dere er mest fruktbare)

Anonymkode: 1052f...56c

Det var en FILM, ikke virkelighet? Muligens laget av menn? Jeg hadde ihvertfall ikke blitt tent av dette.

Anonymkode: 319eb...cc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...