Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....

Mart`n

Anbefalte innlegg

Nå har vi vært på middag til et vennepar, så nå må jeg binge...skal opp snart :sur:

G fikk spurt kompisen sin om han ville være forlover, og han takket ja til oppdraget! Så nå er begge forloverne i boks :hoppe:

natta

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at G nå har valgt forlover! :hoppe: En søt en også ;)

Og hipp hipp hurra for only 1 year until the big day! :hjerte:

..det kommer til å gå fort!

Endret av Izaria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig at dere er her og hopper og feirer sammen med meg :klem:

1 år :overrasket: Håper det går fort!! :sjenert:

Nå er jeg hjemme på snarvisitt før jeg skal ned på hotellet for natten :roll:

Og da ser jeg ikke kjæresten min før på mandag :grine:

Overlever vel......

Nå blir det pølser til middag, så skal vi legge oss å "slappe av litt" før jeg drar :sjarmor:

God helg til alle små frøkner og fruer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Ett år! Bare ett år! Det var en milepæl for meg - da virket det som om det var så mye kortere tid igjen enn det det var dagen før. Nyt planleggingstiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Er berre innom med eit livsteikn, på torsdag 1. juni er eg tilbake for FULLT for å planlegge dei siste 24. dagane fram mot bryllupet!!!! :hjerte:

Noe nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett år! Bare ett år! Det var en milepæl for meg - da virket det som om det var så mye kortere tid igjen enn det det var dagen før. Nyt planleggingstiden!

Jeg vet det er akkurat sånn jeg føler det også!! Nå er det plutselig bare måneder igjen :ler:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Lover deg at fra nå av kommer det til å gå fort fremover! :hoppe:

Det blir ekstra godt å treffe kjæresten igjen når det er en stund siden sist.. :sjarmor:

:kline:

Men forstår deg godt, jeg haaater når gubben er borte, savner han sånn! :grine:

Ha en kjempefin helg vennen! :klem:

Planer for dagen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica :klem:

Akkurat nå gjør det ikke noe at han ikke er hjemme faktisk! :sjenert:

Jeg jobber så mye i helgen, og ville bare fått dårlig samvittighet av å legge meg tidlig i kveld mens han måtte sittet oppe alene. Nå vet jeg at han er ute og har det gøy med venner ;) Men hver gang jeg får en melding håper jeg alltid at det er fra han :hjerte:

Kos deg med hjertelyd-maskinen din du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sovet litt :Gjesp:

Har kjøpt meg en pizza jeg slenger i ovnen litt senere. Og en pose smash :sjenert: Så jeg skal kose meg litt før jeg hopper til køys!

Snakket med en god venninne av me i ste, og hun har akkurat fått seg ny kjæreste og jeg er så glad på hennes vegne. Hun har alltid før hatt skikklig teite kjærester, men han her virker kjempe koslig og snill. Nå skulle de sitte hjemme å spise taco i kveld :hjerte: Hun som ALLTID er ute og fester!! TØFFEL!! :ler: Så da er det mulig vi må plusse på èn på gjestelista...håper det ;)

Ellers har jeg og G blitt spurt om å være faddere til lille Vegard (baby`n til søstern)

Så nå skal det være dåp når vi er hjemme i sommer. Gleder meg sånn til å se han

:babysmokk::hjerte: Det var en hyggelig oppgave å få!

Nå skal jeg titte litt på diverse bryllupsforum på nettet før jeg slenger pizza`n i ovnen tror jeg :sjarmor:

Ha en fin lørdagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er sååå fin:

Kjærlighet kommer og kjærlighet går, Ingen veit vægen vi vandre, Men din vil je vara i dager og år, Je vil itte sjå på andre.

Innlegg endret, jmfr reglene ang kopirett.

vimse

-mod-

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint! Hvem, hva hvor?

KOS deg masse med pizza og alt det der! Det er de beste lørdagene synes jeg! Når man bare slapper helt av og koser seg! :enig:

SÅ koselig at venninnen din har fått seg en bra kjæreste! Krysser fingrene for dem!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er Alf Prøysens " Mitt hjerte er ditt..." hvis det var det du lurte på afr0dite ;)

Kjempe fint synes jeg. Tenkte å få brukt den i bryllupet. Men vet ikke hvor og når enda!

Ja krysser fingre for venninnen min, hun fortjener det!!

Ha en fin lørdag afr0dite :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det litt forandring i planene her!

Skulle egentlig på jobb i morgen tidlig, men de ringte meg i ste og spurte om jeg kunne ta nattevakt i natt istede :tommelsmil: Passer utmerket for meg!!

Da kan jeg være med til Heidi i morgen :hoppe:

Begynner ikke før 00:00 og da har jeg god tid til å slappe av i kveld før jeg drar!

Geder meg til å se alle jentene i morgen (skulle ønske Peony kom da men.... :tristbla: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

"Mitt hjerte er ditt" er kjempefin! Vi skal kanskje ha den som solosang i bryllupet vårt. Hvis ikke blir det "from this moment". Har latt hun som skal synge få velge.

God vakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...