Pasha Skrevet 21. mai 2006 #1281 Del Skrevet 21. mai 2006 for jeg regner med at lille hunden deres ikke tar så fryktlig mye plass ..vel. dacshen til mamma og pappa greite jo fint å ta opp godt over halve senga alene den da....så str teller kanskje ikke så mye egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #1282 Del Skrevet 21. mai 2006 Utrolig hvor mye plass Bilbo trenger av og til Han er jo veldig stor i hodet, og noen ganger virker det som kroppen er like stor!'' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 21. mai 2006 #1283 Del Skrevet 21. mai 2006 Oi, så artig med ny bil!! Grattis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #1284 Del Skrevet 21. mai 2006 Oi, så artig med ny bil!! Grattis!!! ← Takk, takk ----------------------------------------------------------------------------------------- Nå er det natta på meg Kjedelig å legge seg så tidlig men skal opp grytidlig i morgen! I morgen har jeg opplæring av en ny person på jobben, så da blir dagen litt annerledes hvertfall Må legge meg alene siden G er på kamp med gutta, men han kommer hjem senere da Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 21. mai 2006 #1285 Del Skrevet 21. mai 2006 Sove godt!!! Lykek til med opplæringa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 21. mai 2006 #1286 Del Skrevet 21. mai 2006 Heldiggrisen som har ny bil! Vi skal kjøpe oss stasjonsvogn selv om ikke så lenge - gleder meg! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #1287 Del Skrevet 21. mai 2006 Grattis med ny bil. Er den kliss ny eller bare ny for dere? Hvilken type bil har dere kjøpt??? Sov så godt søte deg og ha en fin mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 21. mai 2006 #1288 Del Skrevet 21. mai 2006 Stasjonsvogn er et MUST Gratulerer!! Merke...? Håper du sover godt og får en fin dag på jobben i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 22. mai 2006 #1289 Del Skrevet 22. mai 2006 Hørtes supert ut med en tur til "the land down under" da!! Har aldri vært der heller jeg Nå er jeg ferdig med fredagsvasken jeg, så da skal jeg tenke på deg i morgen når jeg sitter og spiser is mens du tar din vask Ha ei super-duper helg du også ← HAHAAA!!! Jeg stakk av og overlot vasken til mannen, så det ble is på meg også!! Jippi Nå har vi kjøpt oss ny bil Stasjonsvogn...så nå har vi plass til hund ...og barn etterhvert Den er kjempe fin. og sort så den skal vi bruke i bryllupet Hurra ← Gratulerer så mye med ny bil!! Hvilken type er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #1290 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Da var den arbeidsdagen over. Slitsomt med opplæring altså Men, men greit å gjøre andre ting da!! Nå blir det litt avslapping i senga med hjertet mitt tror jeg Når det gjelder bilen vår er det en Opel Vectra tror jeg det var :klø: Er ikke så flink på sånne bilnavn jeg Endret 22. mai 2006 av Mart`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mai 2006 #1291 Del Skrevet 22. mai 2006 Hatt en fin helg? Ja, opplæring kan nok være litt slitsomt tenker jeg. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 23. mai 2006 #1292 Del Skrevet 23. mai 2006 Grattis med bil! Visste ikke at dere var på utkikk etter ny bil. Ha en fin dag. Jeg jobber til 21:30 så stikk innom hvis du har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 23. mai 2006 #1293 Del Skrevet 23. mai 2006 Opel er bare den kuuuuuleste bilen da!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 23. mai 2006 #1294 Del Skrevet 23. mai 2006 WOW, gratulerer med ny bil!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2006 #1295 Del Skrevet 23. mai 2006 Vi har også Opel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 23. mai 2006 #1296 Del Skrevet 23. mai 2006 Innom med en sliten, men fornøyd tirsdags !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #1297 Del Skrevet 24. mai 2006 Heia Opel Ser ut som de kuleste har Opel, så da melder jeg meg stolt inn i Opel klubben Nå er jeg endelig hjemme!! Har fri i morgen, så i kveld skal jeg og min kjære kose oss. Jeg har bedt han ut på middag i kveld, så det blir nok bra! Ellers skal vi nok cruise litt i den nye OPELEN vår!! Har nok ikke tid til en dagbokrunde nå, men skal ta meg sammen!! I morgen lover jeg å besøke dere Tenker på dere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 24. mai 2006 #1298 Del Skrevet 24. mai 2006 Rånerbaben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #1299 Del Skrevet 24. mai 2006 Kos deg på rånetur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #1300 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg er jo tross alt trønder da. Litt råning er greit Fridag Endelig! Er myyye jobbing nå I går kveld hadde jeg og G en skikkelig koslig kveld. Først dro vi ut og spiste Thai mat før vi dro på kino for å se " The Da Vinci Code" Var en veldig lang, men helt grei film. Vi var på Gimle kino, og der er det sånne lenestoler og god plass til bena så jeg sovna nesten I dag skal vi ut for å se på en bil pappa har tenkt å kjøpe. G er veldig flink med biler så pappa sender G for å se på den før han kjøper den. Digger de nye bilen vår. Skikkelig deilig å sitte i! Føler oss litt tryggere nå enn i micra`n vår I helgen skal jeg ligge på hotell fra Fredag til Lørdag, Lørdag til Søndag og Søndag til Mandag Haaater hotell G skal i utdrikkningslag fra Lørdag til Søndag, så gode Izaria skal passe Billi for oss. (Thanx hunny ) Gleder meg til denne uka er ferdig!!!!!! Ha en fin "sprett" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå