Gjest Svimle Skrevet 30. mai 2006 #1341 Del Skrevet 30. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 30. mai 2006 #1342 Del Skrevet 30. mai 2006 Kjempekoselig å treffe deg i dag Får håpe det ikke går for lang tid til neste gang. Også må du og Izaria si i fra om det blir for mye baby-/mageprat . Ikke så lett å komme unna temaet når dere er i undertall mot tre gravide. Ha en super kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 30. mai 2006 #1343 Del Skrevet 30. mai 2006 godt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 31. mai 2006 #1344 Del Skrevet 31. mai 2006 Skulle jo egentlig være husmor i dag da, men nå ble det en tur på Cafè i stede! Det gjelder å prioritere det som er viktigst ← Godt å høre at du har riktige prioriteringer! Høres ut som om du virkelig hadde godt av å bare slappe av litt da, siden det har gått sånn i ett i det siste. Ha en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 31. mai 2006 #1345 Del Skrevet 31. mai 2006 Åh! Neeei! Vi kjører i feil fil...vi har ikke kjørt her føøøøør! Ha en fin dag snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 31. mai 2006 #1346 Del Skrevet 31. mai 2006 Floja: Må le av deg som var trøtt i morrest! Kvart på 6 er ikke så tidlig å lufte bikkja i mine øyne da. Er ofte ute kvart over 4 vi Og jeg er også B-menneske!! ← KVART OVER FIRE??!!??!! Stakkar, stakkar lita!!! Jeg var oppe like tidlig som i går i dag også, men i dag husket jeg i alle fall skoene, så kanskje man venner seg til det etter hvert? Men jeg tror bestemt at det ikke er naturlig å raskes ut av den gooode søvnen når det fremdeles står 5-et-eller-annet på klokkeradioen, og da kan du tenke deg hva jeg synes om 4-et-eller-annet... Du må jo være helt knust om kveldene?? Hvordan klarer du det da? :klø: Legger du deg kjempetidlig, eller sover du middagslur? Jeg beundrer deg i alle fall for det, og da har du helt bankers fortjent den caféturen din også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 31. mai 2006 #1347 Del Skrevet 31. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #1348 Del Skrevet 31. mai 2006 ← Hyggelig at du stikker innom!! Kjempekoselig å treffe deg i dag Får håpe det ikke går for lang tid til neste gang. Også må du og Izaria si i fra om det blir for mye baby-/mageprat . Ikke så lett å komme unna temaet når dere er i undertall mot tre gravide. Ha en super kveld! ← Hei Murmel Synes ikke det var mye baby-snakk i det hele tatt i går jeg. Dessuten så synes jeg baby-snakk er koooslig Ha en fin dag da godt!!! ← Sov kjempe godt jeg. Og det var sikkert fordi du skrev til meg Håper du får en fin dag Godt å høre at du har riktige prioriteringer! Høres ut som om du virkelig hadde godt av å bare slappe av litt da, siden det har gått sånn i ett i det siste. Ha en finfin dag! ← Treffer venner og koser meg over å vaske hus any time!! Men det betyr bare at jeg må vaske i dag Ha en fin dag du også (du sover kanskje du nå?) Åh! Neeei! Vi kjører i feil fil...vi har ikke kjørt her føøøøør! Ha en fin dag snuppa! ← Åhhh nææææi!! En muuuurveeegg *tar på murveggen* *Ler så jeg tisser på meg* Ha en fin dag KVART OVER FIRE??!!??!! Stakkar, stakkar lita!!! Jeg var oppe like tidlig som i går i dag også, men i dag husket jeg i alle fall skoene, så kanskje man venner seg til det etter hvert? Men jeg tror bestemt at det ikke er naturlig å raskes ut av den gooode søvnen når det fremdeles står 5-et-eller-annet på klokkeradioen, og da kan du tenke deg hva jeg synes om 4-et-eller-annet... Du må jo være helt knust om kveldene?? Hvordan klarer du det da? Legger du deg kjempetidlig, eller sover du middagslur? Jeg beundrer deg i alle fall for det, og da har du helt bankers fortjent den caféturen din også!! ← Man venner seg til det altså! Det er sånn at når jeg begynner på jobb kl 06.30 så føler jeg at jeg begynner sent på jobb Det er ikke noe å beundre meg for heller, for jeg er dødstrøtt innimellom og hater at jeg må opp så tidlig! Hvis jeg begynner kvart over 5 da legger jeg meg rundt 21, så da får jeg jo nok med søvn, men det er kjempe kjedelig å legge seg så tidlig Håper du ikke er alt for trøtt nå da! Hvorfor står du opp så tidlig om dagen da? ← Alt bra med denne damen? Begynner du å bli litt stressa ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #1349 Del Skrevet 31. mai 2006 Nå er den store vaske dagen her..HURRA Hadde ikke særlig lyst til å stå opp i dag når jeg visste hva jeg skulle bruke dagen til Jeg skal ikke på jobb før i natt, og G kommer ikke hjem før sent, så det er en fin dag å gjøre det på da! Jeg fikk ringt kirken vi sogner til og forhørt meg om prest til vielsen i ste. (Vi skal ikke gifter oss i kirken vi sogner til, og må derfor ha med oss egen prest) Hun sa det aldri var noe problem å få med seg en prest De visste ikke hvem som hadde vakt den dagen enda, men de skulle ringe meg til høsten når de hadde vaktlistene klare. Jeg vil jo helst ha en gammel tykk mann til prest jeg men det kunne jeg jo ikke si Men da er den telefonen tatt hvertfall I går kveld var jeg på lagersalg for Peak performance. Fikk klær av G for 1600,- 1 deilig joggebukse, 2 stk hettegensre, og en fleece vest. Niiice Æsj...en liten runde på Kg tar jeg meg tid til før vaskinga!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #1350 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) To do list: Rydde Støvsuge Vaske bad Vaske gulv Tørke støv Vaske klær Skifte sengetøy Se Oprah Endret 31. mai 2006 av Mart`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 31. mai 2006 #1351 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg vil jo helst ha en gammel tykk mann til prest jeg men det kunne jeg jo ikke si ← :grine2: :grine2: Kos deg med vaskinga Mart'n!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. mai 2006 #1352 Del Skrevet 31. mai 2006 To do list: Se Oprah ← Det er typisk meg å gjøre det først også glemme resten av listen! FLIIINK husmor! Takk for støtten ang den tråden.. Ha en fiiin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #1353 Del Skrevet 31. mai 2006 :grine2: :grine2: Kos deg med vaskinga Mart'n!! ← Thanx Det er typisk meg å gjøre det først også glemme resten av listen! FLIIINK husmor! Takk for støtten ang den tråden.. Ha en fiiin dag! ← Jepp, men nå ble jeg ferdig med det andre før Oprah og da har jeg det som belønning Når det gjelde den tråden...: Blir så sinna!! Men det er alltid noen som bare er ute etter å krangle! Hev deg over de, Epica! Du er myyye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #1354 Del Skrevet 31. mai 2006 Nå er jeg ferdig med vaskinga *puh* Glad vi har liten leilighet jeg Fikk ringt selskapslokalet vårt og avtalt tid for å se på det. Jeg og Izaria skal dit på Fredag Blir gøy. Når jeg bestilte fotograf her i vår fikk jeg beskjed om å ringe igjen så fort vi hadde bestemt kirke og selskapslokale. Ringte han nå for å fortelle det. Han sa vi måtte beregne ca 3 timer fra vielsen startet til middagen, så de fikk godt tid til fotograferingen etter kirken. Greit å vite Så da blir middagen kl 16:00 ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 31. mai 2006 #1355 Del Skrevet 31. mai 2006 Er så koselig å lese om bryllupsforberedelser!!! *krysser fingrene for at Mart'n får en feit prest* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #1356 Del Skrevet 31. mai 2006 Er så koselig å lese om bryllupsforberedelser!!! *krysser fingrene for at Mart'n får en feit prest* ← Du skal ikke gifte deg snart du da? Hvor lenge har du og kjæresten din vært sammen nå da? Blir nok din tur om ikke lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #1357 Del Skrevet 31. mai 2006 Så flink du har vært i heimen i dag. Hvilken fotograf skal du bruke forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #1358 Del Skrevet 31. mai 2006 Vi skal bruke studio vest. Tror de er veldig flinke Det galleriet deres på hjemmsiden ser hvertfall lovende ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 1. juni 2006 #1359 Del Skrevet 1. juni 2006 Flink du var til å vaske i går da! Kjenner igjen tanken om å ville ha en tykk og gammel prest. Vi fikk en veldig koselig, gammel, tynn prest da - men gikk greit det også altså! :grine2: Også så moro at du skal se på lokalet i morgen! Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 1. juni 2006 #1360 Del Skrevet 1. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå