Mart`n Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #1381 Del Skrevet 4. juni 2006 Et eller annet sted så må jeg bare få takke for en gøy helg! If you know what I mean! Hoftene mine lyver ikke og jeg kan lett telle til atten på fransk eller manjare gelato hos Reidar! Aaaiiiight! ← Aaaaiiight pussy friend Et eller annet sted er jeg enig i at det var en fabelaktig helg Reidar er en hyggelig fyr, og i`ll walk the duck with you anytime!! See you tomorrow, if you know what i mean As we say in Norway...saaamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #1382 Del Skrevet 4. juni 2006 Forresten Izaria...tror vi må ta en fest i dag også!! Føler meg veeldig klar for en øl nå....... 70 siders fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #1383 Del Skrevet 4. juni 2006 Denne helgen har gått i rasende fart for å si det sånn.... Jeg og Izaria har vært party-girls og festa all night long. Men på Fredag var vi og så på lokalet "vårt" . Det så veldig bra ut der. De bildene jeg så på når jeg så at de hadde rosa vegger der var gamle bilder, og de hadde malt veggen der hvite for lenge siden!! Da ble det plutselig litt vanskelig igjen da....for da kan jeg jo faktisk ha rødt og hvitt i bryllupet som jeg i utgangspungtet hadde tenkt. Nå hadde jeg jo begynt og tenkt i rosa, så dette blir vanskelig :klø: Men som Izaria sier hadde jeg mest positivte tanker rundt rødt og hvitt...samma!! Vanskelig dette. Må drøfte det med G! Nå har G kommet hjem fra Sverige også. Hadde med masse smågodt hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 4. juni 2006 #1384 Del Skrevet 4. juni 2006 Snakket akkurat med A og hun har kommet vel hjem til byen sin..hun nevnte at hun muligvis skulle ut i kveld siden det er fridag i morgen...og det værste er at jeg tenker at det hadde vært litt gøy å dra ut i kveld også... Herreguuud! Jeg trenger et liv! --- Syns du skal gå for rødt og hvitt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #1385 Del Skrevet 4. juni 2006 For noen tullejenter dere to er. Høres ut som en morsom helg! Godt at lokalene var pusset opp da for nå står du jo helt fritt til å velge farger. Hvis min mening har noe å si så foretrekker JEG rosa sa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 4. juni 2006 #1386 Del Skrevet 4. juni 2006 Hvis min mening har noe å si så foretrekker JEG rosa sa.... ← Ja, for tenk, vi liker rååååsa! Og vi har vært gift i 1 år og 1 dag, så vi er kanskje litt mer drevne i gamet enn Izaria... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 5. juni 2006 #1387 Del Skrevet 5. juni 2006 Ja, for tenk, vi liker rååååsa! Og vi har vært gift i 1 år og 1 dag, så vi er kanskje litt mer drevne i gamet enn Izaria... ← Tullehuer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 5. juni 2006 #1388 Del Skrevet 5. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 5. juni 2006 #1389 Del Skrevet 5. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #1390 Del Skrevet 5. juni 2006 Beklager å måtte skuffe dere Heidi og Peony, men det blir nok rødt og hvitt Izaria ville nok vært enig med dere ang. rosa og hvitt, men hun trodde (og trodde rett i ...)at jeg hadde mest positive følelser rundt rødt og hvitt og synes derfor at jeg skulle velge det Nå har jeg kommet hjem fra jobben og er rimelig sliten!! Har så innmari vondt i halsen Hadde opplæring i dag, og merker på kroppen at jeg festet to dager på rad i helgen (gammel????Jeg??) Sliten! Slappe av litt med kjæresten min nå tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 5. juni 2006 #1391 Del Skrevet 5. juni 2006 Voldsomt som folk har putta i seg alkohol i påska da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #1392 Del Skrevet 5. juni 2006 Voldsomt som folk har putta i seg alkohol i påska da ← Ser ut som du har tatt et glass vin eller to i dag også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 5. juni 2006 #1393 Del Skrevet 5. juni 2006 :grine2: I all verden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 6. juni 2006 #1394 Del Skrevet 6. juni 2006 Hørtes ut som om dere har hatt en artig helg! Og du, jeg er heeelt enig i rødt. Selv om jeg bare har vært gift i 9 måneder og 4 dager, så ble det faktisk veldig fint i vårt bryllup! Ha en fantastisk dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 6. juni 2006 #1395 Del Skrevet 6. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 6. juni 2006 #1396 Del Skrevet 6. juni 2006 Rødt og hvitt blir fint, vøtts. Ikke hør på de gifte. Ikke så veldig mye i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 7. juni 2006 #1397 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Hmmm... :klø: Kom til å tenke på en ting.. Jeg var og så på når Izaria giftet seg, kanskje jeg har sett deg også da?? Ha en super dag! Endret 7. juni 2006 av Isola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. juni 2006 #1398 Del Skrevet 7. juni 2006 Er formen fin? Håper du ikke er blitt syk! Koste deg sammen med mannen på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #1399 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei snuppa, må ikke bli syk nå da. Skal du holde på lenge med opplæring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #1400 Del Skrevet 7. juni 2006 Rødt og hvitt blir fint, vøtts. Ikke hør på de gifte. Ikke så veldig mye i hvertfall ← Neeeida, jeg hører på hvem jeg vil høre på jeg Hmmm... :klø: Kom til å tenke på en ting.. Jeg var og så på når Izaria giftet seg, kanskje jeg har sett deg også da?? Ha en super dag! ← Kanskje. Jeg var i hvertfall der Men kanskje vi var mest opptatt av bruden den dagen? Kan ikke skjønne hvorfor men.... Er formen fin? Håper du ikke er blitt syk! Koste deg sammen med mannen på søndag? ← Formen min er ikke på sitt beste nei Har fri i dag da, så får se hvordan jeg føler meg i morgen. Søndagen var fin vettu Håper du har en fin dag Epica Hei snuppa, må ikke bli syk nå da. Skal du holde på lenge med opplæring? ← Hei snuppelure Formen min er som sagt ikke super, men det går bra altså! Jeg skal ha siste opplæringsdag på Torsdag Hvordan har du det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå