Mart`n Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #1361 Del Skrevet 1. juni 2006 afr0dite og Isola Nå er jeg helt Jobbet nattevakt i natt, og det var meningen jeg skulle sove i noen timer i sengen på jobben, før jeg skulle møte pappa på flyplassen. Men det var helt umulig å få sove der da. Så da jeg dro for å møte pappa kl 11:15 på flyplassen hadde jeg ikke sovet et øyeblikk engang. Pappa hadde kjøpt seg bil her i Oslo, og kom hit for å hente den. Jeg ble med han ut til Drammen for å hente bilen. Etterpå gikk vi en tur på CC VEST og kosa oss....drakk litt ferskpressa Juice og spiste en vaffel. Pappa kjøpte en by-gave til mamma og lillebror. Søte pappan min som tenker på sånt. Så kjørte Pappa meg hjem. Hilsa på Billi, som ble helt "tokiga Per" når bestefar kom, før han kjørte hjem igjen. Skulle ønske vi bodde nærmere hverandre, så vi kunne gjøre sånt oftere Nå MÅ jeg sove litt. Skal på nattevakt igjen i natt, og klarer nesten ikke å holde øynene åpne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 1. juni 2006 #1362 Del Skrevet 1. juni 2006 Sove godt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 1. juni 2006 #1363 Del Skrevet 1. juni 2006 Sov godt og drøm om å finne på koselige ting med familien oftere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #1364 Del Skrevet 1. juni 2006 Sov så godt og god vakt i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 1. juni 2006 #1365 Del Skrevet 1. juni 2006 Så koselige timer med pappa! Godt at vi ikke skal se lokalet før 16 i morgen da, sånn at du får sovet ordentlig ut. God arbejdslyst Mart'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 2. juni 2006 #1366 Del Skrevet 2. juni 2006 Er vel på jobb du nå da. Håper du fikk sovet ut før du dro på jobb iallfall! Så koselig med litt tid sammen med pappaen sin. Kos deg med lokale-titting i dag, og ha en riktig GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 2. juni 2006 #1367 Del Skrevet 2. juni 2006 Ønsker deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #1368 Del Skrevet 2. juni 2006 Takk søte jenter Lover å ta en runde etterpå ...må bare sove litt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 2. juni 2006 #1369 Del Skrevet 2. juni 2006 Håper du får hvilt deg godt ut!! Ha en koselig langhelg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #1370 Del Skrevet 2. juni 2006 Håper du får hvilt deg godt ut!! Ha en koselig langhelg!!! ← Langhelg ?? Hva er det for noe liksom Jobben min er "åpen" uansett gitt, så må nok på jobb på mandag Men får hvertfall en helg Ønsker deg en fin langhelg little me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #1371 Del Skrevet 2. juni 2006 Nå er jeg våken Har sovet i noen timer nå, så nå føler jeg meg klar for det meste Nå skal jeg bare ta meg en dusj før jeg skal pakke ned det jeg og Billi trenger. Skal nemlig "flytte in" hos Izaria og nusse for helgen! Har ikke noe lyst til være sammen med henne, men føler jeg må siden hun ikke har noen andre venner enn meg Kjipt å ha en sånn byrde på skuldrene mine, men NOEN må jo være sammen med henne av og til...selv om hun stinker...!! Håper hun ikke leser dette!!! Jeg gleder meg kjempe masse!! Dette blir jette kul Nå skal vi snart dra for å se på lokalet jeg og kjæresten min skal gifte oss i. Det bli spennende!! God helg til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 2. juni 2006 #1372 Del Skrevet 2. juni 2006 Har ikke noe lyst til være sammen med henne, men føler jeg må siden hun ikke har noen andre venner enn meg Kjipt å ha en sånn byrde på skuldrene mine, men NOEN må jo være sammen med henne av og til...selv om hun stinker...!! Håper hun ikke leser dette!!! ← FY FAEN MART'N! Det var skikkelig dårlig gjort av deg assa!! Vet ikke om jeg gidder å være venninna di lenger, for å si det sånn, lissom! Tror det blir skikkelig catfight i kveld..hvis du skjønner hva jeg mener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 2. juni 2006 #1373 Del Skrevet 2. juni 2006 Det er her det skjer i kveld altså!! Kan ikke gå glipp av en skikkelig chickfight! Innom for å ønske en GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #1374 Del Skrevet 2. juni 2006 Vet ikke om jeg gidder å være venninna di lenger, for å si det sånn, lissom! ← Ut i fra det ordet vil jeg påstå at du har trodd i har vært venninner :klø: Catfight ja I`m in Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 2. juni 2006 #1375 Del Skrevet 2. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 2. juni 2006 #1376 Del Skrevet 2. juni 2006 FOR noen tullejenter dere er!! Jeg mener hellllååååo, asså!! Vet dere ikke at vi er VOKSNE nå???? Sikkert mange som skulle vært med på den catfighten der! Storkos dere i helga!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 2. juni 2006 #1377 Del Skrevet 2. juni 2006 Paaaaaartyyy :pippi: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 2. juni 2006 #1378 Del Skrevet 2. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. juni 2006 #1379 Del Skrevet 3. juni 2006 Du og Izaria (knoll og tott) kan virkelig det med å underholde oss Tusen takk for gode hilsner i dagboka . Knaskje du også kunne tenke deg å bli med på litt isslikking i nærmeste fremtid??? God pinse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 4. juni 2006 #1380 Del Skrevet 4. juni 2006 Et eller annet sted så må jeg bare få takke for en gøy helg! If you know what I mean! Hoftene mine lyver ikke og jeg kan lett telle til atten på fransk eller manjare gelato hos Reidar! Aaaiiiight! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå